Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by yo9ict View Post
    Sa ii ia d***u ! Am fost si eu la service, deci:

    -zgomot motor dupa ce se incalzeste, gen bataie. Cica rezoneaza caseta filtru aer, care a fost schimbata in noiembrie pt aceleasi simptome. Acum au pus un colier dar la fel face...
    -joc si scartait levier CV. La joc "asa fac toate" (cea din showroom special am testat-o si nu face, cand le-am zis asta au zis, mirati, "domne, dar dvs mai aveti 14 ani??" Am ramas socat efectiv...) iar pt scartait au incercat o treaba "romaneasca" cu un spray cu unsoare dar tot facea...cica o sa faca raport catre uzina si daca aproba aia o sa schimbe toata timoneria...Cum adica daca aproba ???
    -updateuri la radio

    Probabil ca daca as fi surd si as avea bani de porsche tot dacia as lua. Din pacate nu sunt surd dar nici bani de porsche nu am
    update uri la radio?ce update ai putea avea la un soft de radio?sau poate ai navigatie..atunci e de inteles!
    eu am cam 13.000 de kmsi este plin de greierasi si deja maneta de lumini schimbata in garantie.Evident ca as putea merge in garantie pt rezolvarea oricariu greieras nou aparut,dar nu s atat de naiv incat sa cred ca asemenea problema ar fi rezolvata "profesionalist" in garantie.
    parerea mea ca sunt 2 tipuri de utilizatori de logan:
    1.oameni care si cumpara logan sa si faca treaba cu el:se deplaseaza de la pct 1 la pct 2 in deplina siguranta si cu un confort determinat si analizat pe masura pretului masinii
    2.oameni care isi cumpara masina noua in ideea de a atinge perfectiunea.pt el nu mai conteaza pct 1 ,ci se angajeaza mereu intr un concurs de a gasi defecte posibile si uneori imposibile.is curios daca cuv greierasi-la figurat vorbind- are traducere si in alta limba.cred ca este inventat de romani.consier ca masina este o o scula care sa ne faca viata mai usoara si cam atat.este evident ca poate trezi pasiuni sau frustrari insa nu atat cat sa ne lase sa nu dormim noaptea.
    Last edited by ciresel; 15 February 2015, 00:17.

    Comment


    • Am revenit cu problema contactului permanent
      Astazi a aparut din nou problema, am scos pe rand sigurantele sa vad pe unde fura plus de contact. Bordul a revenit la normal la scoaterea sig pt pozitie dreapta, la celelalte ( drl, pozitie stanga, etc.)neavand nici un efect.
      Problema ramane la contact?
      My Ride sigpic

      Comment


      • Originally posted by Oti View Post
        Te asteptam cu rezolvarea....bafta si nervi tari!
        Ms, o sa am nevoie
        Luni am programare in service.

        Comment


        • Originally posted by ciresel View Post
          update uri la radio?ce update ai putea avea la un soft de radio?sau poate ai navigatie..atunci e de inteles!
          eu am cam 13.000 de kmsi este plin de greierasi si deja maneta de lumini schimbata in garantie.Evident ca as putea merge in garantie pt rezolvarea oricariu greieras nou aparut,dar nu s atat de naiv incat sa cred ca asemenea problema ar fi rezolvata "profesionalist" in garantie.
          parerea mea ca sunt 2 tipuri de utilizatori de logan:
          1.oameni care si cumpara logan sa si faca treaba cu el:se deplaseaza de la pct 1 la pct 2 in deplina siguranta si cu un confort determinat si analizat pe masura pretului masinii
          2.oameni care isi cumpara masina noua in ideea de a atinge perfectiunea.pt el nu mai conteaza pct 1 ,ci se angajeaza mereu intr un concurs de a gasi defecte posibile si uneori imposibile.is curios daca cuv greierasi-la figurat vorbind- are traducere si in alta limba.cred ca este inventat de romani.consier ca masina este o o scula care sa ne faca viata mai usoara si cam atat.este evident ca poate trezi pasiuni sau frustrari insa nu atat cat sa ne lase sa nu dormim noaptea.






