frumos si palpitant! gafe in cascada! Astia de la Dacia parca fabrica trotinete! hmm...
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Logan 2 - 2.600km
Probleme:
1. la 24 de ore după achiziţionare (şi aprox. 160 km rulaţi în mediu urban) am găsit colţul din stânga faţă de la bară sărit/desprins (clema nu-l mai prindea, apăsai, dar "bara" sărea înapoi imediat!). Problema s-a remediat la service prin schimbarea suportului de prindere. (Nu existau urme de lovire, nici zgârâieturi!)
2. geamurile scârţâie, uneori - aş putea spune - agresiv (menţionez că sunt fumător şi le foiesc mai tot timpul - fac de regulă cursa întreagă sus-jos!)
3. deflectorul de aer, parcă cel din dreapta, a avut piuliţa din plastic lipsă - s-ar putea, din câte am citit pe aici, să lipsească "din fabrică" (prins în două, nu în trei, remediat prin folosirea unei piuliţe de prin portbagaj)!
4. scaun şofer (cu reglare pe înălţime!) are momente când scârţie exagerat de urât. Remedierea - provizorie - se face prin ţopăirea în el şi tragerea de maneta reglaj pe înălţime.
5. Portiera stânga spate închisă, rămânea la început puţin în afară. Remediat prin împins portiera în "tiraj forţat" + chederul de la uşă!
6. Cheder portiera dreapta faţă (a se vedea poza!) "desfăcut".
7. Praful din compartimentul motor (a se vedea poză)! Am montat cheder când autoturismul avea aprox. 300 km!
7. Cel mai neplăcut ("cireaşa de pe tort!"): "lungime" fază scurtă!! Cu autoturismul gol lungimea maximă pe care o luminează pe timp de noapte este de maxim 5,5m (cu indulgenţă! iniţial am vrut să "zic" 7m, dar m-am apucat de măsurat noaptea la ruletă!). Menţionez că 5,5m este în poziţia "faruri ridicate la maximum", cu ele coborâte, te duci în 3 m!
Comment
-
Originally posted by Razvy View Postla punctul 7, sigur e faza scurta si nu DRL-ul ?
este lumina care o aprinzi din maneta, sau e lumina care se aprinde cand pornesti motorul ?
Comment
-
o intrebare simpla.
daca masina are DRL (Day Running Light), atunci trebuie pornit faza scurta sau e deajuns doar DRL? politia ce zice? cum e bine?
la masinile vechi e clar ca trebuie faza scurta, dar la logan se vede destul de departe cu DRL.
Comment
-
Originally posted by djxhouse View Posto intrebare simpla.
daca masina are DRL (Day Running Light), atunci trebuie pornit faza scurta sau e deajuns doar DRL? politia ce zice? cum e bine?
la masinile vechi e clar ca trebuie faza scurta, dar la logan se vede destul de departe cu DRL.
PS Cred că sunt deja offtopic. Scuze
Comment
-
vezi ca ai cate o intrare de imbus pentru reglaj faruri, ridici capota si le vezi pe faruri fara probleme, du-te noaptea la 3 metri de un perete si ridica-le pana crezi tu ca nu e deranjant pentru ceilalti participanti la trafic, e doar o setare pe care dorel din uzina o fi uitat sa o faca, sunat fiind de nevasta ca sa nu uite a cumpara paine cand vine acasa ...Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by djxhouse View Posto intrebare simpla.
daca masina are DRL (Day Running Light), atunci trebuie pornit faza scurta sau e deajuns doar DRL? politia ce zice? cum e bine?
la masinile vechi e clar ca trebuie faza scurta, dar la logan se vede destul de departe cu DRL.
Sent from my ARIA using Forum Runner
Comment
Comment