Clipsurile alea cu care se prinde tot ansamblul GMV de radiator este proiectat si executat cu fundul. Rezultatul este vizibil in clipul meu.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by gold4all View Post...Caremil ... Cert e ca prima revizie, cea de anul acesta, va fi clar si ultima efectuata la ei.
Totusi, am si eu o problema legata de vitezometru.
Daca masina a stationat mai mult timp ( cateodata si mai putin, singura conditie e sa fi stationat macar 1-2 ore ), o las pe liber si pornesc motorul ( modulul ECO activ ), acul de la vitezometru topaie. Efectiv ajunge cateodata aproape de 10km\h ( la inceput, ajungea la maxim 5km\h ). Am lasat masina la reprezentanta o zi ( sa o porneasca ei la rece, a doua zi dimineata ), insa problema "nu s-a reprodus la ei". Culmea este ca la mine se reproduce problema destul de des. Nu au dorit filmuletele drept dovada ( am filmat si numarul de km, ca sa nu se considere alta masina ), deoarece ei trebuie sa vada cu CLiP-ul pus care e problema si cum nu se manifesta, nu au luat nici o decizie. Atasez si cateva link-uri cu filmuletele facute.
Link 1
Link 2
Am mai observat, o singura data, faptul ca mi-au "topait" ambele cadrane ( si turometru si vitezometru ), cam 1/4, in momentul in care eram stationat si cu navigatia pornita ( motorul oprit )
Comment
-
Prima parte nu e ok.
Partea asta
Am mai observat, o singura data, faptul ca mi-au "topait" ambele cadrane ( si turometru si vitezometru ), cam 1/4, in momentul in care eram stationat si cu navigatia pornita ( motorul oprit )
e ok dacă: motorul e oprit cheia e 0 sau scoasă din contact iar uch intră în sleep (după 15minute) acele(rpm și km) au o tresărire( când TdB primește si el semnalul pe CAN) - s-a mai discutat.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Cu vitezometrul imi este mai mult frica sa nu faca asta in timpul mersului. Sa mergi la limita pe un tronson de drum ( sa zicem in oras, 57-59 ), sa cada acul, tu sa accelerezi la loc ( zicand ca "mai ai pana la limita" ) si in acel moment sa te ia un radar ( stiu, pare poate absurd ), cine e de vina ? Soferul sau masina ?
@Mersi t0rque de informatie. Nu am mai citit / vazut asta...o sa caut mai adanc data viitoare
Comment
-
Nu cade acul în mers, la un dCi de 75 făcea la fel dar doar la cald și doar pe loc. Problema nu e din TdB ci din ABS - se poate observa ori cu CLiP ori modificând interfața medianav-ului ca să ai viteza sus lângă ceas(medianav-ului îi vine viteza de la ABS nu de la sateliți) - pe medianav apăreau 0-3-5-0 km pe loc.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Nu e o problema tehnica per se, dar, care este directia aerului prin filtrul de habitaclu? Din fata in spate, sau din spate in fata? De asemenea, unde se afla vaporizatorul instalatiei de climatizare, in fata, sau in spatele filtrului? Intreb pentru ca incepe sa miroasa suav a imbacsit si a mucegai si vreau sa pun un filtru de habitaclu nou + sa igienizez putin cu Bionet.
Comment
-
Mirosul ala nu e de la filtru, ci de la zonele din circuitul de climatizare, in care ramane umiditate. Ca sa scapi de problema, opreste AC-ul cu cateva minute inainte de a ajunge la destinatie si lasa doar ventilatorul pornit. In felul asta tot traseul se va usca si nu vei mai avea probleme cu mirosurile.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by Midnighte View PostNu e singurul service autorizat Dacia din Iasi...te sfatuiesc chiar sa te duci la ceilalti !
Totusi, am si eu o problema legata de vitezometru.
Daca masina a stationat mai mult timp ( cateodata si mai putin, singura conditie e sa fi stationat macar 1-2 ore ), o las pe liber si pornesc motorul ( modulul ECO activ ), acul de la vitezometru topaie. Efectiv ajunge cateodata aproape de 10km\h ( la inceput, ajungea la maxim 5km\h ). Am lasat masina la reprezentanta o zi ( sa o porneasca ei la rece, a doua zi dimineata ), insa problema "nu s-a reprodus la ei". Culmea este ca la mine se reproduce problema destul de des. Nu au dorit filmuletele drept dovada ( am filmat si numarul de km, ca sa nu se considere alta masina ), deoarece ei trebuie sa vada cu CLiP-ul pus care e problema si cum nu se manifesta, nu au luat nici o decizie. Atasez si cateva link-uri cu filmuletele facute.
Link 1
Link 2
Am mai observat, o singura data, faptul ca mi-au "topait" ambele cadrane ( si turometru si vitezometru ), cam 1/4, in momentul in care eram stationat si cu navigatia pornita ( motorul oprit )My Ride sigpic
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostMirosul ala nu e de la filtru, ci de la zonele din circuitul de climatizare, in care ramane umiditate. Ca sa scapi de problema, opreste AC-ul cu cateva minute inainte de a ajunge la destinatie si lasa doar ventilatorul pornit. In felul asta tot traseul se va usca si nu vei mai avea probleme cu mirosurile.
Chestia cu opritul AC-ului inainte de destinatie o practic de ceva timp, intr-adevar, a disparut mirosul de otet, cel complet repulsiv, dar ramane totusi un iz a mucegai, a statut, in special cand pornesc/opresc AC-ul.Last edited by gold4all; 6 September 2015, 01:15.
Comment
-
Filtrul imbacsit are alte simptome: flux de aer slab, aburirea geamurilor chiar si cand aerul vine din afara habitaclului. Chiar daca folosesti sau nu, AC-ul, aerul trece oricum prin filtru, deci, asa cum ti-am zis mai sus, faptul ca mirosul apare doar la pornirea/oprirea AC, problema tine de igienizarea intregului traseu.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Probleme parbriz.
Buna seara.
Am observat ca, in momentul cand soarele bate din fata,pe parbriz se vad o multitudine de bastonase mici,(minuscule) stralucitoare,care cam obtureaza vederea.Cand nu bate soarele in parbriz, nu se observa nimic,totul e OK.E normal asa ceva ?s-au e defect parbrizul?Inca sunt in garantie cu masina.O parere va rog.
Va multumesc.
Comment
Comment