Asta la cine tine cont de el
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
@AMPT De fapt nu. Cand e sarcina mare are grija sa-ti ceara sa schimbi IN jos. Sarcini mari la turatii mici fac ce zici tu.Last edited by einstein1984; 14 April 2015, 10:49.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Daca observati cu atentie, acel indicator te tine intotdeauna in zona de cuplu; nu-ti sugereaza schimbare treapta cind ai 1900rpm; despre dCi vorbesc. Si da, impreuna cu sistemul start-stop, acea functie, contribuie substantial la obtinerea unor emisii reduse.
In legatura cu stricatul turbinei si al filtrului, am oarecari rezerve ca e asa.
Am exersat destul comportamentul motorului la schimbarea treptelor conform acelui indicator; de la turatia unde te aduce schimbarea, motorul demareaza fara sa-l simti ca trage din greu; se simte in schimb cand accelerezi mai energic de la 1400-1500rpm, ori la acea turatie indicatorul iti recomanda retrogradare.
In fine eu spun ca pentru a evita orice neplacere, e bine sa schimbi dupa ce "treci" de acea indicatie si nu fix in momentul in care apare semnalizarea; asta in cazul in care doresti un consum bun si implicit noxe mai putine in filtru.
Last edited by IancuMIC; 14 April 2015, 12:47.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Madutzu25 View PostDin ce vad, se manifesta doar la diesel. Sustin ipoteza lui Ampt, ambreajul nu face fata cuplului.
Am observat ca "simptomul" apare imediat cum fortez putin ambreiajul, cu precadere atunci cand este rece. Mai ales la turatii mici. Probabil de asta au pus gear shift indicator, sa "remedieze" oarecum deficienta de proiectare
Daca persista voi ajunge la inlocuirea discului si a placii de presiune pe garantie
Comment
-
Las masina seara la service sa se răcească iar dim il pun pe mecanic sa meargă cu ea. Oricât de subiectiva ar fi problema, vibratiile cauzate de ambreiaj se simt imediat; iar asta nu este un regim normal de funcționare.
Eventual fac si un test comparativ cu o masina din show-room
Sper sa nu indrazneasca sa-mi spună ca e din cauza stilului meu de condusMy Ride sigpic
Comment
-
Mai intra si uzura in calcul. Si nu e acoperita de garantie.
Garantia nu acopera
- incidente datorate influentei unor evenimente exterioare cum ar fi loviturile si zgarieturile etc.;
- verificarile si operatiile de intretinere periodica;
- depozitare defectuoasa;
- uzura normal a pieselor;
- lipsa castigului ce ar putea fi ocazionata direct sau indirect de un caz de garantie.
- nesigilarea sau violarea sigiliilor produsului (daca este cazul);
- modificari in afara indicatiilor producatorului sau inlocuirea de piese originale cu piese de alta provenienta;
- daca piesa nu a fost montata in conformitate cu instructiunile/metodele Producatorului;
- atunci cand avaria se datoreaza unei intretineri defectuoase, suprasolicitarii produsului, neefectuarii reviziilor sau reparatiilor efectuate in alte ateliere decat cele agreate de Producator;
- participarea la curse sau alte competitii sportive.Last edited by mr.K; 14 April 2015, 14:24.
Comment
-
Originally posted by gutu1 View PostNu, este exact opusul am impresia ca se manifesta mai mult după un tur prin oraș, semafoare, coloane ets
Exact,asa face si la mine cand prind colana ,semafoare la plecare dupa loc tremura, prima data am zis ca am piciorul de lemn....ulterior am vazut ca,a facut si cand a mers sotia cu ea...Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
clientul de renault symbol e cel mai al dracu' client: "limuzina mea, renault symbol".
eu am spus pe o pagina in urma care sunt cauzele, daca nu ati inteles va traduc: reducere de costuri!
am aceiasi problema dimineata, in special cand e umezeala afara. primele doua-trei plecari de pe loc sunt in valuri. zici ca e un cal naravas.
din aceiasi categorie cu "aveam bani de seria 3 dar am zis sa nu zica lumea ca epatez, nu am nevoie de bhambhau, asa ca mi-am luat megane"
Comment
-
Si a mea tremura la plecarea de pe loc cu motorul rece. Solutia a fost sa o turez mai mult la plecare. Am crezut ca asa face ea, dar citind pe aici am observat ca face la mai multi. Nu sunt eu un super sofer, dar observ ca problema se manifesta la mai multi.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostDar de ce sa nu indrazneasca? Orice masina tremura de la vibratiile torsionale daca pleci de pe loc fara sa acclerezei.
@ Mr K asta nu e uzura normala a placii de presiune sau a discului la 29000 km in 2 ani. Piesele astea trebuie sa tina lejer peste 100k
Mai curios este faptul ca la mers cu spatele nu face, chiar daca plec fara acceleratie.
In mod normal, la plecare cu fata in treapta 1 nu ar trebui sa vibreze chiar daca pleci fara acceleratie (evident presupunand ca stii sa tii madina din ambreaj)
Astept inca primul coleg cu benzinar care are problema asta !My Ride sigpic
Comment
Comment