Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bobbyred View Post
    Aici nu cred ca este vorba de 400 ron, pentru un amarat de ambreiaj ci despre calitate pieselor,matriale folosite de catre Dacia.
    Nu este admisibil la masina noua (fara restu de problem pe care le-am avut pana cum)respectiv 20.400km actual sa trepideze de zici ca esti la vibro masaj
    ........
    Partea cu vibromasajul este folositoare, trebuie bagata in dotarea standard, si cerut ceva bani, macar 100 euro
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Originally posted by Madutzu25 View Post
      (1)Din moment ce eu, ca si cumparator, folosesc un produs (oricare ar fi el) in conditiile si limitele de utilizare impuse de producator, iar respectivul produs nu functioneaza in parametri normali, este CLAR o problema de garantie. Nu am nevoie de atestat si/sau autorizare pt asa ceva.

      (2)Iar daca este cazul, se fac si constatari sau expertize; exista instante competente unde se pot rezolva orice litigii.

      (3)Vad ca pui problema exact ca un "Dorel" din service. Sa iti explic cum sta treaba: in cazul unui refuz de reparatie pe garantie, se demonteaza ambreiajul si se fac expertize. Daca problema este din cauza utilizarii defectuase, imi asum toate costurile. In caz contrar ajungem in instanta si va cer daune de vorbiti singuri. Cat se poate de simplu, nu?
      daca devii agresiv pe modelul balcanic nu rezolvi nimic. te-ai lamurit cu watii aia cum e pana la urma? care sunt mai mari? watii audio sau watii electrici?

      1. tu esti cel care foloseste masina cum? cu anvelope si jante pe 17? sau ma insel si e alt user cu configuratia asta pe logan 2? posibil sa ma insel.

      2. perfect adevarat, doar ca tu pana acum nu ai facut nimic de genul asta, deci nu poti sa fii categoric cand afirmi ca este o problema de garantie. sincer sa fiu, eu caut o instanta incompetenta. de "competenti" sunt satul.

      3. nu am cunoscut pana acum niciun mecanic cu numele dorel.
      pun problema in modul real, asa cum e normal si corect, fara sa tip ca altii ca o muiere sedusa si abandonata, fara istericale.
      vad ca pana sa ajungi la demontat si expertize si asumari deja te-ai dat cu capul de tejghea in receptie la service, ai facut panarama, circ si show, scandal si tiganeala. abia apoi ai facut o demontare sa vezi ce are ambreiajul.
      sincer, nu cred ca mai ai ce sa imi explici pe tema asta.
      nu stiu cui ii ceri daune de o sa vorbeasca singur dar de la mine nu vezi niciun ban dintr-un singur motiv. ma doare la basca ce faci tu cu dacia. mie nu imi ceri nimic. e problema voastra.
      PS: inceteaza sa te mai uiti la filme pe protv si sa ai senzatia ca traiesti in USofA. in romanica nu o sa vezi "daune" ca in filmele alea.
      PPS: demontarea e cam inainte de orice cand vine vorba de ambreiaj. nu am gasit mecanicul care sa stie ce are fara sa il vada la ochi.

      scuze

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Dacia va folosi in continuare ce materiale crede de cuviinta, profitul e tot ce conteaza, ca maine poimaine nu mai cumpara lumea nici Logan ci biciclete.
        Ce glume ai, tu te uiti pe strada sa vezi cate se vand?
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Sa o luam in ordine
          @ einstein ramai in lumea ta,te cautam noi. Ti-am demonstrat de cateva ori ca vorbesti numai prostii
          @ Mr K din moment ce cumperi o masina noua, cu garantie, e normal sa beneficiezi de acea garantie atunci cand este cazul; indiferent de calitatea materialelor folosite, constructorul are datoria de a remedia defectele aparute din vina sa (sau a furnizorilor cu care lucreaza). Ca respectivul costructor cauta motive sa nu efectueze reparatiile pe garantie, e alta poveste. Nu este vorba de bani, ci de idee in sine
          @ ozenel ti-am mai spus intr-o veche discutie ca ai lipsit de la multe ore de electrotehnica. 2. Jantele nu au nici o treaba in discutia asta. Diametrul anvelopei este mai mic cu 2mm decat cel stock
          3.deja aberezi, abia am facut programare la service. Mi-au spus din start ca se rezolva, asa cum s-au rezolvat si celelalte probleme. Nu am mentalitatea de roman cocalar, nu se rezolva lucrurile cu circ si panarama. Pt ca se poate, chiar daca traim in Ro.
          Si nu in ultimul rand, ai grija la cuvinte! Eu ti-am vorbit frumos, fara jicniri
          My Ride sigpic

