Am un amic cu un Hyundai I20 care se plingea zilele trecute ca a RUPT SCHIMBATORUL de viteze incercind sa cupleze marsarierul, caz real, nu glumesc.
Mi-a zis ca facea asa de cind a luat-o cu zero km de la dealer, s-a plins la garantie dar nu au avut ce sa-i faca . Eu i-am zis mai demult sa nu forteze, sa cupleze intii intr-a 4-a si pe urma in marsarier, el nimic, a tras, a fortat, pina a rupt schimbatorul.
S-a dus la garantie sa-ii sudeze sau schimbe maneta, sa vedem ce mai urmeaza ...
Deci de mai intimpla, nu e vinovat fabricantul mereu, depinde si de utilizator.
Cuplarea intr-o trapta 4 sau 5 inainte de marsarier e o rezolvare care si la mine am aplicat-o cind era dificil la unele masini ce am avut cuplarea marsarier, la Loganul asta intra perfect fara nici o problema, chiar ma mira ca merge cutia asa bine, nu am avut la inceput incredere in comanda pe cabluri
Mi-a zis ca facea asa de cind a luat-o cu zero km de la dealer, s-a plins la garantie dar nu au avut ce sa-i faca . Eu i-am zis mai demult sa nu forteze, sa cupleze intii intr-a 4-a si pe urma in marsarier, el nimic, a tras, a fortat, pina a rupt schimbatorul.
S-a dus la garantie sa-ii sudeze sau schimbe maneta, sa vedem ce mai urmeaza ...
Deci de mai intimpla, nu e vinovat fabricantul mereu, depinde si de utilizator.
Cuplarea intr-o trapta 4 sau 5 inainte de marsarier e o rezolvare care si la mine am aplicat-o cind era dificil la unele masini ce am avut cuplarea marsarier, la Loganul asta intra perfect fara nici o problema, chiar ma mira ca merge cutia asa bine, nu am avut la inceput incredere in comanda pe cabluri
Comment