If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Baieti, vreo rezolvare pentru scartaitul centurii soferului? A inceput sa devina exasperant!
La mine face la pasager, anul trecut am rezolvat-o cu putin spray cu vaselina in centura. Zgomotul a reaparut si am dat iar cu vaselina in interiorul centurii si nu mai scartaie. Trebuie sa cumpar cheie tubulara de 16 mm si cand se va mai incalzi sa ma apuc de treaba sa o demontez si o sa ung cum trebuie,.
asa asa, trebe lucrati la dacii ) interesant e ca loganul ph1 e scart free din fabrica
@mumus: vezi ca esti off-topic. Mai lasa deoparte pastilele astea intepatoare gen K. Nu intereseaza pe nimeni. Unii vor sa citeasca problemele nu sa vada cum fac unii pe desteptii. Condu-ti seatul ala entry-level si nu mai da ture pe aici ca o faci degeaba. nu impresionezi.
PS: incearca sa scrii corect data viitoare. Macar atat
@mumus: vezi ca esti off-topic. Mai lasa deoparte pastilele astea intepatoare gen K. Nu intereseaza pe nimeni. Unii vor sa citeasca problemele nu sa vada cum fac unii pe desteptii. Condu-ti seatul ala entry-level si nu mai da ture pe aici ca o faci degeaba. nu impresionezi.
PS: incearca sa scrii corect data viitoare. Macar atat
da n-ai mai invatat pana acuma ? Mr.K si mumus sunt scepticii de serviciu, in ziua cand va avea logan'ul caroserie de aluminiu, motor diesel 2.0 - 240 CP, consum de 3L in oras, xenoane si-l vei confunda cu un ferrari pe strada si va costa 3000 EUR nou- atunci il vor batjocori mai putin asa ...
@mumus, iti aduc 3 skode care au greierashi, 1 passat la care iau zburat oglinzile in timp ce mergea etc... asa ca te rog tine pt tine faze de genu. Am inteles ca motoru ala de 1.2 ii mama si tata lor, si eu am unu pe drujba
revin cu o problema destul de importanta aparuta de curant la noile modele de logan berlina. Intra apa in ele pe la aerisitoarele din spatele masinii care se afla sub bara spate. Cauza este intarirea garniturii de cauciuc a aerisitorului si mai apoi apa patrunde in habitaclu pe langa acel aerisitor, are cineva aceasta problema? V ati mai controlat mochetele interiorului sa nu fie umede?
deci acum 2 zile am postat acest comentariu si nimeni nu mi-a confirmat si nici nimic, dar in schimb va certati si intrebati de greierasi... serios? Sau este o gluma tot acest topic? Eu v-am intrebat ceva extrem de important si mai exact daca va intra apa prin portbagaj, dar vad ca nu sunt bagat in seama, nu este nici o problema, atunci nu o sa mai expun nici o problema nou aparuta la noile modele de logan. Conversati va cu greierasii din bord pe care il au toate masinile, inclusiv cele din gama premium.
Eu nu am problema asta. Fuga la garanție. Citisem cândva pe forum ca respectiva problema s-a rezolvat la l2
Discuțiile inutile se poarta pe topicul diverse. Puteți sa va scoateți și ochii acolo. Am observat tendința poluării generale cu aceleași prostii inutile
Last edited by Madutzu25; 2 April 2015, 19:04.
Reason: Automerged Doublepost
La 10.800 km, scaunul soferului poate fi folosit pe post de balansoar: se lasa pe spate cind accelerezi si vine in fata cind frinezi, nice! :-) ;-) Am mers la garantie, cica alta solutie nu exista decit schimbat. Ceea ce se si va face luni.
deci acum 2 zile am postat acest comentariu si nimeni nu mi-a confirmat si nici nimic, dar in schimb va certati si intrebati de greierasi... serios? Sau este o gluma tot acest topic? Eu v-am intrebat ceva extrem de important si mai exact daca va intra apa prin portbagaj, dar vad ca nu sunt bagat in seama, nu este nici o problema, atunci nu o sa mai expun nici o problema nou aparuta la noile modele de logan. Conversati va cu greierasii din bord pe care il au toate masinile, inclusiv cele din gama premium.
Problema cu apa prin partea dreapta a masinii este mai veche
Daca ai sa cauti mai in detaliu ai sa gasesti
e prezenta inca de la prima generatie de logan. mie la l1 ph2 s-a rezolvat pe garantie prin siliconarea acelor garnituri. imi picura apa si pe la una dintre sprituitoare, cea de pe partea pasagerului si picura apa pe injectorul 1. tot asa, s-a rezolvat in 5 min pe gratis prin siliconarea sprituitoarelor
Problema cu apa prin partea dreapta a masinii este mai veche
Daca ai sa cauti mai in detaliu ai sa gasesti
eu nu am venit sa caut problemele, pur si simplu spun ce probleme intampin eu cu aceasta masina. Zic ca este mult mai importanta patrunderea apei in habitaclu decat niste simpli greierasi prin bord.
Daca tot vorbim de probleme, zilele trecute mi-am schimbat armaturile ambelor scaune de pe fata, problema era ca nu culisau pe acele sine metalice si efectiv erau aproape blocate, nu prea se puteau regla decat foarte greu.
Daca intra apa pe la acele aerisitoare, trebuie mers la garantie cu masina,
Eu nu am aceasta problema la actuala masina, am avut la loganul anterior, dupa o lovitura puternica in bara spate si in capota portbagaj, deci dupa un accident s e rupsese acea garnitura de cauciuc care etansa aerisitorul
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment