Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai ... daca rezistenta la inghet a scazut (asa cum spui tu) atunci punctul de inghet a scazut si el.
    Daca initial aveai -28 de grade si apoi aveai -32 de grade e taman invers. In cazul asta punctul de inghet a crescut.

    Pe de alta parte, la ce friguri au fost pe lamine prin zona in iarna trecuta ... prefer sa tin pinctul de inghet la -30 de grade.
    Last edited by M.FLORIN; 24 June 2015, 21:20. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • Da, confuzie totala, viceversa.....
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Daca problema cu furtunul e cunoscuta, Dacia sa faca rechemare si sa puna alt furtun.
        Asa, te lasa sa-ti faci singur curaj sa vizitezi reprezentanta.

        Cat despre vaporii de ulei de langa furtun, mergi la reprezentanta si sa ne spui daca si-au schimbat celebrul raspuns: " e normal sa transpire putin".
        Cu greu schimba acel furtun, ii vor spune ca asa e normal si ca nu este nicio problema la acel furtun. Si daca ii monteaza colier sau ii schimba furtunul si ii pun colier, tot va aparea pata (vezi cazul lui aris86).

        Cat despre chematul in service, pe bune???? Vorbim de Dacia, cu greu (tind sa cred ca deloc) vor fi chemate masinile pentru inlocuire sau remedierea unei probleme cu care clientii se prezinta des in service-uri.

        Comment


        • Dacă tot discutăm de una , de alta, pun poze erotice cu "crăpătura", pentru clătirea ochilor și luarea la cunostintă. Sper ca toți o sa vă uitați la masină în zona îmbinarii pragului, problema sper sa nu fie singulară, nu mai tine de specificul Sandero. Urmeaza si poze cu masticul de la imbinarea plafonului. De data asta in partea stângă.
          Recunosc, eu sunt vinovat. Nu stiu sa utilizez masina, sunt neglijent.
          Attached Files
          Last edited by Oti; 25 June 2015, 09:07.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Ai grija pe viitor! !

            Eu am primit aceasta recomandare By DACIA cu ceva timp in urma....." sa am grija unde spal masina" asta este cauza, de imi sare vopseaua(desi era vopsita de ei ) de pe capota fata )
            Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

            Comment


            • Intotdeauna propietarul (clientul) este vinovat, asa fac toate firmele "de doi lei" cand este vorba de garantie. Stai sa vezi reactie cand le va veni sfarsitul, si ala vine, este aproape.....
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • Oricum ei incearca mereu sa arunce vina pe noi (clientii)asa cum ai spus si tu.Acum depinde cum tratezi problema cu ei (in cazul meu ....sunt deja " oaia neagra pentru retea") si crede-ma nu au fost putine interventiile la masina, abia am 1 an de zile de la achizitionare.
                Daca au inceput cu stangul,atunci am continuat distractia cu ei acum cine a picat ( de 3 stiu eu sigur incepand de la Sef.Mecanica,Tinichigerie,Vanzari ) prin service dupa ce am plecat de acolo nu este treaba mea, atata timp cat nu au facut treaba pentru care sunt platit,si am platit (produsul)
                Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                Comment


                • Originally posted by ursu007 View Post
                  Am o problema. Recent un prieten ce se " pricepe " mai bine ca mine la masini s-a uitat masina mea. Mi-a spus ca nivelul antigelului este aproape sub minim si ca exista presiune acolo, motiv pentru care necesita " aerisita " la reprezentanta. De asemenea, mi-a spus ca " scuipa " ulei pe undeva. Am facut niste poze ca sa va lamuriti. Intrebarea mea este : Trebuie sa ma duc la reprezentanta pentru completarea nivelului de antigel ? Masina este in garantie, cumparata in Decembrie 2014. Nu am niciun martor aprins in bord cum ca ar exista vreo problema.
                  Am fost astazi la reprezentanta si au spus ca totul este ok, daca vreau sa cumpar eu antigel si cu apa diluata sa adaug acolo. Cat despre acele pete, exact cum ati spus si voi, " este ceva normal , se intampla la toate " si ca nu ar fi problema. Mai am o intrebare : Se intampla foarte rar, cand franez la semafor / coloana / trecere de pietoni etc, nu inteleg de ce se tureaza motorul. Nu mai am piciorul deloc pe acceleratie, doar ambreiaj&frana si ramane constant la ~ 2000 ture. S-a intamplat foarte rar dar nu pot sa trec cu vederea. Care credeti ca ar putea fi motivul ? Am uitat sa-i intreb pe cei de la Dacia..

                  Comment


                  • Originally posted by ursu007 View Post
                    Am fost astazi la reprezentanta si au spus ca totul este ok, daca vreau sa cumpar eu antigel si cu apa diluata sa adaug acolo. Cat despre acele pete, exact cum ati spus si voi, " este ceva normal , se intampla la toate " si ca nu ar fi problema. Mai am o intrebare : Se intampla foarte rar, cand franez la semafor / coloana / trecere de pietoni etc, nu inteleg de ce se tureaza motorul. Nu mai am piciorul deloc pe acceleratie, doar ambreiaj&frana si ramane constant la ~ 2000 ture. S-a intamplat foarte rar dar nu pot sa trec cu vederea. Care credeti ca ar putea fi motivul ? Am uitat sa-i intreb pe cei de la Dacia..
                    adica in loc sa stea la relanti ( in cazul 1.2, 16V relantiul e la 750 rpm) sta la 2000 de ture ?

                    Comment


                    • Originally posted by ursu007 View Post
                      ... si cu apa diluata sa adaug acolo.
                      Poate apă distilată.

                      Comment


                      • Originally posted by ursu007 View Post
                        Mai am o intrebare : Se intampla foarte rar, cand franez la semafor / coloana / trecere de pietoni etc, nu inteleg de ce se tureaza motorul. Nu mai am piciorul deloc pe acceleratie, doar ambreiaj&frana si ramane constant la ~ 2000 ture. S-a intamplat foarte rar dar nu pot sa trec cu vederea. Care credeti ca ar putea fi motivul ? Am uitat sa-i intreb pe cei de la Dacia..
                        Faza asta mi-a facut-o si mie exact in aceleasi conditii cred ca de vreo 2 ori in 3 ani de cand am masina.(si imi aduc aminte c-a stat asa accelerata aproape 2 secunde).

                        Posibile cauze ? cred pozitia clapetei de acceleratie care este cateodata interpretata gresit de ECU.
                        Last edited by prometheus; 25 June 2015, 16:05.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Si eu am patit sa se tureze singura cand eram pe franare cu ambreiajul la podea pana la 2300 rpm pentru 3-4 secunde.

                          Comment


                          • Originally posted by Ampt View Post
                            Poate apă distilată.
                            Da, asa a zis!

                            Comment


                            • Originally posted by GuGu21 View Post
                              adica in loc sa stea la relanti ( in cazul 1.2, 16V relantiul e la 750 rpm) sta la 2000 de ture ?
                              Unele au chiar 650 ralatiul...
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • ...sunt modele de L2 la care sa nu se poata regla ambreiajul ?
                                ...la capatul cablului dinspre motor are un opritor cilindric fix (nu are surub),iar la capatul legat de pedala mi s-a spus ca nu este posibilitate tehnica de reglaj

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google