Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poti sa faci un video ci sunetul respectiv.

    Comment


    • Originally posted by prometheus View Post
      NU compara TDI-ul cu MPI-ul . La cele aspirate nu vad pe unde poate patrunde benzina in ulei.
      Pe langa segmenti. Injectorul face injectia dar uda bujia si nu mai avem scanteie. Motorul e teapan de frig si benzina condenseaza instant pe cilindru. Segmentii au fantele la indemana ca benzina sa isi gaseasca loc pe unde sa coboare spre ulei.
      Sau crezi ca la benzina sunt altfel de segmenti montati?
      Ai sa fii surprins cam cata benzina intra in motor la pornirea la rece in 3 secunde de demaror. Acum pune la socoteala ca nu te opresti dupa 3 secunde, dai mai mult la cheie si faci asta de doua-trei ori.
      Poti sa incerci sa scoti fisele la bujii, dai cheie 5 secunde si dupa aia scoti o bujie, sa vezi in ce stare e. Nu ai prins carburatia cu soc manual cand era foarte usor de inecat un motor.

      Comment


      • Originally posted by fallax View Post
        Cu gaz, fara gaz, nu conteaza! Nu e deloc normal ca la 70k sa apara o asa problema si mai ales, nu e deloc normal ca oamenii de la reprezentanta sa nu gaseasca solutia!

        @Citro: sa inteleg ca nu mai ai garantie de vreme ce ti-ai montat gaz after-market? Ma tot bate si pe mine gantul asta, dar patania ta ma face sa ma mai gandesc...

        Nu te uita la faptul ca masina mea are un an si cateva luni. Judeca altfel. Cat mergi pe an cu ea? Ce economie faci montand gpl? La urma urmei la mine poate sa fie in cel mai rau caz o problema de injector sau supapa cel mai probabil un reglaj de culbutori. Si crede-ma eu dau in ea zilnic nu am mers deloc cu grija. Peste 130 e ceva normal la mine.
        Vezi cum stai cu un calcul al economiei si apoi poti lua o hotarare.
        La mine e simplu, masina e in leasing si datorita navetei zilnice si diferentei de pret intre benzina si gpl isi scoate din diferenta 2/3 din rata de leasing. Asa ca la mine nu a fost loc nici macar de discutie.

        Comment


        • Foarte buna explicatia, acum stiu ca trebuie sa urmaresc nivelul de ulei si sa-l miros. Multumesc.
          ps
          Acum poti verifica si la E5 expresia: Benzineste, scanteieste, trebe sa mere......

          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • @DjEvo: Posibil unul din servomotoarele de mixaj aer(posibil cel de recirculare) ale ACauto - sper să mă însel e doar 188euro unul.
            Trebuie făcute niște teste.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Originally posted by skd_ozenel View Post
              Poti sa incerci sa scoti fisele la bujii, dai cheie 5 secunde si dupa aia scoti o bujie, sa vezi in ce stare e. Nu ai prins carburatia cu soc manual cand era foarte usor de inecat un motor.
              Am prins carburatie cu soc manual omule timp de vreo 7 ani!! Pana la urma vorbim de benzinarul Logan da ? cam cate porniri ratate ai vazut tu la masina asta iarna ? asta daca sistemul de aprindere este ok ??
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Fac azi un video si il urc aici.
                @torq masina este in garantie oricum ��

                Comment


                • Daca sunt segmentii buni, benzina sau motorina nearsa o arunca pe evacuare nicidecum sa intre in baia de ulei

                  Comment


                  • Acesta este videoul cu sunetul ciudat din bord - aeratoare ( cred )
                    Se aude incet pe filmare pe telef . Dar se aude

                    Upload and share videos instantly. It's free and simple. No signup required.

                    Comment


                    • Bun... Am ajuns de la Constanta acasa fara probleme majore. Masina tot intrerupea dar am mers constant intre Constanta si Bucuresti cu 130 si nu a cracnit. Ca nu tragea chiar cum stiam eu am acceptat. Pe centura Bucuresti coada la intersectia cu Afumati. Evident check engin s-a aprins. Am pus benzina inca 20 l de la Lukoil din aia calitate superioara. Masina a inceput sa traga si mai prost dar am ajuns acasa. Am practic 4 benzi pana acasa asa ca am tinut-o la peste 130 pe a3 si peste 100 pe dn1. Acasa am descarcat bagajele si am pornit spre servicice unde eram asteptat. Pe drum s-a aprins si esp si pas sa mai traga. Cel mult 70 in treapta 4. Cei de la IATSA Campina au solicitat ca maine dimineata sa fiu de fata la reglajul de culbutori cerut de mine si aratau foarte sceptici dupa ce au vazut ce au constatat cei de la Constanta.
                      O sa vad maine dimineata in ultima zi de conced daca dau cu ea de pamant sau zambesc.

                      Comment


                      • Dupa reglajul culbutorilor vei zambi din nou.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • ...revin cu o "problema" mai veche si pentru a carei rezolvare intarziata ma simt singurul vinovat deoarece nu am reusit sa postez niste poze

                          Originally posted by old_radu View Post
                          ...sunt modele de L2 la care sa nu se poata regla ambreiajul ?
                          ...la capatul cablului dinspre motor are un opritor cilindric fix (nu are surub),iar la capatul legat de pedala mi s-a spus ca nu este posibilitate tehnica de reglaj
                          Originally posted by t0rquemada View Post
                          TCe și dCi au ambreiaj comandat hidraulic, oficial fără posibilitate de reglaj

                          1,2 16v are ambreiaj comandat prin cablu, unele revizii(cu RVLV) au pedală cu preluare(reglare) automată a cursei libere.

                          Niște poze se pot face, la cutia de viteze și pedală ?
                          ...cu scuzele de rigoare , am pozele si sper sa ajute :


                          upload pic
                          picture hosting

                          image upload
                          imgupload

                          ...multumesc !

                          Comment


                          • E nereglabil. Poți să meșterești ceva dar trebuie mare grijă(dpdv garanție)
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Este ambreiajul de pe 1.2 ? cam nasol la mine se poate regla.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Stie cineva de unde provine acel sunet la mine ? am uploadat un video pe pagina anterioara
                                Mersi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google