Pana la urma am depistat sursa zgomotului din compartimentul motor. Zgomotul de "tractoras" venea de la conducta de aer care intra in filtrul de aer (vezi poza 4). Dupa multe incercari cu diverse materiale am reusit sa o fac sa "taca"!
Recomand posesorilor de motoare diesel (nu stiu daca la benzinare este cazul ca nu au asa mari trepidatii motoarele ...cred) sa faca un test: porniti motorul, ridicati capota si puneti mana pe conducta de aer in zona incercuita cu rosu din prima poza. Daca sesizati o modificare in bine a zgomotului in compartimentul motor inseamna ca aveti aceeasi problema ca si mine.
Rezolvarea pe care am gasit-o eu:
- Material necesar - garnitura dubla de etanseizare geam/usa ca in pozele 2 si 3;
- Se demonteaza conducta de aer de la zona incercuita cu rosu in poza 4 si din fata de deasupra radiatorului. Prima se scoate prin tragere iar a doua prin strangere si tragere;
- partea incercuita cu rosu in poza 4 are pe interiorul tubului o garnitura de cauciuc care se scoate usor;
- pe garnitura de cauciuc am lipit banda dubla de etanseizare, pe partea exterioara a garniturii (astfel incat banda va fi intre garnitura si tubul in care intra);
- se introduce garnitura inapoi in tub (va intra mai greu dar cu putin efort se poate) si se conecteaza inapoi tubulatura pe masina.
Inainte de operatiune nu stiam daca va avea efectul scontat asa ca m-am hotarat sa scriu abia dupa ce totul a fost montat si am vazut ca zgomotul nu mai exista nici macar la accelerari. Prin urmare nu am facut poze pe parcursul montarii dar sper ca am fost suficient de clar si poate o sa ajute pe cineva.
Sa aveti o seara frumoasa!
Recomand posesorilor de motoare diesel (nu stiu daca la benzinare este cazul ca nu au asa mari trepidatii motoarele ...cred) sa faca un test: porniti motorul, ridicati capota si puneti mana pe conducta de aer in zona incercuita cu rosu din prima poza. Daca sesizati o modificare in bine a zgomotului in compartimentul motor inseamna ca aveti aceeasi problema ca si mine.
Rezolvarea pe care am gasit-o eu:
- Material necesar - garnitura dubla de etanseizare geam/usa ca in pozele 2 si 3;
- Se demonteaza conducta de aer de la zona incercuita cu rosu in poza 4 si din fata de deasupra radiatorului. Prima se scoate prin tragere iar a doua prin strangere si tragere;
- partea incercuita cu rosu in poza 4 are pe interiorul tubului o garnitura de cauciuc care se scoate usor;
- pe garnitura de cauciuc am lipit banda dubla de etanseizare, pe partea exterioara a garniturii (astfel incat banda va fi intre garnitura si tubul in care intra);
- se introduce garnitura inapoi in tub (va intra mai greu dar cu putin efort se poate) si se conecteaza inapoi tubulatura pe masina.
Inainte de operatiune nu stiam daca va avea efectul scontat asa ca m-am hotarat sa scriu abia dupa ce totul a fost montat si am vazut ca zgomotul nu mai exista nici macar la accelerari. Prin urmare nu am facut poze pe parcursul montarii dar sper ca am fost suficient de clar si poate o sa ajute pe cineva.
Sa aveti o seara frumoasa!
Comment