Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am patit si eu, dar am pus alt surub plastic din portbagaj
    da-mi si mie o poza cu saiba metalica.. sa vad cum sa caut, ca nu am gasit in magazin
    Last edited by djxhouse; 4 September 2013, 20:09.

    Comment


    • Originally posted by jonnie007 View Post
      deci sa am in vedere sa le prind/strang cum se cuvine din timp! ah ce treaba de mantuiala fac putorile de la uzina! ce goodyear ai pe masina Florine? gt3?
      Crede-ma ca le poti strange pana nu mai poti ca tot degeaba. Plasticul din care sunt facute e de rahat. Si eu le-am tot strans ... si uite ce a iesi. Concluzia saiba si piulita metalice.

      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

      Sunt anvelopele cu care a venit din fabrica. Nu stiu ce model sunt ... nu le prea am cu astea.

      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

      Originally posted by djxhouse View Post
      am patit si eu, dar am pus alt surub plastic din portbagaj
      da-mi si mie o poza cu saiba metalica.. sa vad cum sa caut, ca nu am gasit in magazin
      O sa merg la magazin sa vedem ce gasim.

      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
      Last edited by M.FLORIN; 4 September 2013, 20:35. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • Originally posted by jonnie007 View Post
        ... ce goodyear ai pe masina Florine? gt3?
        Ale tale sunt goodyear ? La mine a venit cu Continental. O fi bine, o fi rau... ?
        "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
        "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

        Comment


        • mda...materiale slabe calitativ Florine...tragi o injuratura si rezolvi problema....nu?! presupun ca garantia nu acopera chitibusaretul asta!

          Si Continental si Goodyear sunt bune Bazilman...sunt calitate premium!
          Keep walking...

          Comment


          • La mine sa polizat unul chiar cel pe stg.
            La prima revizie l-au fixat baietii mai bine si se pare ca nu a mai scapat.
            La mine in primi 2000 km sa desfacut.
            sigpic

            Comment


            • e curios... ca am avut logan din 2011 si in 1,5 ani si 14000km nu am avut nicio problema...si era varianta cheala! si la voi tot apar...ba aia...ba ailalta...
              Keep walking...

              Comment


              • si eu le-am mai strans cat de cat dar plasticul din care sunt facute acele asa zise piulite este unul vai steaua lui. O sa caut maine ceva saibe subtiri cu interior relativ mic si suprafata de contact cat mai mare la care adaugam niste piulite metalice din cele cu autostrangere ... sa vedem apoi ce mai apare
                sigpic
                This is My Ride!
                !Visit and enjoy!

                Comment


                • Originally posted by jonnie007 View Post
                  e curios... ca am avut logan din 2011 si in 1,5 ani si 14000km nu am avut nicio problema...si era varianta cheala! si la voi tot apar...ba aia...ba ailalta...
                  Cu cat mai putine accesorii cu ata mai putine problema.
                  Al meu este 2013 si are 37.000 km.
                  O sa vedem ce mai apare.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by stoicanu View Post
                    Cu cat mai putine accesorii cu ata mai putine problema.
                    Al meu este 2013 si are 37.000 km.
                    O sa vedem ce mai apare.
                    pai tot varianta cheala (acces) am comandat si pe logan 2! voi vedea daca postez si eu pe aici...sper sa nu!
                    Keep walking...

                    Comment


                    • Ehe...surubu' ala de plastic..."nu-i asa simplu cum crede romanul" (Matache Macelarul) :
                      Puteti observa ca acea piulita de plastic se poate monta prin rotire (insurubare) sau pur si simplu prin impingere pe filetul surubului. De demontat e NUMAI prin desurubare.
                      Faptul ca acele piulite ies de pe surub, se pierd si duc la desprinderea deflectoarelor de aer sau a carenajelor de plastic de la pasajele rotilor....NU ESTE NEAPARAT UN DEFECT. Sunt facute sa cedeze primele in cazul in care deflectorul, sortul de noroi, carenajul...sunt prinse si deformate de un damb de pamant, de un valatuc de zapada, noroi, etc...pentru a nu se rupe carenajul, sortul...cedeaza piulita buclucasa, se deformeaza elastic piesa mai importanta...dar nu se rupe.
                      Cam asa e gandita treaba, se putea mai bine...sau mai rau.
                      Solutii de rezolvare: verificati periodic (aruncati un ochi) la piulite, vedeti cum stau carenajele, deflectoarele...se poate face cu ocazia verificarii presiunii in anvelope, o data pe luna, de exemplu. Le mai strangeti daca e cazul, nu tare ca sare de pe filet si n-ati facut nimic. Usurel asa, la simtu' mainii.
                      Daca nu vreti sa stai cu ochii pe piulite, nu recomand piulite metalice, nu stiu daca veti gasi cu acelasi pas la filet, si daca puneti piulita cat de cat pe acolo dar cojeste vopseaua de pe surubul de pe caroserie....ne vedem pe topicul despre RUGINA, si air e naspa.
                      Eu as recomanda mai degraba un pic de mastic, prenandez sau silicon sanitar pus pe filetul piulitei, sa nu mai permita desurubarea sau alunecarea de pe surub. Oricum si astea puse cu moderatie, sa permita totusi desprinderea in cazul in care e nevoie sa se mestereasca ceva pe la carenaje...
                      Sper ca am fost cat de cat explicit, succes la bricolat!
                      P.S. La versiunea ACCES sigur nu veti avea probleme cu AC, cu proiectoarele, cu Navi-ul, etc....
                      Ultima remarca e o glumita, tratati ca atare .

                      Comment


                      • Ai dreptate - scopul acelui deflector acesta este ... a ceda in cazul unui obstacol. Doar ca la mine a cedat pe asfalt curat ... si sincer decat sa stau cu grija lui, sa imi tot amintesc sa il strang etc mai bine ii pui piulita metalica si voie buna. Si daca s-o rupe prin zapada si altele ... desfacem piulita si punem un alt plastic acolo ...

                        Sent from my ARIA using Forum Runner
                        sigpic
                        This is My Ride!
                        !Visit and enjoy!

                        Comment


                        • La mine sa tocit de roata, fluturasul din partea dreapta. Am fost la dealer sa iau altul - costa 16.5 EURO cu montat cu tot. Problema este ca nu il au in stoc - livrare pina la 30 zile

                          Comment


                          • Il aduc din Korea?
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Sa nu te miri.
                              La mine placutele de frana au avut termen de livrare 7zile.
                              Asa ca daca ai nevoie de placute mai bine suni cu ceva timp inainte si le spui sa aiba un set pe stoc
                              sigpic

                              Comment


                              • Un prieten are logan 2 0,9 de prin luna Iulie parca.
                                La o saptamana dupa ce a luat masina a fost in concediu la Mamaia si a constatat ca, cu aerul conditionat pornit cam TRANSPIRA in masina, cu toate ca afara nu era canicula.
                                A zis el ca o fi pe modulul ala eco care porneste/opreste aerul mai des decat trebuie, dar nu aia era cauza. Asa ca a sunat la service pt o verificare AC.
                                Aia au constatat ca erau vreo 200 de grame lipsa freon din instalatie. Drept urmare toata treaba s-a facut pe garantie, ca de, masina avea o saptamana de cand era cumparata si nu aveau ce comenta. Dupa operatiune prietenul meu a zis ca tremura in masina de frig si ca AC-ul merge impecabil.
                                Acum vreo 2 zile am fost la el si mi-a "raportat" alta problema. Cand i-a de volan stanga un sfert de tura se aude un clampanit/clantanit. Am zis ca o fi de la maneta de semnalizare, din ce mi-a zis el, dar cand am ajuns la masina am constatat ca aia nu are nici o treaba. Asa ca defect ar putea fi sistemul de blocare al volanului. Acum are o programare in service si asteptam verdictul.
                                A mai avut o problema minora cu contactorul din portbagaj si a fost rezolvat odata cu verificarea AC.
                                In rest masina ii merge bine si nu are alte probleme cu motorul sau cu sistemul media.

                                Ps..inca o "problema".. hotii i-au fortat si lui butucul de la portiera in stilul caracteristic loganului insa nu au intrat in masina ca avea alarma. Acum sta cu el stricat si belit, ca de, traim in Romanica si asta ne ocupa tot timpul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google