          Comment


          • deci, jiCnit sau jiGnit?
            deocamdata vad ca tu esti cel care jigneste. mie imi spui ca sunt dorel, desi nu e un lucru rau neaparat. einstein cred ca iti da lectii la ce vrei tu.
            electronica nu e acelasi lucru cu electrotehnica. google sau dexonline iti pot fi prieteni daca nu cunosti/intelegi substraturile limbii romane. problema e ca tu crezi ca ai demonstrat ceva. tu vii cu vorbe si afirmatii personale, in care crezi cu tarie dar cand ti-am adus argumente, formule, calcule, le-ai ignorat si ti-ai sustinut cu tarie punctul de vedere. te cred, cand te umfli ca paunul chiar crezi ca urechea ta e un instrument de masura al puterii electrice.
            diametrul ca diametrul dar greutatea? dar lipsa inltimii talonului?
            scuza-ma ca "deja aberez" dar tu tipai ca "este CLAR caz de garantie" si ca "ajungem in instanta si va cer daune de vorbiti singuri".
            cine sunt acele persoane care compun acel plural ?

            eu zic sa ... keep calm...
            Last edited by skd_ozenel; 22 April 2015, 19:42.

            Comment


            • Te simti ofensat cumva?
              Noi vb aici despre mecanica, ce treaba are electronica? Sa nu ai cu ce sa ma ataci si cauti motive?
              Ca de obicei, tragi concluzii din simple presupuneri! Mi-ai cantarit tu jantele, ai macar idee ce greutate au? Pt cultura ta de "inginer" inaltimea talonului nu afecteaza ambreiajul.
              Si daca ai ceva personal cu mine (impropriu spus personal) trece-te pe lista. Mi se ...
              Am incheiat subiectul, e off
              My Ride sigpic

              Comment


              • Originally posted by gutu1 View Post
                Hai sa va mai întreb ceva. Pe lângă tremurat eu aud un șuierat când lucrez cu ambreiajul la urcarea pe o bordura sau o panta cu spatele de exemplu

                asa imi huruie si mie, daca fortez marsarierul, deci daca vreau sa dau mai tare cu spatele, dar face doar la plecarea de pe loc... aia care ca e cutia... zgomot prin pinioane, cine stie...
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • Originally posted by Oti View Post
                  Partea cu vibromasajul este folositoare, trebuie bagata in dotarea standard, si cerut ceva bani, macar 100 euro
                  Hehehe buna asta !
                  Probabil vor face un Pack Masaj pentru Dci )

                  Exact cum spune si Madutzu
                  "indiferent de calitatea materialelor folosite, constructorul are datoria de a remedia defectele aparute din vina sa (sau a furnizorilor cu care lucreaza)"
                  de fiecare data ei (dacia)incearca diferite tertipuri, pentru a nu acorda reparatia pe garantie sau te taraganeaza pana te saturi si renunti
                  Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                  Comment


                  • Dupa indelungi convorbiri si reclamatii, s-a hotarat si la mine inlocuirea conductei ce vine de la intercooler catre turbina. Si nu multumita VC ( care mi-au confundat reclamatia, cu a unui tip caruia urma sa i se schimbe tot cablajul de la motor, deci va dati seama, ce s-ar fi putut intampla in service, daca o aduceam si lasam, urmand sa o iau dupa munca... ), ci a inginerului ( de la alt service autorizat din oras ) care a fost, fara sa exagerez, exact ca un prieten, insa unul corect si rational. M-a ascultat si m-a sfatuit, ce ar fi mai bine si ce nu. Mi-a explicat din start, ca inlocuirea ei, nu va remedia problema. Dar, daca doresc, o va schimba fara probleme, deoarece el nu iese cu nimic in pierdere, ci din contra, iese in castig cu un un posibil client multumit ca s-au rezolvat lucrurile asa cum a dorit ( si cum ne dorim toti ).
                    Mi-a si propus, in cazul altor probleme, sa dau imediat un telefon si sa vin, cu sau fara programare, facem poze si trimitem mai departe, in asteptarea unui raspuns. Fara discutii, certuri.

