Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Masinamica

    Pentru rugina te duci la garantie. Ar trebui sa se rezolve. Pregateste-te, totusi, pentru nervi, stres si timp pierdut.
    Last edited by fallax; 2 April 2015, 08:03.

    Comment


    • Originally posted by yo9ict View Post
      Baieti, vreo rezolvare pentru scartaitul centurii soferului? A inceput sa devina exasperant!
      La mine face la pasager, anul trecut am rezolvat-o cu putin spray cu vaselina in centura. Zgomotul a reaparut si am dat iar cu vaselina in interiorul centurii si nu mai scartaie. Trebuie sa cumpar cheie tubulara de 16 mm si cand se va mai incalzi sa ma apuc de treaba sa o demontez si o sa ung cum trebuie,.

      Comment


      • Originally posted by mumus View Post
        asa asa, trebe lucrati la dacii ) interesant e ca loganul ph1 e scart free din fabrica
        @mumus: vezi ca esti off-topic. Mai lasa deoparte pastilele astea intepatoare gen K. Nu intereseaza pe nimeni. Unii vor sa citeasca problemele nu sa vada cum fac unii pe desteptii. Condu-ti seatul ala entry-level si nu mai da ture pe aici ca o faci degeaba. nu impresionezi.
        PS: incearca sa scrii corect data viitoare. Macar atat
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by pilifida View Post
          @mumus: vezi ca esti off-topic. Mai lasa deoparte pastilele astea intepatoare gen K. Nu intereseaza pe nimeni. Unii vor sa citeasca problemele nu sa vada cum fac unii pe desteptii. Condu-ti seatul ala entry-level si nu mai da ture pe aici ca o faci degeaba. nu impresionezi.
          PS: incearca sa scrii corect data viitoare. Macar atat
          da n-ai mai invatat pana acuma ? Mr.K si mumus sunt scepticii de serviciu, in ziua cand va avea logan'ul caroserie de aluminiu, motor diesel 2.0 - 240 CP, consum de 3L in oras, xenoane si-l vei confunda cu un ferrari pe strada si va costa 3000 EUR nou- atunci il vor batjocori mai putin asa ...

          Comment


          • @mumus, iti aduc 3 skode care au greierashi, 1 passat la care iau zburat oglinzile in timp ce mergea etc... asa ca te rog tine pt tine faze de genu. Am inteles ca motoru ala de 1.2 ii mama si tata lor, si eu am unu pe drujba

            Comment


            • Originally posted by ten View Post
              revin cu o problema destul de importanta aparuta de curant la noile modele de logan berlina. Intra apa in ele pe la aerisitoarele din spatele masinii care se afla sub bara spate. Cauza este intarirea garniturii de cauciuc a aerisitorului si mai apoi apa patrunde in habitaclu pe langa acel aerisitor, are cineva aceasta problema? V ati mai controlat mochetele interiorului sa nu fie umede?

              deci acum 2 zile am postat acest comentariu si nimeni nu mi-a confirmat si nici nimic, dar in schimb va certati si intrebati de greierasi... serios? Sau este o gluma tot acest topic? Eu v-am intrebat ceva extrem de important si mai exact daca va intra apa prin portbagaj, dar vad ca nu sunt bagat in seama, nu este nici o problema, atunci nu o sa mai expun nici o problema nou aparuta la noile modele de logan. Conversati va cu greierasii din bord pe care il au toate masinile, inclusiv cele din gama premium.
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • Eu nu am problema asta. Fuga la garanție. Citisem cândva pe forum ca respectiva problema s-a rezolvat la l2

                Discuțiile inutile se poarta pe topicul diverse. Puteți sa va scoateți și ochii acolo. Am observat tendința poluării generale cu aceleași prostii inutile
                Last edited by Madutzu25; 2 April 2015, 19:04. Reason: Automerged Doublepost
                My Ride sigpic

                Comment


                • Aerisitoarele(extractoarele) la L52 au alt design(au capac), în condiții normale nu poate intra nimic pe acolo.

                  Dacă mergi prin apă (peste 5mc adâncime), cu viteză foarte mare, probabil că poate intra ceva pe acolo.

                  Și, ca idee sunt prinse în nituri, trebuie dată bara jos pentru acces la ele.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • La 10.800 km, scaunul soferului poate fi folosit pe post de balansoar: se lasa pe spate cind accelerezi si vine in fata cind frinezi, nice! :-) ;-) Am mers la garantie, cica alta solutie nu exista decit schimbat. Ceea ce se si va face luni.

                    Comment


                    • Originally posted by ten View Post
                      deci acum 2 zile am postat acest comentariu si nimeni nu mi-a confirmat si nici nimic, dar in schimb va certati si intrebati de greierasi... serios? Sau este o gluma tot acest topic? Eu v-am intrebat ceva extrem de important si mai exact daca va intra apa prin portbagaj, dar vad ca nu sunt bagat in seama, nu este nici o problema, atunci nu o sa mai expun nici o problema nou aparuta la noile modele de logan. Conversati va cu greierasii din bord pe care il au toate masinile, inclusiv cele din gama premium.
                      Problema cu apa prin partea dreapta a masinii este mai veche
                      Daca ai sa cauti mai in detaliu ai sa gasesti
                      sigpic

                      Comment


                      • e prezenta inca de la prima generatie de logan. mie la l1 ph2 s-a rezolvat pe garantie prin siliconarea acelor garnituri. imi picura apa si pe la una dintre sprituitoare, cea de pe partea pasagerului si picura apa pe injectorul 1. tot asa, s-a rezolvat in 5 min pe gratis prin siliconarea sprituitoarelor

                        Comment


                        • Legătura între șprițuitoare(capotă motor) și aerisitoare/extractoare(portbagaj) care e?
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • aparent nici una am vrut sa scot in evidentaca mai sunt si alte locuri susceptibile de etansari defectuoase

                            Comment


                            • Originally posted by stoicanu View Post
                              Problema cu apa prin partea dreapta a masinii este mai veche
                              Daca ai sa cauti mai in detaliu ai sa gasesti

                              eu nu am venit sa caut problemele, pur si simplu spun ce probleme intampin eu cu aceasta masina. Zic ca este mult mai importanta patrunderea apei in habitaclu decat niste simpli greierasi prin bord.
                              Daca tot vorbim de probleme, zilele trecute mi-am schimbat armaturile ambelor scaune de pe fata, problema era ca nu culisau pe acele sine metalice si efectiv erau aproape blocate, nu prea se puteau regla decat foarte greu.
                              laureate 1.5l, albastru marin

                              Comment


                              • Daca intra apa pe la acele aerisitoare, trebuie mers la garantie cu masina,
                                Eu nu am aceasta problema la actuala masina, am avut la loganul anterior, dupa o lovitura puternica in bara spate si in capota portbagaj, deci dupa un accident s e rupsese acea garnitura de cauciuc care etansa aerisitorul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google