If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Din ce am inteles, se demonteaza si se trimite la uzina (Mioveni) pt expertiza. Evident ca nu mergi cu masina la garantie daca o rupi la curse. In cazul meu, cum spuneam si in posturile msi vechi, eu nu am abuzat de masina.
@ Ten ti-a raspuns Bobby
timpul pierdut (3 sapt) cine il plateste, eu zic ca odata il sch pe garantie, daca il sch pe banii tai sigur scoti din garantie tot ce are legatura cu ambreiajul, oare daca sch ambreiajul in reprez Dacia cu materialele tale de calitate (altele, nu cele ecologice), afecteaza garantia?
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Problemele cauzate de ambreiajele costruite cu materiale ecologice apar la mai multe marci.
Citeam astazi pe un forum pt posesorii de masini 4x4 despre un ambreiaj eco care a tinut cateva ore de la iesirea din service
Un kit sachs sau luk rezolva definitiv problema, evident pe banii consumatorului. Personal nu ma deranjeaza ambreiajul, cand o sa ma deranjeze il schimb
timpul pierdut (3 sapt) cine il plateste, eu zic ca odata il sch pe garantie, daca il sch pe banii tai sigur scoti din garantie tot ce are legatura cu ambreiajul, oare daca sch ambreiajul in reprez Dacia cu materialele tale de calitate (altele, nu cele ecologice), afecteaza garantia?
Nu, chiar am discutat despre asta cu reprezentantul de la service. Evident interventia se face in reprezentanta
Last edited by Madutzu25; 25 April 2015, 19:18.
Reason: Automerged Doublepost
Reprez iti da o masina la schimb cat cealalta este in service? stiu ca se mai practica.......
@mr.K - care reprez este ok, Caremil sau BRAS? scuze nu am inteles, daca am nevoie de ceva sa stiu pe care sa o ocolesc. Imi este frica de tipii care dau cu ciocanul.......
As avea si eu cateva intrebari, sa stiu daca sunt probleme...
Masina e un Stepway 1.5 dCI 90CP
1. Cateodata, cand ridic ambreiajul complet ( usor, nu plecare cu "scart" ), la 1 secunda dupa ce masina se pune in miscare, se accelereaza din nou ( ca si cum as avea 2 accelerari succesive, doar la o ridicare de ambreiaj ). Asta am vazut ca se intampla foarte rar.
2. Cand misc de volan complet dreapta/stanga ( in timpul rotatiei ), se aude un sunet, gen un fier/tabla se atinge foarte usor si fin cu un alt fier/tabla
3. Cand dau de volan complet dreapta/stanga ( cand sunt aproape de maxim ), simt cum "tremura" volanul
4. In momentul in care iau complet dreapta/stanga, cursa volanului nu e 1.5 ( o cursa si jumatate ), ci 1.75-1.8 ( o cursa si 3/4 ).
Reprez iti da o masina la schimb cat cealalta este in service? stiu ca se mai practica.......
@mr.K - care reprez este ok, Caremil sau BRAS? scuze nu am inteles, daca am nevoie de ceva sa stiu pe care sa o ocolesc. Imi este frica de tipii care dau cu ciocanul.......
Da, iti da, eu am loganul de 2 saptamani jumate in service pt problema cu contactul si am de la dacia un 1.5 dci de 75 aniversar full.
Oti nu-ti fa griji prea mari. Problema apare in general la diesel, mai ales cel de 90cp
Stiu.....dar ma indignat situatia.......stai cu masina pe tusa, cat fac astia de la fabrica expertiza, iti pune o porcarie, din nou expertiza 3 sapt, tot umbland acolo poate cade motorul pe drum in mers.......nu-i mai bine sa o faci pe banii tai cu materiale de calitate......?
PS
fara gluma, efectul placebo, cand plec de pe loc mai in forta, aud un pic ambreiajul cum scartie, f putin......cred ca este efectul pornirilor in rampa din iarna trecuta......
Reprez iti da o masina la schimb cat cealalta este in service? stiu ca se mai practica.......
@mr.K - care reprez este ok, Caremil sau BRAS? scuze nu am inteles, daca am nevoie de ceva sa stiu pe care sa o ocolesc. Imi este frica de tipii care dau cu ciocanul.......
Eu am fost doar la Caremil de 2 ani, de cand am masina. Am fost de 2 ori pentru revizii, de alte 3 ori pentru curatarea balamalelor portierelor (scartaie din cauza prafului, probabil), o data pt ca am avut probleme cu pornirea in suturi in treptele I si a II-a...cred ca am mai fost si pentru altele....na, dacie! In afara unui tip care are de pierdut din cauza felului sau de a vorbi cu oamenii, desi el e ok in ceea ce spune, am fost multumit la Caremil. Nu sunt expert in detalii mecanice, insa explicatiile primite de la ei au avut sens.
As avea si eu cateva intrebari, sa stiu daca sunt probleme...
Masina e un Stepway 1.5 dCI 90CP
1. Cateodata, cand ridic ambreiajul complet ( usor, nu plecare cu "scart" ), la 1 secunda dupa ce masina se pune in miscare, se accelereaza din nou ( ca si cum as avea 2 accelerari succesive, doar la o ridicare de ambreiaj ). Asta am vazut ca se intampla foarte rar.
2. Cand misc de volan complet dreapta/stanga ( in timpul rotatiei ), se aude un sunet, gen un fier/tabla se atinge foarte usor si fin cu un alt fier/tabla
3. Cand dau de volan complet dreapta/stanga ( cand sunt aproape de maxim ), simt cum "tremura" volanul
4. In momentul in care iau complet dreapta/stanga, cursa volanului nu e 1.5 ( o cursa si jumatate ), ci 1.75-1.8 ( o cursa si 3/4 ).
Imi cer scuze daca par "incepator" !
Ma bag si eu in seama.....probleme cu servodirectia, la unele masini servo este cu motor electric, la celelate este cu motor hidraulic actionate prin cureaua de accesorii (parca asa spunea t0rque, sunt elev neconstiicios), problemele cu turatia de acolo pot sa vina, motorul simte sarcina si ECU creste turatia, sunetele ciudate, tremuratul sunt de la servodirectie, eu cred ca este pe motor electric, problema serioasa de garantie.........ai cam avut ghinion, esti de aceeasi parte cu bobbyred.......
@ shutulica - pe mana cui sa merg? pe a unuia care are 28 de posturi sau pe a unuia care are 15000? tu ce ai face? cunosc doctori locali cu mare reputatie, dar facuta numai pe operatii de apendicita.......
Last edited by Oti; 26 April 2015, 20:19.
Reason: Automerged Doublepost
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
1,2 16v (D4F732/4) are pompă de servodirecție actionată mecanic - tot timpul
TCe și dCi au GEP(grup electropompă) cu turație variabilă - al cărei motor e acționat doar la miscarea volanului.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment