Si-a dat obstescul sfarsit.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
blocul de lumini pare sa devina componenta cu fiabilitatea cea mai mica, locul unul daca nu ma insel era scartaitoarea (polistirenul) de la sofer......cred ca blocul de lumini am sa-l trec pe relee daca cauza principala ar fi curentul pe care contactele nu-l suporta, a dezmembrat cineva un bloc lumini defect pentru a vedea din ce motive sa stricat? daca este plasticul prost .....degeaba.....Last edited by Oti; 3 February 2015, 20:23.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Si eu l-am schimbat de 2 zile
Problema apare de la eliminarea releelor. Toata coloana volan e alimentata de la o singura siguranta de 15 A care suporta tot consumul (inclusiv proiectoarele), exceptand farurile care au sig proprii (4 sig). Contactele de la proiectoare suporta 2x 1,6A, cele de la faruri 2x 4,6A pe faza scurta si 2x 5,4A pe faza lunga; la care se adauga semnalizare,lampa ceata spate, claxon si pozitii/ drl. E normal ca maneta sa cedeze la acest consum, in timpMy Ride sigpic
Comment
-
E bun daca pica in perioada de garantie
Am avut si eu in dimineata asta prima pornire ratata,abia a 2a a luat o, am auzit ca se chinuia sa porneasca ,am observat ca am tinut eu cheia putin,trebuia sa o tin pe pozitie ceva mai mult
Pe seara, la fel a luat o mai greu, dar din prima, se auzea cum invarte
La mine cred ca e bateria, merg in fiecare zi 1,4 km, foarte putin,0,7km dimineata si la fel seara
Asa merg de cateva saptamani, deobicei merg pe distante mult mai lungi
Si dimineata si seara am si luminile aprinse,si dezaburirea, si radioul, si mergand f putin nu apuca bateria sa se incarce deloc, uneori mai dau si geamurile jos sa sterg oglinzile
Mai merg in weekend cate 85 km in doua ture,adica vreo 170km,si apoi cateva zeci de km in buc,
dar in timpul saptamanii mai mult se descarca bateria, care e de capacitate micaLast edited by panselin4; 3 February 2015, 22:40.
Comment
-
@Madutzu25: Ești sigur ?
de la motor
Siguranțe grupul A:
F1 - 15A monomanetă pe coloana de direcție(X52)
F5 - 70A cutie siguranțe habitaclu (60A - X52)
F6 - 70A cutie siguranțe habitaclu (60A - X52)
din habitaclu via F5 și F6
F27 20A BPA2 Fuzibil :monomanetă (209)
F29 25A BPA3 Fuzibil :monomanetă (209)
Baterie de 40A cu mers zilnic, 10 porniri* + faruri seara egal redresor.
*pe săptămânăLast edited by t0rquemada; 3 February 2015, 23:47.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
E mai naspa ca trebuie sa merg printr un sat , noaptea, fara lumina, cu sotie, cu tableta si laptop dupa mine, si sunt multi hoti si betivi in zona, si mai este si frig si noroi pe jos
Eu am doar 2 porniri pe zi, nu 10, darfiind frig parca face figuri
Trebuie verificata,in orice caz, imi pare putin 40 amperiLast edited by panselin4; 3 February 2015, 23:46.
Comment
-
@ Torq eu am gadit asa in manual: sin de 15A compartiment motor alim monomaneta, 4 sig pt lumini drum/ intalnire.
Ai dreptate, claxonul si drl au sig separate ( sper ca mi-am amintit corect)
Problema e consumul de la faruri si proiectoare care trec direct prin monomaneta, fara relee
Am gasit in comp motor sig pt incalzire scaune (slot gol). Se leaga altfel din fabrica? Mi se pare ciudat sa fie legata pe plus permanent, o poti uita pornitaMy Ride sigpic
Comment
-
Pentru faruri e corect - forta trece prin monomanetă, dar are alimentări diferite pentru claxon,faze,poziții, ceață f/s și drl.
Pentru încalzire scaune era și un releu1389 alimentat pe contact M, cu "delestaj" - decuplare la acționarea demarorului.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Va salut,
Am avut ceva probleme cu instalatia GPL. Ieri nu a vrut sa mai comute de nicio culoare pe gpl avand un bip/secunda. Bineinteles ca astazi m-am dus cu ea la service la Serus pe Bd. Timisoara unde ca sa vezi comuta pe gaz (ca la doctor - nu te mai doare nimic cand ajungi acolo . Au pus tester-ul pe ea si aveam 2 erori. In fisa lor am reusit sa citesc putin doar ca ar fi ceva cu injectoarele si trebuie schimbate, la care am inlemnit.
De fapt mi-au facut nu stiu ce update si cica ar fi OK acum. Sper sa nu se mai intample pana data viitoare
Oricum tipii de acolo sunt de nota 20...am crezut ca o sa comenteze ceva despre cablul de alimentare al statiei de amplificare dar se pare ca nu l-a deranjat cu nimic.
Oricum recomand acest service.
Drumuri bune
Comment
-
Sa schimbat si blocul de lumini.
350 ron targ Vitan.
ImageUploadedByTapatalk1423033230.803384.jpgImageUploadedByTapatalk1423033344.494452.jpgImageUploadedByTapatalk1423033368.842723.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Si am uitat de cea cu cod OE
Si nu e dacia de vina
Cei ce le produc si din pacate e o firma cu renume. ImageUploadedByTapatalk1423033479.574281.jpg
Sent from my iPhone using TapatalkLast edited by vitriol; 4 February 2015, 10:44.sigpic
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostSa schimbat si blocul de lumini.
350 ron targ Vitan.
[ATTACH]495409[/ATTACH][ATTACH]495410[/ATTACH][ATTACH]495411[/ATTACH]
Sent from my iPhone using Tapatalk
desfa maneta defecta in bucati, vezi cum arata contactele si plasticul din jurul lor, in special cele de la faruri...eu cred ca plasticul este de vina (parghia din plastic), nu curentul prin contacte.....„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment