Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Bizo View Post
    Cred ca depinde si cum iti e norocul cu cutia. La mine intra mereu in R fara stres.
    Sau poate e mai special SL10?
    si la mine Bizo merge perfect, dar nu - nu e mai special SL10 la acest capitol.
    Inainte sa bagati in marsarier treceti unpic prin viteze 1,2,3,4 si apoi bagati in R. Mie mi-a intrat in reflex de la dacia veche si cateodata ma trezesc procedand la fel si-n prezent

    Comment


    • Originally posted by GuGu21 View Post
      Inainte sa bagati in marsarier treceti unpic prin viteze 1,2,3,4 si apoi bagati in R.
      Prin toate patru? Este prima oară când aud recomandarea aceasta..., dar mă rog, nu vreau să comentez mai mult.
      P.S Am avut "pe mână" câţiva ani şi Dacia 1310.

      Comment


      • Pai ce naiba e raba sa-i cauți vitezele?
        Fuga la garanție si fa scandal
        My Ride sigpic

        Comment


        • daca vrei sa intre din prima schimbi o viteza inainte si apoi R

          Comment


          • Originally posted by GuGu21 View Post
            si la mine Bizo merge perfect, dar nu - nu e mai special SL10 la acest capitol.
            Inainte sa bagati in marsarier treceti unpic prin viteze 1,2,3,4 si apoi bagati in R. Mie mi-a intrat in reflex de la dacia veche si cateodata ma trezesc procedand la fel si-n prezent
            Instructorul auto nu m-a invatat asa ceva, doar mi-a zis ca masina trebuie sa fie pe liber cand o bag in R.

            Comment


            • Originally posted by Tinuletz View Post
              daca vrei sa intre din prima schimbi o viteza inainte si apoi R
              pa eu de obicei o tin in viteza a 1-a fara frana de mana...dupa care bag in R sa ies din parcare...deci imi recomanzi sa o mai bag odata intr-o viteza?
              Mulrumesc de sfat oricum !!!

              Originally posted by Bizo View Post
              Cred ca depinde si cum iti e norocul cu cutia. La mine intra mereu in R fara stres.
              Sau poate e mai special SL10?
              Special nu cred ca e la Dacia....dar treaba cu norocul am mai auzit la vechi posesori de masini noi DACIA...
              Zici ca sunt asamblate dupa ureche...e revoltatotr ca pe aceeasi usa/din aceeasi fabrica ies masini bune si bine asamblate/finisate, iar altele se strica si se hârbuiesc in nici 2 ani !!!
              Eu unul ma asteptam la ceva mai mult de la o masina noua !!!
              Last edited by dutu_cornel; 23 January 2015, 21:06. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • nu mai aberati cu norocul asta. daca sustineti asa ceva inseamna doua chestii
                una ca nu ati vazut niciun film cu linia de la mioveni, e plin pe youtube de ele
                a doua ca habar nu aveti ce e in cutia aia de viteze desi e discutat si ras discutat.
                pinioane cu dinti drepti, nesincronizate pe marsarier. de aia e cu noroc cum intra. sau daca intra. la mine uneori nu intra si cand dau drumul la ambreiaj caraie de zici ca aia i-a fost.

                Comment


                • Originally posted by skd_ozenel View Post
                  la mine uneori nu intra si cand dau drumul la ambreiaj caraie de zici ca aia i-a fost.
                  Si la mine face la fel mașina si am fost azi la reprezentanta si i-am spus cum face si răspuns : "din cauza ca e frig si uleiul din cutie se îngroașă si câteodată nu intra in viteza ca mașina e noua pana pana se rodează un pic si după un timp își da drumul"

                  Si mai sus la faza cu "norocul" era cu ghilimelele de rigoare...eu sunt mâhnit ca nu sunt asamblate toate ca lumea... un pic mai sus un coleg a zis ca are mulți km si nu i s-a întâmplat niciodată așa ceva...deci concluzie ...!?!

                  Comment


                  • La TCe de ce intră din prima? Din cauza timoneriei pe cablu?

                    P.S. La 105CP cârâie cutia la cuplarea marșarierului
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • scuze> pentru tine, troll care esti, o sa fac precizarea ca e vb de berlina. la ea face figurile astea. da senzatia ca a intrat dar de fapt e numai agatata si caraie cand dau drumul la ambreiaj.
                      e bine asa? esti satisfacuta printesico?
                      si la mcv face aproape la fel. si la tce-urile cu care am mers la fel.

                      Comment


                      • Dacă la mai multe mașini diferite cârâie, înseamnă că problema nu e la timonerie/cutie ci la șofer.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • deci e clar, un forum de incompetenti, nu?

                          Comment


                          • Chestia cu norocul nu se aplica numai la Dacia. Se intampla si la case mult mai mari si mai scumpe: https://www.youtube.com/watch?v=-eXUnZrykDY

                            Comment


                            • "...o sa fac precizarea ca e vb de berlina. la ea face figurile astea. da senzatia ca a intrat dar de fapt e numai agatata si caraie cand dau drumul la ambreiaj.
                              e bine asa? esti satisfacuta printesico?
                              si la mcv face aproape la fel. si la tce-urile cu care am mers la fel"


                              Dacă la mai multe mașini diferite cârâie, înseamnă că problema nu e la timonerie/cutie ci la șofer.

                              deci e clar, un forum de incompetenti, nu?

                              Oare?
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Am avut:
                                dacia 1300 cu cutie franceza, nu caraia
                                1400 an 2003 nu caraia R, doar a doua cand era ulei rece
                                logan 0.9tce 2013 nu caraie
                                in schimb logan 1.4 de la servici caraie, daca introduc in R incet (adica "in reluare") nu caraie; are 55000km facuti de mine

                                La logan 1.4 cred ca e si de reglaj pedala ambreaj. Daca e reglata sa prinda sus nu caraie asa repede, daca e reglata sa prinda la mijloc caraie mai tare. Cred ca cei de la dacia stiau pentru ca masina a venit cu pedala ambreaj reglata sa prinda sus

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google