Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacă vorbim de martorul încercuit de tine e normal să rămână aprins până la pornirea motorului. Dacă după pornirea motorului sau în mers clipește/rămăne aprins mergi la reprezentanță.

    Celălalt martor, alte defecțiuni electrice, nu e normal să stea aprins pe oranj sau roșu, asta indicând o problemă electrică/electronică.
    Last edited by t0rquemada; 10 February 2015, 00:11.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • @ Torq ms de info, voi trece pe la service si te tin la curent

      Originally posted by stoicanu View Post
      Cand ma jucam la blocul meu de lumini cel defect nu stiu ce atingeam pe acolo si se punea contactul fara a avea cheile in contact.
      Deci totusi e ceva acolo


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Blocul de lumini abia a fost schimbat, problema persista. Tind sa cred ca e de la contact
      Chestia e ca trebuie sa ajung la service cand apare problema, altfel merg degeaba. Masina nu o las acolo cateva zile, ar fi inutil.

      Pe langa oamenii pregatiti mai sunt si afoni. Ca drept dovada un idiot de la caroserie mi-a spus sa las masina in service pt a putea vopsi manerul care deja era comandat, insa nevopsit (discutie telefonica). I-am raspuns ca e prost, are deja codul de culoare al masinii si sa ma cheme cand e gata pt a putea fi montat. L-a scuzat ulterior un superior, afirmand ca e nou angajat si nu cunoaste clientii
      Nu vreau sa am batai de cap ulterior asa ca incerc sa simplific lucrurile
      My Ride sigpic

      Comment


      • La monomanetă:
        -pinul 1 e +12v permanent (BPA2) via F27
        -pinul 2 e +12v permanent (BPA3) via F29
        -pinul 3 e +12v (AP72) via F17 din contact pe Motor(sau cum am mai scris IGNiniton)
        -pinul 4 e ieșirea către becurile DRL
        -pinul 5 e iesirea către poziții via F6 și F7

        Un scurt/atingere între 2 sau 3 și poate ajunge un +12v după cheie(IGN) fără cheie în contact!
        Last edited by t0rquemada; 10 February 2015, 00:24.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Si uite asa pleci cu masina ))
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Crezi? la colegul nostru era cheia în apropriere
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Nici o sansa mumus! Nu poti porni motorul fara cip din cheie. Poate la seat )
              In starea de "avarie" inchiderea nu functineaza. Asa am observat prima data
              Daca sting luminile inainte de a opri contactul, functioneaza normal
              My Ride sigpic

              Comment


              • Cu cheia în contact telecomanda nu merge, deci e normal.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  La monomanetă:
                  -pinul 1 e +12v permanent (BPA2) via F27
                  -pinul 2 e +12v permanent (BPA3) via F29
                  -pinul 3 e +12v (AP72) via F17 din contact pe Motor(sau cum am mai scris IGNiniton)
                  -pinul 4 e ieșirea către becurile DRL
                  -pinul 5 e iesirea către poziții via F6 și F7

                  Un scurt/atingere între 2 sau 3 și poate ajunge un +12v după cheie(IGN) fără cheie în contact!
                  Multumesc Torq
                  E normal sa mai fie problema de aici din moment ce tocmai am schimbat monomaneta? Are o sapt

                  Fara cheie in contact, logic. Am coborat grabit din masina seara, am scos cheia si am lasat luminile aprinse. Nu a mers inchiderea, credeam ca e bateria de la telecomanda. Cand am revenit la masina am vazut bordul " pom de iarna, fara cheie in contact. Asta a fost prima manifestare a problemei
                  Last edited by Madutzu25; 10 February 2015, 00:51. Reason: Automerged Doublepost
                  My Ride sigpic

                  Comment


                  • 1. Încearcă fără F17, nu merg becurile DRL, iar în caz de probleme în manetă nu ajunge +12v "după cheie".
                    Dacă totul nu e ok la 1. = e din partea electrică a contactului.

                    2. Dacă totul e ok la 1., pui F17 dar scoți mufa din monomanetă și verifici.
                    ok = nasol, e monomaneta
                    nu e ok = clar o atingere în mufă/cablaj
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • O sa incerc la urmatoarea aparitie. Ms
                      My Ride sigpic

                      Comment


                      • Mai bine mergi fara carcasa la blocul de lumini si cand se intampla treaba asta scoti mufa de la bloc si vezi daca se oprete masina


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        sigpic

                        Comment


                        • corect .....scoate mufa....uita-te la mufa cum vin cablurile, eu cred ca atunci cand au schimbat maneta nu au fost atenti......eu la o mufa asemanatoare la un "aparat", imi apareau comenzi aiurea din cauza "mustatilor" de la cabluri care dadeau sa iasa afara din "papuci" si se atingeau cu intermitenta.....le-am descoperit destul de greu.......erau mascate........bine ca nu au facut artificii......
                          Last edited by Oti; 10 February 2015, 10:04.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Mufa nu are nimic, e din contact. Trebuie doar sa verific
                            My Ride sigpic

                            Comment


                            • Contactul e doar 270euro+tva.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Îţi cumperi Smart TV de banii aceştia...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google