Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • As dori un tutorial pentru pasii care trebuie parcursi in vederea solutionarii unei reclamatii (ceva de genul):
    1. reclamatie defect la reprezentanta Dacia;
    2. constatare scrisa si semnata de mine si cel care a verificat din reprezentanta, cu modalitatile de rezolvare, termene, nr. de inregistrare etc
    3. reclamatie scrisa (e-mail), verbala, la VC
    4. raspuns de la reprez Dacia cu data programare pentru constatare defect
    5. constatare scrisa....
    6. reclamatie la ANPC cu descrierea problemei si atasarea constatarilor, daca nu am cu cine discuta la pasii 2-5 se sare direct la pasul 6;
    7......
    cum nu am mai facut (patit) asa ceva, un sfat este binevenit......
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Naspa moment, sigur o sa o faca pe garantie, e prea noua masina, dar chiar asa ceva... Nici la dacia din '97 nu am avut... Nasol, sincer.

      Sent from my Nokia 3310 using Morse.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Acolo cumva nu este mastic + vopsea? Problema este ca nu prea ai ce s ai faci....

        Comment


        • Zgomotul pe care îl fac motoarele de 09 la ralanti, este evident, dar este normal ca acesta să se amplifice substanțial atunci când roțile sunt virate la maxim ?
          Mulțumesc !

          Comment


          • Creste sarcina pe motor, de aia.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by Oti View Post
              As dori un tutorial pentru pasii care trebuie parcursi in vederea solutionarii unei reclamatii (ceva de genul):
              1. reclamatie defect la reprezentanta Dacia;
              2. constatare scrisa si semnata de mine si cel care a verificat din reprezentanta, cu modalitatile de rezolvare, termene, nr. de inregistrare etc
              3. reclamatie scrisa (e-mail), verbala, la VC
              4. raspuns de la reprez Dacia cu data programare pentru constatare defect
              5. constatare scrisa....
              6. reclamatie la ANPC cu descrierea problemei si atasarea constatarilor, daca nu am cu cine discuta la pasii 2-5 se sare direct la pasul 6;
              7......
              cum nu am mai facut (patit) asa ceva, un sfat este binevenit......
              ai un PM de la mine!
              Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

              Comment


              • Intră în rezonanță carcasa filtrului de aer, doar cu roțile bracate pe stânga, pe loc cu denivelare.

                Care sarcină că TCe-ul are GEP, iar la ralanți creșterea de turație e insesizabilă dacă nu miști volanul.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • cred ca se referea in timpul miscarii volanului....
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Salut. Dupa ce pornesc masina , ramane aprins martorul luminos pentru control gaze esapament. Ce as putea sa fac ? trebuie sa ma prezint la reprezentanta urgent ? Masina este noua , are aproximativ 480 km. Ieri se stinsese dupa cativa kilometri, acum vad ca se aprinde iarasi.. am incarcat aici o poza : http://prntscr.com/62z86o

                    Comment


                    • Mergi cu ea in reprezentanta

                      Comment


                      • Cam nouă maşina pentru astfel de probleme.
                        Clar, mers urgent cu ea în reprezentanţă.

                        P.S Ce motorizare (1,2 litri sau 0,9 litri) ai pe maşină?

                        Comment


                        • Ai aprins și martorul de alte defecțiuni electrice - clar faci un drum în reprezentanță.

                          Din poză mașina e un SL10, deci D4F732.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • În poza postată de colegul @ursu007 motorul este oprit, iar încercuit este doar martorul luminos pentru control gaze de eşapament.
                            Probabil că poza a fost făcută doar cu contactul pus, când după cum ştim cu toţii se mai aprind şi alţi martori.

                            Comment


                            • Ziua buna, sper ca am postat unde trebuie.

                              1. Pe usa am valorile pentru presiunea pneuri, 2.2 si 2.0 ptr pneuri. Insa, daca merg la o vulcanizare si ii cer sa imi faca asa am senzatia aceea urata ca merg cu rotiile dezumflate si trage greu. Am bagat chiar 2.3 si nimic....simt toate liniile de tramvai si gropile cu senzatia de cauciuc dezumflat. Mentionez ca sunt pe cauciucurile de iarna. Sapt trecut am plecat din Bucuresti si am facut presiunea la OMC ( unde nu merge ceasul indicator de pe manometru) si cred ca am bagat mult peste 2.2. Acum masina merge brici, nu stiu cu cat a scazut consumul dar bineinteles ca orice denivelare se aude tare. E vreun risc ceva, sa mai scad presiunea sau las sa scada de la sine?

                              2. La viteze mai maricele ( 120 -130 kmh) se aude vantul turbat prin masina, in special pe langa usi. Se poate rezolva asta? Nu de alta, dar cand sunt cu cineva trebuie sa vorbesc cu tonul mai ridicat pentru a fi auzit ! Mersi.

                              Comment


                              • La caucicurile de iarna ai sa bagi la presiune de nu mai poti si tot desunflate arata.
                                Au talonul mai moale si in general tot cauciucul este mai moale.
                                La presiune la cat zice constructoru ca sa nu uzezi prematur cauciucu


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google