@Ampt: Dacă tăceai...
1. La x52 contatul fiind pe M se inițializează (aproape) toți martorii, inclusiv cel de alte defectiuni pe roșu(martorul fiind bicolor), apoi martorul gaze de eșapament rămâne aprins până la pornirea motorului
2. Poza lui e făcută după inițializare, dar fără motor pornit.
@ndcg: Anvelopele tale ce indice de încărcare au? Normal ar trebui să fie 88.
Teoretic poți depăși presiune prescrisă de Dacia dar nu trebuie depășită cea a producătorului anvelopei !
1. La x52 contatul fiind pe M se inițializează (aproape) toți martorii, inclusiv cel de alte defectiuni pe roșu(martorul fiind bicolor), apoi martorul gaze de eșapament rămâne aprins până la pornirea motorului
2. Poza lui e făcută după inițializare, dar fără motor pornit.
@ndcg: Anvelopele tale ce indice de încărcare au? Normal ar trebui să fie 88.
Teoretic poți depăși presiune prescrisă de Dacia dar nu trebuie depășită cea a producătorului anvelopei !
Comment