Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by prometheus View Post
    Am prins carburatie cu soc manual omule timp de vreo 7 ani!! Pana la urma vorbim de benzinarul Logan da ? cam cate porniri ratate ai vazut tu la masina asta iarna ? asta daca sistemul de aprindere este ok ??
    Uite ce e, chiar nu mai am chef sa mai incerc sa conving pe cineva de pe forumul asta de ceva. Tocmai ce se discuta ca la D4F euro 4 e cunoscuta problema cu pornirea la rece.
    Sincer? Am vazut mai multe probleme la 1.2 cu pornirea la rece decat la orice alt motor. Sunt satul de el. Si totul numai din harta de injectie pentru anumite temp.

    Comment


    • E uite ca eu la rece n-am avut absolut nici o problema cu pornirea , la mine la cald aveam belele repet AVEAM !
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Originally posted by citro View Post
        Bun... Am ajuns de la Constanta acasa fara probleme majore. Masina tot intrerupea dar am mers constant intre Constanta si Bucuresti cu 130 si nu a cracnit. Ca nu tragea chiar cum stiam eu am acceptat. Pe centura Bucuresti coada la intersectia cu Afumati. Evident check engin s-a aprins. Am pus benzina inca 20 l de la Lukoil din aia calitate superioara. Masina a inceput sa traga si mai prost dar am ajuns acasa. Am practic 4 benzi pana acasa asa ca am tinut-o la peste 130 pe a3 si peste 100 pe dn1. Acasa am descarcat bagajele si am pornit spre servicice unde eram asteptat. Pe drum s-a aprins si esp si pas sa mai traga. Cel mult 70 in treapta 4. Cei de la IATSA Campina au solicitat ca maine dimineata sa fiu de fata la reglajul de culbutori cerut de mine si aratau foarte sceptici dupa ce au vazut ce au constatat cei de la Constanta.
        O sa vad maine dimineata in ultima zi de conced daca dau cu ea de pamant sau zambesc.

        Problemele tale le-am avut si eu, nu am Loganel 2, am Ph2 dar 1,2 +gpl ca si tine. Mie mi se oprea si din mers, ma trezeam cu motorul mort din senin, ce sa mai, mergea urat de tot, nu ma mai intelegeam cu ea. Dupa reglajul culbutorilor totul a revenit la normal. Sarisem de 70.000km si nu ii reglasem, desi reprezentanta mi-a recomandat in cazul exploatarii pe gpl sa fac lucrul asta la intervale mai mici de km, ~30.000 km si tind sa le dau dreptate.Am fost neglijent
        Sper sa fie asta rezolvarea si la tine. Bafta!
        sigpic
        !

        Comment


        • Tot la cald am avut probleme cu pornirea care s-au rezolvat cu update la injectie.

          Pana la urma nu e atat de roz mersul pe gpl, cum il lauda toti posesorii ca fac economie de bani la carburant, dar vine la pachet cu alte probleme.
          Last edited by aris86; 31 July 2015, 00:17. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Economia e mai mult decat suficienta pentru a putea cheltui ~70 lei o data la 30.000 pentru culbutori.De fapt in 30.000 km mers pe gpl economisesc destul pentru ambele revizii si mai pun o instalatie gpl . Instalatia gpl montata, reglata si exploatata corespunzator nu iti va face probleme.
            sigpic
            !

            Comment


            • Oare ? vad ca sunt probleme si cu garnirura de chiulasa , de temperatura mai mare de functionare pe GPL + reviziile care costa si astea vreo 100-150 ron la 7-8000 de km.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Originally posted by prometheus View Post
                pe GPL + reviziile care costa si astea vreo 100-150 ron la 7-8000 de km.
                Costa 80 de lei la 15.000 km, mult mai ieftin decat un filtru de motorina pentru un dci ...
                Macar daca n-ai vorbi din burta ...
                Chiulasa stricata din cauza gpl n-am vazut/auzit pe nicaieri, iar scrii ca sa ai ce citi ?
                La 1.6 mpi i-am reglat o singura data, la 70.000 km, iar in prezent la 113.000 km nu dau niciun zgomot anormal, gpl are de la 50.000 km.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Depinde de norocul fiecaruia colegule , conteaza enorm de mult si cum se instaleaza etc.

                  Pana la urma cu toate cheltuielile aferente (revizii /reglare culbutori la unii vad ca se duce garnitura de chiulasa + alte probleme aparute pe parcurs gen reglare instalatie etc) cat se castiga ca si bani fata de mersul pe benzina ?
                  Last edited by prometheus; 31 July 2015, 09:22.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • imi ia 11-12 % in Bucuresti cu AC pornit, gpl bag cu 2.34 lei, fa o socoteala ...
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • N-am nevoie sa fac o socoteala , cand dau numai pe instalatie (una buna) vreo 30-40 mil. si nu stiu daca chiar se vor amortiza acesti bani cel putin in cazul meu.

                      Probleme tehnice la instalatii gpl pe logan II am tot auzit , daca in trecut chiar vroiam sa-mi pun o instalatie GPL , la ora actuala sunt nehotarat.
                      Last edited by prometheus; 31 July 2015, 10:04.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Bun Prometheus a avut dreptate. Zambesc din nou usurat de 160 lei pt un reglaj de culbutori. Amvenit la ora 8 la service (asa au solicitat ei cred ca se temeau sa nu cer ceva pe garantia) si au pornit scurt masina sa o bage pe elevator. In curte un mecanic pe care il si cunosteam aude cum merge masina si exclama :"Sper sa nu mi-o dea mie!" L-am intrebat de ce si omul a raspuns in extenso. Dupa cum se aude motorul este sigur ca e reglaj de culbutori. A precizat ca nu conteaza daca e pe gpl sau numai pe benzina cam toate necesita reglaj la un timp de exploatare. Mai mult a precizat ca uzina a cerut ca la toate sa se faca la 100k km reglajul asta. Omul mi-a povestit mai multe si va redau si voua ca sa intelegeti.
                        Primul semn e lipsa de putere in turatie mica. In turatie mare masina merge relativ ok dar consuma mai mult cu minim 1,5 l. Apoi nu merge rotund in relanti. Cand are semnele astea daca nu e o bujie si extrem de rar injector sigur e reglaj culbutori.
                        Masina a picat chiar la el si asa am inteles si de ce nu o dorea la reparat. A stat o jumatate de ora sa desfaca un surub de la galeria de admisie. Il deranja o conducta de la compresorul de aer conditionat.
                        In final masina merge perfect rotund (cam de o luna nu mai mergea rotund) trage perfect (am invatat ca o pot verifica in treapta 5-a in coasta si daca tremura la peste 80 atunci sigur e culbutor) si cred ca si consumul ce sarise de 10 (pe gpl)nu se datoreaza functionarii aproape in permanenta a erului ci faptului ca ramaneau supape deschise. Cel putin la cilindrul 1 nu a putut baga lera ca sa vada jocul atunci cand a desfacut-o.
                        A mai precizat ca daca mergi ponderat fara sa fortezi masina reglajul devine necesar mult mai tarziu sau uneori deloc. Mi-a spus de un caz (culmea o cunostinta de-a mea) care la 30k km a venit la reglaj culbutori. Stilul d emers al persoanei respective e extrem de agresiv culmea mai ales in oras. Genul pt care pedala de acceleratie are doar doua pozitii:neapasata si pana la fund.
                        Sper sa va foloseasca experienta mea.
                        O zi buna va doresc!

                        Comment


                        • Eu ti-am zis ca de acolo era problema .
                          Bun acum treaba cu necesitatea reglatului de culbutori in functie de stilul de condus nu neg , insa mai sunt si alti factori importanti precum : tipul de ulei folosit si cat de des se schimba uleiul , calitatea carburantului, daca se circula cu masina mai tot timpul incarcata cu tot felul de chestii grele care sa solicite motorul excesiv.
                          Last edited by prometheus; 31 July 2015, 12:20.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Originally posted by aris86 View Post
                            Tot la cald am avut probleme cu pornirea care s-au rezolvat cu update la injectie.

                            Pana la urma nu e atat de roz mersul pe gpl, cum il lauda toti posesorii ca fac economie de bani la carburant, dar vine la pachet cu alte probleme.
                            In jur de 70000 km pe gaz, forja, 160 pe autostrada etc....1.6 16 v nu are nici pe dracu...
                            Motorul tau este mai sensibil la gaz. Eu fac revizia la GPL in 30000 km...la 15000, filtrele km le scot aproape ca noi..

                            Comment


                            • 16 v daca nu ma insel are culbutori hidraulici asa ca aia nu prea se regleaza doar se schimba cand nu mai fac servicii
                              sigpic

                              Comment


                              • 1.2 16v D4F nu este echipat cu culbutori/tacheti hidraulici.
                                Last edited by prometheus; 31 July 2015, 19:12.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google