If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dacă vorbim de martorul încercuit de tine e normal să rămână aprins până la pornirea motorului. Dacă după pornirea motorului sau în mers clipește/rămăne aprins mergi la reprezentanță.
Celălalt martor, alte defecțiuni electrice, nu e normal să stea aprins pe oranj sau roșu, asta indicând o problemă electrică/electronică.
Last edited by t0rquemada; 10 February 2015, 00:11.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Cand ma jucam la blocul meu de lumini cel defect nu stiu ce atingeam pe acolo si se punea contactul fara a avea cheile in contact.
Deci totusi e ceva acolo
Sent from my iPhone using Tapatalk
Blocul de lumini abia a fost schimbat, problema persista. Tind sa cred ca e de la contact
Chestia e ca trebuie sa ajung la service cand apare problema, altfel merg degeaba. Masina nu o las acolo cateva zile, ar fi inutil.
Pe langa oamenii pregatiti mai sunt si afoni. Ca drept dovada un idiot de la caroserie mi-a spus sa las masina in service pt a putea vopsi manerul care deja era comandat, insa nevopsit (discutie telefonica). I-am raspuns ca e prost, are deja codul de culoare al masinii si sa ma cheme cand e gata pt a putea fi montat. L-a scuzat ulterior un superior, afirmand ca e nou angajat si nu cunoaste clientii
Nu vreau sa am batai de cap ulterior asa ca incerc sa simplific lucrurile
La monomanetă:
-pinul 1 e +12v permanent (BPA2) via F27
-pinul 2 e +12v permanent (BPA3) via F29
-pinul 3 e +12v (AP72) via F17 din contact pe Motor(sau cum am mai scris IGNiniton)
-pinul 4 e ieșirea către becurile DRL
-pinul 5 e iesirea către poziții via F6 și F7
Un scurt/atingere între 2 sau 3 și poate ajunge un +12v după cheie(IGN) fără cheie în contact!
Last edited by t0rquemada; 10 February 2015, 00:24.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Nici o sansa mumus! Nu poti porni motorul fara cip din cheie. Poate la seat )
In starea de "avarie" inchiderea nu functineaza. Asa am observat prima data
Daca sting luminile inainte de a opri contactul, functioneaza normal
La monomanetă:
-pinul 1 e +12v permanent (BPA2) via F27
-pinul 2 e +12v permanent (BPA3) via F29
-pinul 3 e +12v (AP72) via F17 din contact pe Motor(sau cum am mai scris IGNiniton)
-pinul 4 e ieșirea către becurile DRL
-pinul 5 e iesirea către poziții via F6 și F7
Un scurt/atingere între 2 sau 3 și poate ajunge un +12v după cheie(IGN) fără cheie în contact!
Multumesc Torq
E normal sa mai fie problema de aici din moment ce tocmai am schimbat monomaneta? Are o sapt
Fara cheie in contact, logic. Am coborat grabit din masina seara, am scos cheia si am lasat luminile aprinse. Nu a mers inchiderea, credeam ca e bateria de la telecomanda. Cand am revenit la masina am vazut bordul " pom de iarna, fara cheie in contact. Asta a fost prima manifestare a problemei
Last edited by Madutzu25; 10 February 2015, 00:51.
Reason: Automerged Doublepost
1. Încearcă fără F17, nu merg becurile DRL, iar în caz de probleme în manetă nu ajunge +12v "după cheie".
Dacă totul nu e ok la 1. = e din partea electrică a contactului.
2. Dacă totul e ok la 1., pui F17 dar scoți mufa din monomanetă și verifici.
ok = nasol, e monomaneta
nu e ok = clar o atingere în mufă/cablaj
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
corect .....scoate mufa....uita-te la mufa cum vin cablurile, eu cred ca atunci cand au schimbat maneta nu au fost atenti......eu la o mufa asemanatoare la un "aparat", imi apareau comenzi aiurea din cauza "mustatilor" de la cabluri care dadeau sa iasa afara din "papuci" si se atingeau cu intermitenta.....le-am descoperit destul de greu.......erau mascate........bine ca nu au facut artificii......
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment