Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @IancuMIC În ECO turbina nu e anulată doar că nu te mai ajuta ca în modul normal (harta de injecție e modificată), deaia am scris "taie" în plus tot ce se poate modifica pentru reducerea consumului electric (temporizări plafoniere, gepda, compresor ac, climatizare, comanda încărcării bateriei(la nevoie alternatorul devine "roată liberă") etc.) se modifică.

    Practic în ECO dacă nu turezi motorul mai mult decât în mod normal, vei merge subturat și combinat cu motorina proastă...= love
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Economia de bani, cumparand de la Lukoil, ti-a cauzat aceste probleme. Daca modul eco ”taie turbina”, teoretic el se comporta ca un diesel clasic, asemanator cu cel de pe tractor.

      Comment


      • Poți merge pe ECO iar când ai nevoie pui accelerația la podea pentru 1,5 secunde și ieși din ECO, la eliberarea pedalei de accelerație te întorci în ECO.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          @IancuMIC În ECO turbina nu e anulată doar că nu te mai ajuta ca în modul normal (harta de injecție e modificată), deaia am scris "taie" în plus tot ce se poate modifica pentru reducerea consumului electric (temporizări plafoniere, gepda, compresor ac, climatizare, comanda încărcării bateriei(la nevoie alternatorul devine "roată liberă") etc.) se modifică.

          Practic în ECO dacă nu turezi motorul mai mult decât în mod normal, vei merge subturat și combinat cu motorina proastă...= love
          Eu m-am documentat cam ce se intampla in modul ECO, dar uite vezi ca deja apar interpretari gresite, legat de expresia ta, fie si in ghilimele.

          Originally posted by aris86 View Post
          Daca modul eco ”taie turbina”, teoretic el se comporta ca un diesel clasic, asemanator cu cel de pe tractor.
          Perceptie gresita; exact ce spuneam. Turbina e acolo, te ajuta isi face treaba, doar harta de injectie e alta; nu poti pleca ...lansat, pentru ca nu prea ai demaraj. Eco, inseamna totusi poluare mai putina, iar poluare fara reducerea consumului de carburant, nu prea se poate.
          Last edited by IancuMIC; 17 May 2015, 15:33.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Hmm, abia acum aflu...ca bagi de la lukoil. Cea mai proasta alegere.!!
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • ce are lukoil ? comb prost sau nu curata cisternele? am auzit zvonuri si la noi in zona........eu stiu ca statiile sunt in franciza si se aprov de pe bursa de comb deci e aceeasi benzina si la petrom, lukoil.....depinde de cat serios este patronul.....daca boteaza sau nu benzina, eu bag benz la lukoil Hanu Ancutei si nu am avut probleme, cei drept cant mici 100 lei max, in Piatra, am facut un plin la Matiz si mi-a terminat motorul, acuma bag periodic de la dif statii de 50lei....

              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
              Last edited by IancuMIC; 17 May 2015, 18:37. Reason: Automerged Doublepost /corectare post.
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • Originally posted by yo9ict View Post
                La a doua revizie trebuie sa curat egr-ul, din pacate.
                Câţi kilometri are maşina, cumva până în 40.000?

                Comment


                • 16100 km aprox

                  Comment


                  • Asa de curiozitate, esti incepator?
                    ...
                    Daca ti se pare ca ating o oarecare intimitate, poti alege sa nu raspunzi.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Cam puţini kilometri pentru problemele pe care le-ai avut. Mai degrabă să nu fie vreun motor mai "nereuşit" din fabrică.

                      Comment


                      • Originally posted by hasserro View Post
                        De ce oscileaza turatia la relanti? E extrem de enervant. Asta se intampla cand am consunatori porniti. De ex farurile, radio, ventilatia. Am observat ca daca dau ventilatia brusc de pe 1 pe 4 scade pana la 500 de ture apoi revine si tot oscileaza intre 500 si 1200.
                        Daca opresc consumatorii nu mai face.
                        In schimb daca am cativa porniti, scade si creste si cand ajunge la 500 rpm tremura, e foarte enervant.
                        Si am probleme cu manerul de deschidere de pe usa spate dreapta. Nu inteleg de ce ca nu prea sta nimeni in spate, dar cand usile sunt incuiate trebuie sa tragi foatte tare ca sa se deschida usa.
                        De asemenea trv sa inlocuiesc si parbrizul, mi a sarit o piatra pe autostrada, a facut o gaura cat o nuca si s a si extins acum, de la caldura probabil.
                        500 rpm nu exista la 1.2 16V la relanti ... cel putin eu n-am vazut

                        Comment


                        • Originally posted by hasserro View Post
                          De ce oscileaza turatia la relanti? E extrem de enervant. Asta se intampla cand am consunatori porniti. De ex farurile, radio, ventilatia. Am observat ca daca dau ventilatia brusc de pe 1 pe 4 scade pana la 500 de ture apoi revine si tot oscileaza intre 500 si 1200.
                          Daca opresc consumatorii nu mai face.
                          In schimb daca am cativa porniti, scade si creste si cand ajunge la 500 rpm tremura, e foarte enervant.
                          Si am probleme cu manerul de deschidere de pe usa spate dreapta. Nu inteleg de ce ca nu prea sta nimeni in spate, dar cand usile sunt incuiate trebuie sa tragi foatte tare ca sa se deschida usa.
                          De asemenea trv sa inlocuiesc si parbrizul, mi a sarit o piatra pe autostrada, a facut o gaura cat o nuca si s a si extins acum, de la caldura probabil.
                          Ciudat, eu nu am problema asta, poti sa faci un drum la service si sa le explici exact cum se manifesta.
                          Eu am fost astazi si mi-au facut resoftare sau update si am scapat de lag-ul acela la acceleratie...parca ar fi alta masina acum

                          Comment


                          • Aparent am o bataie in bord-stanga sus la 1000rpm. Cand apare bataia simt trepidatii in caroserie si in pedala de acceleratie. Am suspectat carcasa filtrului de aer, dar nu e de acolo.

                            Ati mai avut careva problema?

                            Maine ma duc la garantii dar imi e groaza faca vor sa dea jos bordul si sa nu comenteze ca am media-nav in locul cd-player-ului. Nu e nici conducta de incalzire ce intra in habitaclu.

                            Comment


                            • Crezi tu ca sta cineva sa dea bordul jos? O sa iti bage pe aia ca e dacie. Sper totusi sa ma insel si sa ai noroc.

                              Comment


                              • Sper sa am noroc, dar tot imi e groaza daca o sa faca asta, imi e sa nu am tot felul de greierasi dupa. Gasisem pe niste formuri ca ar fi ceva surub pe o traversa din bord care joaca acolo, dar nu am reusit nici cum sa ajung la el...nu stiu cum. Ma gandesc sa nu fie ceva in compartimentul de la stergatoare...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google