Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si la mine face tot dupa ce se "incalzeste" ambreiajul
    My Ride sigpic

    Comment


    • V-am întrebat pentru că la mine se manifestă numai atunci când motorul este rece, după ce parcurg câţiva kilometri, când se încălzeşte tot ansamblul cutie-motor, acel tremurat de care aminteaţi şi voi nu îşi mai face deloc simţită prezenţa.
      La fel vara după prima pornire, când afară este o temperatură exterioară de peste 20 de grade Celsius, la plecarea de pe loc nu mai are niciun fel de tremurat.

      O plecare de pe loc un pic mai accelerată şi cu o debreiere mai lină, rezolvă în mod normal acest inconvenient.

      P.S Bine, eu nu am Logan II...

      Comment


      • Se pare ca pe langa tubulatura de la turbo mai am o pierdere de ulei ,banuiesc eu ca pe la capacul culbutorilor in spate pe partea unde este turbina se vede umed de ulei pe rampa de admisie sau ce o fi aia.
        Drept urmare saptamana asta ma duc buzna peste ei la service sa rezolv .
        Attached Files
        Captain of the black pearl

        Comment


        • Originally posted by Ampt View Post
          V-am întrebat pentru că la mine se manifestă numai atunci când motorul este rece, după ce parcurg câţiva kilometri, când se încălzeşte tot ansamblul cutie-motor, acel tremurat de care aminteaţi şi voi nu îşi mai face deloc simţită prezenţa.
          La fel vara după prima pornire, când afară este o temperatură exterioară de peste 20 de grade Celsius, la plecarea de pe loc nu mai are niciun fel de tremurat.

          O plecare de pe loc un pic mai accelerată şi cu o debreiere mai lină, rezolvă în mod normal acest inconvenient.

          P.S Bine, eu nu am Logan II...
          Ceea ce spui tu alaturi de colegi este 100% problema ce tine de utilizator, un amic a schimbat la c4 ambreiaj la 30.000 km, acum la 64.000 km iar tremura la plecatul de pe loc. Se intampla chestia asta cand incerci sa pleci mai mult pe cuplarea ambreiajului decat pe acceleratia motorului, sper sa intelegeti ce vreau sa spun.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Şi de ce se întâmplă doar când motorul este rece? De ce doar la Logan? De ce nu a făcut deloc în primii doi ani?
            Eu consider că este mai degrabă o problemă ce ţine de proiectare, compoziţie material, etc.

            Comment


            • Daca vei continua cu acelasi stil de plecare va fi doar o chestiune de timp pana va trepida si la cald.
              Asa face si opelul fratelui, astra h 1.6 2011, doar la rece momentan, tot vreo 40.000 km.
              Eu spun din experienta ca am stricat si la supernova ambreiajul pe acelasi stil de mers, iar la logan m-am prins de figura la timp si acum la plecarea de pe loc accelerez mai tare, incepuse sa trepideze si in treapta 2...
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • placi de presiune prea moi la care se "inmoaie" lamelele diafragmei, ferodul de pe disc facut din materiale "eco" samd. toate pot fi cauze potentiale

                Comment


                • Momentan maşina are în jur de 65.500 de kilometri, trage foarte bine în orice treaptă de viteză, aşa că deocamdată nu îmi fac deloc griji.
                  În dimineaţa aceasta de exemplu, fiind mai cald afară, nu s-a mai simţit la plecarea de pe loc niciun fel de tremurat. Ramân la părerea că este o deficienţă de proiectare, nu de alta, dar parcă suntem prea mulţi cei care am sesizat acest lucru.

                  Chiar toţi să nu ştim să plecăm cu maşina de pe loc?

                  Comment


                  • La serviciu sunt in curte 2 loganuri 2012 dci 75 cai, fix ca a ta, ampt, la ambele resimt trepidatia la plecarea de pe loc nefiind eu la volan.
                    Masini cu 30-35 mii km, doar ca soferii nu-si pun intrebari, aia calca pedalele si gata ...
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Ce bine că de regulă nu prea călătoresc în dreapta...

                      Comment


                      • Din ce vad, se manifesta doar la diesel. Sustin ipoteza lui Ampt, ambreajul nu face fata cuplului.
                        Am observat ca "simptomul" apare imediat cum fortez putin ambreiajul, cu precadere atunci cand este rece. Mai ales la turatii mici. Probabil de asta au pus gear shift indicator, sa "remedieze" oarecum deficienta de proiectare
                        Daca persista voi ajunge la inlocuirea discului si a placii de presiune pe garantie
                        My Ride sigpic

                        Comment


                        • Aceeasi simptoma o am si eu la stepway,initial am crezut ca soferul care a mers 30.000 km cu ea nu a stiut sa debraieze si l-a uzat prematur.Ciudat este ca loganul nu face asa chiar daca primii 16.000 km loganul a avut harta de injectie standard acum a ajuns la 55.000 cu acelasi cuplu ca cel de 90 si tot nu trepideaza.
                          Ma indoiesc ca ne vor inlocui astia ambreiajul pe garantie,m-am obisnuit deja cu el asa,incerc sa plec mai incet,doar din ambreiaj.
                          Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci

                          Comment


                          • gear shift idnicator reduce emisiile de CO2...
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • ... şi omoară turbina, respectiv DPF-ul!

                              Comment


                              • Nu stiu daca e incadrata bine dar tot o problema tehnica ar fi. Am un prieten care si-a luat recent un Logan2 0,9. Mi s-a plans ieri cand ne-am intalnit ca ii flambeaza tabla din jurul butucului usii cand deshide usa. M-am uitat si eu cand deschidea usa si intr-adevar tabla din jurul butucurilor usii se ondula. I-am zis ca ori usa e mai grea la Logan 2 ori au mai taiat din calitatea masinii. E chiar ciudat.
                                Mai are cineva problema asta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google