                    P.S. - in urma "vizitei" mele la reprezentanta care mi-a REFUZAT CATEGORIC inlocuirea conductei ( si care a si fost reclamata ulterior ), am observat doua lucruri :
                    - carcasa filtrului de aer mi-a fost crapata, fiind rupta si o parte a clemei de prindere de pe filtru. Se vad urme destul de clare de lovitura venita din partea stanga a motorului ( cu capota deschisa ), din partea in care "s-a lucrat". I-a sarit/alunecat cheia in momentul in care a desfiletat acea tubulatura... ( prinsa in stanga filtrului si in partea de stanga jos, langa farul drept )
                    - capota mi-a fost indoita "subtil" - motivul fiind inchiderea incorecta a capotei si apoi fortarea cu podul palmei. E fina si aproape imposibil de vazut ( trebuie dintr-un anumit unghi privita si cu o anumita lumina... )

                    Bineinteles, le-am observat la 2 zile dupa ce am plecat din service. Stiu, e vina mea partial ( zic asta deoarece m-am certat cu ei 30 min, pana sa ma lase sa vad cum lucreaza la masina, stiind cat sunt de "meseriasi", timp in care si-au terminat treaba cu masina mea ), insa daca eu trebuie sa stau sa verific masina, sa vad ca e toata tabla cum era si piesele nu au fost furate/sparte/inlocuite, eu nu as mai pleca de acolo, decat dupa vreo 3-4 ore... Asa ca va sfatuiesc sa fiti atenti, cat mai atenti !

                    Comment


                    • Corect, problema in serviceuri sunt oamenii care lucreaza acolo, majoritatea sunt parca amatori, si nu prea ii intereseaza daca fac stricaciuni,ca doar nu i masina lor, important sa nu vada clientul,
                      din pacate foarte putini sunt profesionisti, si sunt si atenti sa nu faca daune

                      Comment


                      • @Midnighte - acolo au fost nervi nu gluma, este bine cand se ajunge la asa ceva sa pleci din service cat mai repede sa nu lasi sa umble la masina ca mai tare strica decat repara, ei stiu ca este foarte greu sa dovedesti unele lucruri, si multa lume fuge de procese si complicatii.......parca acuma sunt obligati sa aiba camere video si sa pastreze inregistrarile, nu sunt sigur. Oricum este prea tarziu sa faci ceva. Sunt oameni si oameni cand se intampla asa ceva este mai bine sa eviti. Eu mai am drumuri prin Iasi, poti sa comunici numele reprezentantei? o evit si eu.......daca ajung sa am interventii la masina prin Iasi, macar pe PM. Spune si numele reprez care este ok.
                        Eu cand am facut revizia, baietii s-au comportat exemplar dpdv al relationarii (parca respectau un sablon, totul era fortat si invatat de dinainte), dar pregatirea lasa de dorit, eu cred ca schimbarea comport a fost ca am venit prin recomandarea de la VC......
                        Last edited by Oti; 25 April 2015, 11:44.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Astazi am primit raspunsul "oficial" dupa o vizita la service. Ambreiajul se schimba pe garantie, evident dupa demontare si expertiza. Operatie ce dureaza in jur de 3 sapt. Problema este cunoscuta in service, la fel ca si problema tubulaturii de la intercooler. Defectul apare din cauza calitatii materialelor, kit-ul de ambreiaj fiind fabricat cu materiale ecologice
                          My Ride sigpic

                          Comment


                          • Nu e niciun secret pentru ca informatia e publica pe dacia.ro. In Iasi reprezentanta e Caremil, probabil colegul a fost la BRAS-dealer Renault si autorizat Dacia.

                            Ambreiajul se schimba pe garantie, evident dupa demontare si expertiza. Operatie ce dureaza in jur de 3 sapt.
                            Caaaaaaaaaaaaaaaat? Expertiza se face la New York? Expertizeaza vreun motor de racheta sau doar un amarat de ambreiaj?

                            Sper ca iti monteaza ambreiajul si in caz ca expertiza iti e nefavorabila, platesti, daca e din cauza materialului prost, plateste Dacia.
                            Adica, nu te lasa fara masina.
                            Last edited by mr.K; 25 April 2015, 18:44.

                            Comment


                            • pai si ce pune la schimb? tot acelasi kit? sa faca la fel?
                              laureate 1.5l, albastru marin

                              Comment


                              • TEN
                                Un nou kit schimbat pe garantie.....si iar garantie pana cand o termini) si porma un kit pe banii tai OK
                                Procedura indentica cu tubulatura intercooler schimbi,schimbi si porma siliconezi ) By Dacia

                                Madutzu25
                                Au ajuns la vorba mea ......materiale de c....t folosite pentru "costul sczut"
                                Mersi de informatie ,mare domn!
                                Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google