Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, in Romania legatul cu sirma era sportul national...Acum vad ca am exportat sportul asta si in Europa sub forma legatului cu soricei ...

    Comment


    • Ideea e că bucșa aia de cauciuc ar trebui să fie lipită de tablă iar "piciorul" care intră în ea să poată "dansa" liber - în practică bucșa e fixă pe "picior" și "dansează" împreună lovind tabla.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • O sa tin minte pentru B52-ul meu cel nou... dizel 90hp...

        Comment


        • Nu ziceai că x52 e nasol?
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Daca scoate x52 cu Tce 1.2 imi schimb parerea, poate ramin la benzinar ...

            Comment


            • t0rque, poti da mai multe detalii despre acea rezolvare? Incep sa imi bag ceva din 4 litere in ea de garantie si sa imi rezolv singur problemele...

              Comment


              • din poza se intelege destul de simplu ce ai de facut, nu cred ca scoate din garantie (nu tai nimic), rulezi pe capatul de plastic, ceva, din material oarecare (banda izoler, teflon, cauciuc etc) si ca sa nu se desfaca il prinzi cu clema din plastic, astfel o sa stea mai fix in amortizorul din cauciuc, vezi la fata locului, misca cu mana si vezi cum sa comporta......succes....
                PS
                daca eram in locul tau nici nu calcam prin reprez pentru chestii de genul asta, este Dacie si te astepti la asa ceva, pui mana si verifici totul personal, nimeni nu are grija masinii tale mai mult decat tine, pui mana ta si se cunoaste...la cati nervi iti fac astia din reprez, mie mi-a trebuit o saptamana sa-mi revin...
                Last edited by Oti; 14 February 2015, 16:40.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Originally posted by Oti View Post
                  daca eram in locul tau nici nu calcam prin reprez pentru chestii de genul asta, este Dacie si te astepti la asa ceva, pui mana si verifici totul personal, nimeni nu are grija masinii tale mai mult decat tine, pui mana ta si se cunoaste...
                  no comment! Cu asa mentalitate, de aia prospera service-urile dacia, incearca sa le insufle clientilor ca toate probleme li se trag ca au cumparat dacie. Pana la urma este o masina care ar trebuii sa indeplineasca criteriul calitatii din 2015.

                  Comment


                  • Oti la tine nu e bara stabilizatoare(pozele de la automoldova) dar ai scut suplimentar peste toate tevile de benzină.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by aris86 View Post
                      no comment! Cu asa mentalitate, de aia prospera service-urile dacia, incearca sa le insufle clientilor ca toate probleme li se trag ca au cumparat dacie. Pana la urma este o masina care ar trebuii sa indeplineasca criteriul calitatii din 2015.


                      Mai ales ca deja daca alegi dotari superioare, masina nu mai este cea mai ieftina, cum este in versiunea cheala...

                      Si la peste 10000E chiar ai asteptari de la o masina, fie ea si low cost...

                      IAr serviceurile... dupa mana lor or sa moara.
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • ce criteriu de calitate 2015? este masina proiectata de Renault, o firma recunoscuta pe plan mondial de lipsa imaginatie, simt practic si calitate, uitati-va pe un manual service coreean, american si se vede din prima unde este profesionalism, logica in proiectare, experienta etc, de nemti nu vorbesc ca nu cunosc.....problemele cu trepidatii, insonorizare, plastic ieftin, legatul cu sarma...numai la Renault si lumea a III-a se intalneste.....pacat ca a plecat Daewoo din Romania.....nu mergea spaga la coreeni.....
                        Last edited by Oti; 14 February 2015, 19:05.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Cand am ales dacia, am mai luat in calcul kia rio, dar multi mi-au zis ca este masina exotica si ca piesele sunt greu de adus si perioada lunga la reparatie. In banii de dacie, la vremea respectiva mai erau, skoda fabia 1.2 htp, am zis pas, mai era fiat punto (primele doua revizii gratuite), renault clio si ford fiesta. La cate probleme am avut cu cei de la renault/dacia, clar urmatoarea masina nu va mai fi de la acesta firma.

                          Comment


                          • Probleme Tehnice Logan II !

                            @cristi....: Vrei Dacia te duci în showroom și te uiți și te informezi. Evident monomaneta și maneta ștergătoarelor e diferită față de x90.

                            La care X90 cu faruri/stopuri/laterale neumblate(fără intervenții) ai văzut tu apă?
                            La care X52 cu faruri/stopuri/laterale neumblate(fără intervenții) ai văzut tu apă?

                            Duster facelift ? poate Duster ph2.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • duster facelift sau duster ph2 nu e acelasi lucru?

                              am vazut aici, pe forum, la inceputurile loganului x52 probleme cu apa in faruri, la semnalizare.

                              Comment


                              • Poate ai văzut apă într-o lampă laterală de semnalizare, care s-a remediat pe garanție prin schimbare, nu far nu stop.

                                "Duster facelift sau duster ph2 nu e acelasi lucru?" NU.
                                Attached Files
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google