As dori un tutorial pentru pasii care trebuie parcursi in vederea solutionarii unei reclamatii (ceva de genul):
1. reclamatie defect la reprezentanta Dacia;
2. constatare scrisa si semnata de mine si cel care a verificat din reprezentanta, cu modalitatile de rezolvare, termene, nr. de inregistrare etc
3. reclamatie scrisa (e-mail), verbala, la VC
4. raspuns de la reprez Dacia cu data programare pentru constatare defect
5. constatare scrisa....
6. reclamatie la ANPC cu descrierea problemei si atasarea constatarilor, daca nu am cu cine discuta la pasii 2-5 se sare direct la pasul 6;
7......
cum nu am mai facut (patit) asa ceva, un sfat este binevenit......
1. reclamatie defect la reprezentanta Dacia;
2. constatare scrisa si semnata de mine si cel care a verificat din reprezentanta, cu modalitatile de rezolvare, termene, nr. de inregistrare etc
3. reclamatie scrisa (e-mail), verbala, la VC
4. raspuns de la reprez Dacia cu data programare pentru constatare defect
5. constatare scrisa....
6. reclamatie la ANPC cu descrierea problemei si atasarea constatarilor, daca nu am cu cine discuta la pasii 2-5 se sare direct la pasul 6;
7......
cum nu am mai facut (patit) asa ceva, un sfat este binevenit......
Comment