Nu chiar o problema tehnica, dar, cum se schimba filtrul de aer si cel de habitaclu la Logan 2? Gasesc doar tutoriale pentru Logan 1, insa pentru Logan 2 nimic. Mi-am aruncat ochii pe la motor dar nu vad nimic evident ce as putea desuruba sa ajung la filtrul de aer, iar cat despre cel de habitaclu nici nu stiu unde se afla. Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Pentru filtru de habitaclu se scoate capacul din poză, are 2 șuruburi torx20 - atenție costă 70e
Pentru filtrul de aer motor D4F 1,2 16v e mai greu ca la TCe și diesel:Attached Files- carcasa filtru d4f_Page_1.jpg (93.9 KB, 238 views)
- carcasa filtru d4f_Page_2.jpg (76.7 KB, 235 views)
- carcasa filtru d4f_Page_3.jpg (94.4 KB, 238 views)
- carcasa filtru d4f_Page_4.jpg (19.3 KB, 232 views)
- filtru d4f_Page_1.jpg (66.5 KB, 102 views)
- filtru d4f_Page_2.jpg (36.3 KB, 103 views)
- x52 dci.jpg (121.1 KB, 201 views)
- x52 d4f.jpg (65.8 KB, 143 views)
- x52 TCe.jpg (124.2 KB, 194 views)
Last edited by t0rquemada; 21 January 2015, 00:21.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Costa 70 de euro elementrul filtrant, sau te refereai la carcasa filtrului in cazul in care o bulesc scotandu-l?
Si inca o chestie, pierd garantia masinii daca imi schimb filtrul, macar cel de habitaclu, in afara reviziei? Am mers o gramada prin praf cu aerul mergand si se simte scaderea fluxului de aer prin aeroterma si as scoate sa dau macar cu aspiratorul putin pe acolo si macar sa suflu putin cu aer filtrul pana la revizie.Last edited by gold4all; 21 January 2015, 00:51.
Comment
-
Capacul costa 70e, așa că ai grija cum îl demontezi.
Filtrul e "doar" 26e, teoretic nu sunt probleme, dar totuși ai vopsea pe șuruburi.
Codurile pentru filtru habitaclu sunt la http://www.loganclub.ro/forum/coduri..._2-t50599.htmlAttached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Si 30 de euro la un Porsche in reprezentata! Cuie Dacia!
70 e un rahat de plastic? Un capac infect? Unul ce poate fi facut de un copil la orele de traforaj?
De aceea urasc eu pe alocuri francezi: o natie de rasisti imputiti, hoti si plini de ifose! Incestuosi defecti
Comment
-
Bestial....mai bine astept prima rezivie sa dezvirgineze ei suruburile ca dupa aceea am ce le da explicatii. Nu ma leg la cap daca nu ma doare, in 4 luni nu mai moare nimeni de lipsa de aer, sa speram ca se face cald afara totusi, 26 de euro doar cartusul filtrant si 70 o bucata de plastic. Piesa cu piesa ajung la pret cat 3 masini.
Am uitat sa mentionez de problema aparuta in iarna. La pornire cand e frig rau afara, se aude ca un mieunat din zona motorului, cateodata intermitent, care apare doar la relanti, doar in primele minute de la pornire si doar la prima cheie, de dimineata pe frig. A doua problema, ulei la epuratorul de gaze din carter (asa cred ca se cheama). Am fost la reprezentanta, binenteles ca mi-au spus ca problema sunetului nu apare (doh, le-am spus ca doar la prima cheie de dimineata, dar cu cine sa vorbesc) iar despre pata de ulei (e normal domle, asa se mai intampla, nu afecteaza functionarea masinii). Pareri in legatura cu aceste doua subiecte?Last edited by gold4all; 21 January 2015, 10:48.
Comment
-
Capacul are profil Z și a apărut(probabil) ca să nu-și mai pună filtru habitaclu cei cu echipări inferioare.
capacul se găseste separat aici
Așa arată fără capac și filtru:Attached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by gold4all View PostBestial....mai bine astept prima rezivie sa dezvirgineze ei suruburile ca dupa aceea am ce le da explicatii. Nu ma leg la cap daca nu ma doare, in 4 luni nu mai moare nimeni de lipsa de aer, sa speram ca se face cald afara totusi, 26 de euro doar cartusul filtrant si 70 o bucata de plastic. Piesa cu piesa ajung la pret cat 3 masini.
Am uitat sa mentionez de problema aparuta in iarna. La pornire cand e frig rau afara, se aude ca un mieunat din zona motorului, cateodata intermitent, care apare doar la relanti, doar in primele minute de la pornire si doar la prima cheie, de dimineata pe frig. A doua problema, ulei la epuratorul de gaze din carter (asa cred ca se cheama). Am fost la reprezentanta, binenteles ca mi-au spus ca problema sunetului nu apare (doh, le-am spus ca doar la prima cheie de dimineata, dar cu cine sa vorbesc) iar despre pata de ulei (e normal domle, asa se mai intampla, nu afecteaza functionarea masinii). Pareri in legatura cu aceste doua subiecte?
Pentru problema cu pata de ulei, am rezolvat in reprezentanta pe garantie, am inlocuit acel furtunas si mi s-a mai montat suplimentar un cornier. De cateva luni numai niciun pic de ulei la furtunas. Bafta!
Comment
-
erata cornier = colier.
Asa mi-au facut si mie initial, sters cu o carpa motorul si daca problema persista sa revin. Am revenit a doua la service, m-au luat la misto ca asa fac toate masinile si au facut poze si au trimis la uzina. Raspuns de la dacia: supurarile se incadreaza in limitele declarate de producator si nu afecteaza functionarea motorului. Evident ca m-a nemultumit raspunsul. La revizie, un mecanic imi spune ca aceasta pata apare la 95% din cazuri. M-am inarmat cu rabdare, facut poze la motor, pata din ce in ce mai mare, scris mail in care am cerut rezolvare pe garantie, altfel ne vedem la ANPC. Brusc au devenit maleabili si au inlocuit fara probleme si cu acea data si scartaietoarea de sub podea sofer.
Comment
-
Mai bine cumpar un colier si mi-l montez eu si rezolv treaba. Se pare ca treaba cu "asa face toate" ramane in continuare deviza Dacia.
In legatura cu mieunatul la rece aveti vreo idee? Din ce m-am uitat pe internet, ar putea fi cureaua de accesorii care aluneca la rece? Recomandarea era sa dau cu putin spray de curele pe dansa, insa habar nu am daca e accesibila. Degeaba o duc in reprezentanta ca ei o pornesc cand deja masina e calda, e evident ca nu o sa se mai auda nimic. Face asa numai cand pornesc dimineata la -15 grade, cu masina lasata afara.
Comment
Comment