          La punctul doi de incadreaza si cumnatul meu


          Logan Ph2 din 2009, omu asta aude si greierasi care nu exista )) Spune, ia asculta auzi ce urat face eu nu auzeam nimic...
          Greierasii care ii auzea din manerele usilor, le-a rezolvat prin umplerea lor cu spuma parca )

          In fine. eu nici la logan nici la megane2 nici la corsaC nici la seat nu am greierasi, de nici un fel... Si nu o spun doar eu

          Acum vorba ta, conteaza si ce pretentii ai... Eu am pretentia sa nu ma lase in drum, sa ma duca din A in B in siguranta, si sa nu apara rugina inainte de 10 ani. La logan asta nu sa putut...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Originally posted by igor06 View Post
            Salut,

            De vreo cateva saptamani am observat ca dimineata (si nu numai) nu prea mai porneste de la prima cheie. Adica parca porneste pt o secunda dupa care parca e subturata si moare motorul. A doua oara porneste, dar la fel suna (ca si cum ar fi subturata).
            Dimineata cand am fost la masina, pornitul a mers in acelasi mod (nu din prima). Dupa un drum de vreo 50km, am oprit masina si dupa cateva ore (4-5) am zis sa plec. Prima cheie a descurs ca obiecei (parca a pornit pentru 1 secunda si s-a oprit), la a doua cheie n-a vrut deloc si am pornit dupa a treia cheie cu greu.
            Ajuns acasa am lasat masina vreo 10 minute oprita si am zis sa incerc s-o pornesc sa vad daca face la fel. De data asta a pornit fara nici o problema.
            Masina (Logan 2 1.2 75cp) o am de un an jumate.

            Credeti ca ma lasa bateria? Ar fi momentul s-o schimb?
            Uitati hal de pornire in dimineata asta: http://youtu.be/-WpxkNzfvBs

            Comment


            • Banuiesc ca masina este in garantie.
              Te duci la reprezentanta si le spui asa :
              - Sa-ti faca o resoftare la ECU
              - sa-ti curete corp-clapeta
              - sa-ti unga coroana dintata dedicata senzorului TDC cu o pelicula de ulei
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Da, e in garantie. Am mâine seară programare in service.

                Comment


                • Originally posted by igor06 View Post
                  Uitati hal de pornire in dimineata asta: http://youtu.be/-WpxkNzfvBs
                  E clar ca ai o problema la injectie, daca nu chiar la ECU.

                  Comment


                  • Eu zic ca de vina e acel subansamblu corp-clapeta , daca prinde putina mizerie pe clapeta dezvolta exact problemele care le are el.
                    igor06 cati km ai ?
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Bine ca ai filamt igor06 pornirea .....am avut si eu 2 rateuri la pornire in aceasta iarna dar din pacate nu le-am filmat pentru ca nu s-au mai manifestat shi de atunci odata la 2 zile filmez cate o pornire si toate pornesc normal

                      Comment


                      • 2 tareuri pe iarna nu mi se pare o broblema... problema e cant ai 2 pe saptamana

                        Si 1.2 tsi a avut probleme de genu, da sau rezolvat in timp, eu nu am avut probleme de genul. Si o am de vreo 7-8 luni, merg zilnic, minim vreo 4 porniri pe zi.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Mi se pare ceva ciudat in acel filmulet , acum nu stiu poate asa se manifesta electronica la Logan 2 , dar nu era cumva normal sa se stinga martor presiune ulei dupa ce pornea motorul ? la tine se stinge imediat ce se blocheza usile sau ce anume face acel zgomot de actuator ! igor06 ai vreo alarma aftermarket pusa pe masina ??
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • asa e la logan 2 , doar martorul de check engine se stinge abia dupa pornirea motorului !

                            Comment


                            • Originally posted by mumus View Post
                              2 rateuri pe iarna nu mi se pare o problema... problema e cand ai 2 pe saptamana

                              Si 1.2 tsi a avut probleme de genu, da' sau rezolvat in timp, eu nu am avut probleme de genul. Si o am de vreo 7-8 luni, merg zilnic, minim vreo 4 porniri pe zi.
                              Am scris de m-am spart... corectez, cu scuzele de rigoare...
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Am 14 000 km.

                                Nu trebuie da ma chinui sa surprind aceste momente. Maine dimineata va face la fel. Mai am una de ieri dimineata (pornește la a doua cheie).

                                O sa mai iau încă o filmare mâine ca sa mă duc pregătit in service. Persoana cu care am vorbit îmi spunea sa vin sa reproducem problema. In caz ca nu se reproduce, am filmările pe ultimele 3 zile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google