Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu chiar o problema tehnica, dar, cum se schimba filtrul de aer si cel de habitaclu la Logan 2? Gasesc doar tutoriale pentru Logan 1, insa pentru Logan 2 nimic. Mi-am aruncat ochii pe la motor dar nu vad nimic evident ce as putea desuruba sa ajung la filtrul de aer, iar cat despre cel de habitaclu nici nu stiu unde se afla. Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?

    Comment


    • Filtrul de aer se schimba foarte usor, capacul e sustinut de 2 cleme, fara suruburi. Cel de habitaclu e mai greu de schimbat. Cauta pe forum, imi amintesc ca existau imagini cu asa ceva
      My Ride sigpic

      Comment


      • eu in 8 luni si 12500 km, nu am avut inca probleme la pornire, sper ca nici sa nu am
        cei drept am masina din 2014, deci probabil cu noul soft

        Comment


        • Pentru filtru de habitaclu se scoate capacul din poză, are 2 șuruburi torx20 - atenție costă 70e


          Pentru filtrul de aer motor D4F 1,2 16v e mai greu ca la TCe și diesel:
          Attached Files
          Last edited by t0rquemada; 21 January 2015, 00:21.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Costa 70 de euro elementrul filtrant, sau te refereai la carcasa filtrului in cazul in care o bulesc scotandu-l?
            Si inca o chestie, pierd garantia masinii daca imi schimb filtrul, macar cel de habitaclu, in afara reviziei? Am mers o gramada prin praf cu aerul mergand si se simte scaderea fluxului de aer prin aeroterma si as scoate sa dau macar cu aspiratorul putin pe acolo si macar sa suflu putin cu aer filtrul pana la revizie.
            Last edited by gold4all; 21 January 2015, 00:51.

            Comment


            • Capacul costa 70e, așa că ai grija cum îl demontezi.
              Filtrul e "doar" 26e, teoretic nu sunt probleme, dar totuși ai vopsea pe șuruburi.
              Codurile pentru filtru habitaclu sunt la http://www.loganclub.ro/forum/coduri..._2-t50599.html
              Attached Files
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Si 30 de euro la un Porsche in reprezentata! Cuie Dacia!
                70 e un rahat de plastic? Un capac infect? Unul ce poate fi facut de un copil la orele de traforaj?
                De aceea urasc eu pe alocuri francezi: o natie de rasisti imputiti, hoti si plini de ifose! Incestuosi defecti

                Comment


                • 30 de euro e filtru la Porsche? Sau capacul?
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Bestial....mai bine astept prima rezivie sa dezvirgineze ei suruburile ca dupa aceea am ce le da explicatii. Nu ma leg la cap daca nu ma doare, in 4 luni nu mai moare nimeni de lipsa de aer, sa speram ca se face cald afara totusi, 26 de euro doar cartusul filtrant si 70 o bucata de plastic. Piesa cu piesa ajung la pret cat 3 masini.

                    Am uitat sa mentionez de problema aparuta in iarna. La pornire cand e frig rau afara, se aude ca un mieunat din zona motorului, cateodata intermitent, care apare doar la relanti, doar in primele minute de la pornire si doar la prima cheie, de dimineata pe frig. A doua problema, ulei la epuratorul de gaze din carter (asa cred ca se cheama). Am fost la reprezentanta, binenteles ca mi-au spus ca problema sunetului nu apare (doh, le-am spus ca doar la prima cheie de dimineata, dar cu cine sa vorbesc) iar despre pata de ulei (e normal domle, asa se mai intampla, nu afecteaza functionarea masinii). Pareri in legatura cu aceste doua subiecte?
                    Last edited by gold4all; 21 January 2015, 10:48.

                    Comment


                    • Capacul are profil Z și a apărut(probabil) ca să nu-și mai pună filtru habitaclu cei cu echipări inferioare.

                      capacul se găseste separat aici

                      Așa arată fără capac și filtru:
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by gold4all View Post
                        Bestial....mai bine astept prima rezivie sa dezvirgineze ei suruburile ca dupa aceea am ce le da explicatii. Nu ma leg la cap daca nu ma doare, in 4 luni nu mai moare nimeni de lipsa de aer, sa speram ca se face cald afara totusi, 26 de euro doar cartusul filtrant si 70 o bucata de plastic. Piesa cu piesa ajung la pret cat 3 masini.

                        Am uitat sa mentionez de problema aparuta in iarna. La pornire cand e frig rau afara, se aude ca un mieunat din zona motorului, cateodata intermitent, care apare doar la relanti, doar in primele minute de la pornire si doar la prima cheie, de dimineata pe frig. A doua problema, ulei la epuratorul de gaze din carter (asa cred ca se cheama). Am fost la reprezentanta, binenteles ca mi-au spus ca problema sunetului nu apare (doh, le-am spus ca doar la prima cheie de dimineata, dar cu cine sa vorbesc) iar despre pata de ulei (e normal domle, asa se mai intampla, nu afecteaza functionarea masinii). Pareri in legatura cu aceste doua subiecte?
                        Salut! Legat de filtrul de habitaclu, poti sa-l desfaci linistit ca nu te intreaba nimeni de sanatate de el. Eu l-am scos si curatat un pic inainte de revizie. La revizie a bajbait pana au gasit unul de origine.
                        Pentru problema cu pata de ulei, am rezolvat in reprezentanta pe garantie, am inlocuit acel furtunas si mi s-a mai montat suplimentar un cornier. De cateva luni numai niciun pic de ulei la furtunas. Bafta!

                        Comment


                        • Tot in reprezentanta am fost si eu, a curatat frumos cu carpa de acolo si mi-au spus ca e normal si ca nu afecteaza functionarea masinii si cu asta basta, m-au rezolvat.

                          Comment


                          • erata cornier = colier.
                            Asa mi-au facut si mie initial, sters cu o carpa motorul si daca problema persista sa revin. Am revenit a doua la service, m-au luat la misto ca asa fac toate masinile si au facut poze si au trimis la uzina. Raspuns de la dacia: supurarile se incadreaza in limitele declarate de producator si nu afecteaza functionarea motorului. Evident ca m-a nemultumit raspunsul. La revizie, un mecanic imi spune ca aceasta pata apare la 95% din cazuri. M-am inarmat cu rabdare, facut poze la motor, pata din ce in ce mai mare, scris mail in care am cerut rezolvare pe garantie, altfel ne vedem la ANPC. Brusc au devenit maleabili si au inlocuit fara probleme si cu acea data si scartaietoarea de sub podea sofer.

                            Comment


                            • Mai bine cumpar un colier si mi-l montez eu si rezolv treaba. Se pare ca treaba cu "asa face toate" ramane in continuare deviza Dacia.

                              In legatura cu mieunatul la rece aveti vreo idee? Din ce m-am uitat pe internet, ar putea fi cureaua de accesorii care aluneca la rece? Recomandarea era sa dau cu putin spray de curele pe dansa, insa habar nu am daca e accesibila. Degeaba o duc in reprezentanta ca ei o pornesc cand deja masina e calda, e evident ca nu o sa se mai auda nimic. Face asa numai cand pornesc dimineata la -15 grade, cu masina lasata afara.

                              Comment


                              • Las-o de seara in reprezentanta si mergi dimineata la ei si o pornesti de fata cu ei. Bafta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google