Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Ampt: Dacă tăceai...
    1. La x52 contatul fiind pe M se inițializează (aproape) toți martorii, inclusiv cel de alte defectiuni pe roșu(martorul fiind bicolor), apoi martorul gaze de eșapament rămâne aprins până la pornirea motorului

    2. Poza lui e făcută după inițializare, dar fără motor pornit.

    @ndcg: Anvelopele tale ce indice de încărcare au? Normal ar trebui să fie 88.
    Teoretic poți depăși presiune prescrisă de Dacia dar nu trebuie depășită cea a producătorului anvelopei !
    Attached Files
    Last edited by t0rquemada; 9 February 2015, 20:19.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Originally posted by t0rquemada View Post
      @Ampt: Dacă tăceai...
      Dacă tăceam, nu aveam de unde să aflu despre această particularitate pe care o are TdB-ul la X52.

      Comment


      • Nu a fost un reproș, în plus SL10 pe benzină are doar 1,2 16v
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Sunt curios dacă a mai întâlnit cineva problema asta
          videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă

          Problema persista după schimbarea monomanetei deci cauza este alta
          LE: problema nu apare permanent si doar la oprirea motorului cu pozitiile sau luminile de drum aprinse
          Last edited by Madutzu25; 9 February 2015, 21:00.
          My Ride sigpic

          Comment


          • Tare asta, motorul e functional fara cheie. Ai incercat totusi sa pleci cu ea de pe loc?

            Comment


            • Pleaca cu siguranta, prima data am zis ca si-a montat relee de automentire dupa contact, dar dupa aia am citit ca omul a schimbat monomaneta.

              Comment


              • Nu am incercat sa plec de pe loc, banuiesc ca pleaca.
                Am schimbat monomaneta pt ca am banuit ca acolo este cauza. Nu mai intalnisera defectul asta la service, nu stiau ce sa-i faca. Problema apare dupa functionarea farurilor cateva ore, insa nu intotdeauna. Am banuit ca unul dintre contacte ( de la monomaneta) se supraincalzeste si " cedeaza" curent catre contact; nu imi dau seama pe ce circuit se intampka asta si din ce cauza.
                A 2-a varianta ar fi de la uch ( cred), martorii o iau razna aleatoriu
                Poate ne lamureste Torq, sigur stie mai multe
                My Ride sigpic

                Comment


                • Farurile sunt pe partea cealalta a bordului, deci teoretic nu prea ar avea legatura cu monomaneta.
                  Cand am vazut ca iti licare senzorul de centura, m-am gandit ca ai ceva pe scaun, un rucsac, ca si a mea in mers ma trezesc ca piuie si se aprinde centura. Sa nu iti apara vreun scurt pe undeva si iti ramane agatat si contactul. Trimite filmuletul la inginerii de la dacia sa fie pradat ca material de studiu pentru ucenici!
                  Last edited by aris86; 9 February 2015, 22:03.

                  Comment


                  • Fără monomanetă face figuri de orice fel?
                    Cu monomaneta montată, dar cu siguranța F17 scoasă, în condițiile din filmuleț mai face? Dacă da, probabil e o atingere în partea electrică a contactului.

                    Evident vorbim de instalație electrică standard, nu diverse modificări pe lângă UCH.
                    Attached Files
                    Last edited by 77sky; 9 February 2015, 23:37.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Posibil sa fie si contactul, iti ramane pe deschis adica pe contact chiar daca tu scoti cheia! , asa elimina siguranta cum a zis torq sa vezi daca e contactul .... bine punctat domnule mai sus.

                      Comment


                      • Circuitul de DRL:
                        baterie -cutie sigurante motor - cutie sigurantehabitaclu - contact IGN - cutie sigurante habitaclu - monomanetă - becuri DRL

                        Dacă e ceva topit/deformat în monomanetă e posibil ca un +12v pentru poziții să intre pe DRL apoi via F17 direct pe IGNiniton (contact pe M).


                        La fel e posibil să fie ceva atingeri în contact, între +12, +ACCesorii și +IGN rezultând pomul de crăciun.

                        Se poate verifica starea contactului cu un multimetru (dar mufa e greu de accesat) și dacă face figuri mers la garanție.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • O sa scot siguranta cand apare problema sa vad ce se intampla
                          Am fost la garantie, initial nu prezenta simptome; am revenit cu filmarea si la cererea mea au schimbat monomaneta (asta banuiau si ei ca ar fi cauza). O sa merg sa-mi schimbe si contactul. Problema persista dupa schimbarea monomanetei, simptome vizibile la 2 zile
                          Ce mi se pare mie ciudat este comportamentul martorilor; aprindere partiala sau totala, licarire aleatorie, martorul de centura uneori palpaie, uneori nu, etc. De aici trag concluzia ca, comportamentul asta ciudat vine si de la uch
                          Mai intai trebuie sa indentific pe unde fura curent
                          LE: prima remarca la service: e de la ledurile din drl domne' ! Ma sa-mi f.. una
                          Last edited by Madutzu25; 9 February 2015, 22:32.
                          My Ride sigpic

                          Comment


                          • Martorul de centură nepurtată nu e legat de UCH ci de calculatorul de airbag!

                            Sfat: pune becuri normale ca să nu mai comenteze și du-te să pună CLiP-ul pe mașină să vezi(vadă) ce erori sunt și pentru verificarea facilă a contactului.(vezi poză)

                            În condițiile din filmulețul tau sunt curios ce scrie pe randurile 3 și 4
                            Attached Files
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Cand ma jucam la blocul meu de lumini cel defect nu stiu ce atingeam pe acolo si se punea contactul fara a avea cheile in contact.
                              Deci totusi e ceva acolo


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                @Ampt: Dacă tăceai...
                                1. La x52 contatul fiind pe M se inițializează (aproape) toți martorii, inclusiv cel de alte defectiuni pe roșu(martorul fiind bicolor), apoi martorul gaze de eșapament rămâne aprins până la pornirea motorului

                                2. Poza lui e făcută după inițializare, dar fără motor pornit.

                                @ndcg: Anvelopele tale ce indice de încărcare au? Normal ar trebui să fie 88.
                                Teoretic poți depăși presiune prescrisă de Dacia dar nu trebuie depășită cea a producătorului anvelopei !
                                Este vorba despre un logan SL10, 1.2 benzina, cand am facut poza motorul era oprit. Am pornit motorul si martorul a disparut. Nici nu stiu ce sa fac : ieri cand am plecat cu ea , martorul ramasese aprins, intre timp s-a stins pe drum. Ajung acasa, se aprinde iarasi. Acum iarasi este stins. Sa ma duc sau nu la reprezentanta ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google