If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ambreiajul este considerat consumabil, discul si placa de presiune, mai exact.
Fiecare interpretam certificatul de garantie din punctul nostru de vedere, nu conteaza ce scrie acolo, conteaza ce credem noi.
Doar ca banii pentru alt ambreiaj sunt la Dacia.
Sunt convins ca baiatul pleca cu a 4-a si a 5-a de pe loc. voi puneti la un loc mere cu pere?
Gugule...vezi ca ai sarit vreo doua pagini de forum si una din carnetul de garantii.
LE: abia astept sa vad ce raspuns primeste boby. Va fi edificator
O fi, dar cum explici urmatorul aspect
Logan 1 (2005), Dci 65 cp, soft (doc), 500.000km actual, abreiaj original abia cum da semne de oboseala........dupa 10 ani ( supun masina la orice expertiza pentru ambreiaj daca este cazul)
si eu sunt curios sa vad ) sa actionez in consecinta ,cert este ul lucur maine inanite de a ajunge la ei trebuie sa prind "putin "aglomerat sa ajung cu ea cu tremuriciul dupa mine
O fi, dar cum explici urmatorul aspect
Logan 1 (2005), Dci 65 cp, soft (doc), 500.000km actual, abreiaj original abia cum da semne de oboseala........dupa 10 ani ( supun masina la orice expertiza pentru ambreiaj daca este cazul)
Din ce citesc pe acest topic, eu cel puţin mă pot declara norocos, deoarece:
- la mine problema trepidatului la plecarea de pe loc a apărut abia după trei ani şi aproximativ 50.000 de kilometri;
- se manifestă doar în anotimpul rece şi atunci doar până se încălzeşte ansamblul motor-cutie;
- de când s-a încălzit vremea afară, fenomenul cu pricina a dispărut subit.
Sunt curios ce explicaţii vor primii colegii care vor reclama la reprezentanţă acest comportament nefiresc al maşinii.
trepidatul ala nu poate veni si de la bieleta aia antirasturnare, care leaga si rigidizeaza ansamblul motor-cv? poate ca acele trepidatii provin de la bucsile crapate/rupte/imbatranite
legat de schimbare abreajului, discul in sine avea o portiune de 3-4 mm latime pe toata circumferinta discului care era uzata altfel, daca puneai mana simteai o oarecare diferente de nivel. Nu patina absolut deloc, masina mergea normal, "tragea normal"aveam aceasi problema si la plecarea de pe loc, cei dreptnu mereu.
trepidatul ala nu poate veni si de la bieleta aia antirasturnare, care leaga si rigidizeaza ansamblul motor-cv? poate ca acele trepidatii provin de la bucsile crapate/rupte/imbatranite
Nu are nici o treaba!
Revenim la ambreiaj, problema e strict de la placa si disc. Se va schimba pe garantie daca va fi cazul.
@ Ampt si la mine s-a intamplat exact la fel, nu se mai manifesta de cand a venit caldura.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment