Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ImageUploadedByTapatalk1426622987.090995.jpgImageUploadedByTapatalk1426622997.259874.jpg
    Masina este gata
    Ca bonus mai vopsesc inca o data pasajele la rotile spate acolo unde se sableaza de la pietre
    Bine inteles pe garantia care inca mai este in picioare.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic

    Comment


    • Jos palaria pentru baietii de la Cobalcescu Splai
      I-am rugat sa faca poze si nu m-au uitat.
      Maine intra la tinichigerie si Joi ridic masina


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      sigpic

      Comment


      • Lantul nu pare lungit.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Patina mobilă era de vină, nu lanțul.

          Nu ar fi stricat niște poze cu macro la patina cu pricina.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Se vede si asa partea de unde lipseste...
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • O sa am piesele
              Patina nu cred ca s-ar fi spart daca lantu nu era slab
              Si asa se leaga una de alta
              Am sa vad uzura patinei cand o voi avea in mana


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                Nu dăm din casă, vrei să afli caută.
                Multumesc...! Adevarat ca e mai multa munca,dar si satisfactiile sunt pe masura...!

                Comment


                • Practic pina la urma faptul ca Tce e cu lant iti da decit o liniste sufleteasca, stii ca nu se poate rupe ca o curea prea veche, se constata ca distributia pe lant tot cam atita tine cit tine si o curea, in jur de 100,000 km.
                  O curea de calitate ( deci nu turcia, china ...) tine fara probleme 100,000 km, uite ca si distributia pe lant cedeaza tot cam pe acolo, asa cum ziceam, efectul e decit psihologic.

                  Comment


                  • Pai parca nu se intinsese.
                    La doar 100k, e o problema.

                    uite ca si distributia pe lant cedeaza tot cam pe acolo
                    Doar ca scoti din buzunar mai mult.

                    Comment


                    • Normal ca scoti mai multi bani, vezi ce piesaraie e acolo...intinzator hidraulic, garnituri, etansari, patina, contrapatina. Piese la greu, colectie de piese.
                      Cureaua are decit un intinzator ( rulment ) cu un arc, e pe afara motorului, n-are ungere, deci fara etansari garnituri etc.
                      Manopera mult mai putina la inlocuire distributie curea decit la distributie lant.

                      Comment


                      • Sa fie oare de vina uleiul schimbat la 20.000 km (inegalabila calitate marca dacia), sau turele pe rosu din rodaj ?
                        Ma gandesc ca toate or conta si ca e un caz izolat la stoicanu.
                        Oricum, la ce posirca de ulei se pune in reprezentata, nici 10.000 km n-ar trebui tinut un schimb.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Lanțul nu pare întins, dar sigur nu a fost măsurat cu simț de răspundere, iar o patină pare a avea uzură mare.

                          Despre exploatare nu comentez.
                          Attached Files
                          Last edited by 77sky; 22 March 2015, 00:28.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • bine ca nu s-a rupt.
                            aia e.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              ...dar sigur nu a fost măsurat cu simț de răspundere...
                              Trebuiau tinute vertical, atirnate unul linga altul sa se vada diferenta de lungime, nu asa jos pe asfalt.
                              Poza asa cum e facuta e inselatoare, cel vechi e mai " adunat " inainte de fotografiere.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google