Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servodirectia e electrica? ..dar chiar daca nu e electrica, motorul scade in turatie cand brachezi pe loc, asta insemnand ca si alternatorul scade putin tensiunea.
    Ca o impresie personala, am observat nu doar pe forum ci in general, sunt doua mari tipologii: cei care nu au probleme cu masinile dar tind sa faca big deal din orice "anomalie" si mai sunt cei care au probleme reale, baga bani dar, pe care daca ii intrebi, ei sunt multumiti de masina. Si in cazul asta avem destule exemple chiar pe forum
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Înainte să venim cu "idei":

      Colegul ctc_deliric are un Logan II, Ambiance(fără AC), cu motorizare D4F732 Euro6 !, la asta au pus GEPDA totul pe o baterie de 40Ah.

      La X52, cu motorul pornit, GEPDA nu merge tot timpul, stă în sleep(sub 5w) și se trezește la 0,3sec(0,6sec cu ECO) de la mișcarea volanului și rămâne activă un timp (timp mai scurt la ECO) după oprirea mișcării volanului.

      Acum la manevre de întoarcere/ieșire/intrare în parcare e normal să consume curent, cât demult depinde de baterie și alternator (apropo încărcarea e controlatată de injecție, ca la orice X52, funcție de cuplu motor, putere furnizată/cerută(măsurată) de uch).
      Last edited by t0rquemada; 11 September 2015, 10:26.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • au bagat directie asistata electric si la 1.2?sigur nu ai rezervor pt lichid directie?

        Comment


        • Mașina aia este EURO6, are rezervorul pe GEPDA sub farul stânga față.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Torque stie ce vorbeste,a vazut masina,si totusi si turata si la relanti am tensiune la borne de 13.3-13.5 maxim,deci e o problema la mine de la alternator.
            Poate la motorul D4F euro 6 trebuia un alternator mai mare daca e echipat cu directie electronica.
            Va anunt cand o sa ma sune de la V.C. si o sa imi si faca ceva.

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              Acum la manevre de întoarcere/ieșire/intrare în parcare e normal să consume curent, cât demult depinde de baterie și alternator (apropo încărcarea e controlatată de injecție, ca la orice X52, funcție de cuplu motor, putere furnizată/cerută(măsurată) de uch).
              eu zic ca variatia curentului consumat, din motiv de baterie/alternator e atat de mica incat putem sa consideram ca curentul consumat e acelasi indiferent de baterie si alternator.
              eu zic asa: curentul variaza doar in functie de sarcina pe pompa care e destul de uniforma cu exceptia capetelor de cursa si in functie de suprafata pe care se efectueaza manevra.
              dar in fine, esti liber sa ai alta parere.
              eu zic ca motorul ala are consumul in functie de rezistenta pe care trebuie sa o invinga.
              cu alte cuvinte motorul suge cat are nevoie din baterie, fara nicio legatura cu marimea bateriei.
              esti liber sa ma contrazici, desi cred ca nu ai sa o faci.
              Last edited by skd_ozenel; 11 September 2015, 13:36.

              Comment


              • cu alte cuvinte motorul suge cat are nevoie din baterie, fara nicio legatura cu marimea bateriei.

                Parțial corect, ești de acord că la un consum identic o baterie mai mică va ajunge mai repede la o tensiune minimă (să-i zicem de prag) decât o baterie mai mare ?

                Ești de acord că parcările sunt diferite? poate ai nevoie de 3 - 4 curse complete stânga dreapta ca să parchezi/ieși.

                Până nu pun ăia de la service clip-ul(v152, că v151 nu vede mașina) pe mașină vorbim vorbe.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by skd_ozenel View Post
                  eu zic ca variatia curentului consumat, din motiv de baterie/alternator e atat de mica incat putem sa consideram ca curentul consumat e acelasi indiferent de baterie si alternator.
                  eu zic asa: curentul variaza doar in functie de sarcina pe pompa care e destul de uniforma cu exceptia capetelor de cursa si in functie de suprafata pe care se efectueaza manevra.
                  dar in fine, esti liber sa ai alta parere.
                  eu zic ca motorul ala are consumul in functie de rezistenta pe care trebuie sa o invinga.
                  cu alte cuvinte motorul suge cat are nevoie din baterie, fara nicio legatura cu marimea bateriei.
                  esti liber sa ma contrazici, desi cred ca nu ai sa o faci.
                  Sincer prietene,te contrazic eu,am un Fiat Punto cu city-servo si tot electrica e ca sa stii si tu si nu variaza deloc,si daca tu crezi ca totul e ok si am eu 'pitici' de unde pana unde incarcare de 13V la o masina? Cand incarcarea trebuie sa fie de minim 14V...pam-pam.

                  Comment


                  • Consumatorii sunt sustinuti de generator; bateria in timp ce functioneaza motorul si implicit incarcarea, are doar rol de tampon. Daca s-ar lua tensiune din baterie in timpul functionarii motorului si nu de pe alternator, ECU, n-ar putea sesiza cererea de putere, caz in care ar trebui sa creasca usor turatia.
                    ...
                    La M3, fara consumatori importanti, incarcarea se situeaza in jurul a 13.5v, fiind pilotata de un computer.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      cu alte cuvinte motorul suge cat are nevoie din baterie, fara nicio legatura cu marimea bateriei.

                      Parțial corect, ești de acord că la un consum identic o baterie mai mică va ajunge mai repede la o tensiune minimă (să-i zicem de prag) decât o baterie mai mare ?

                      Ești de acord că parcările sunt diferite? poate ai nevoie de 3 - 4 curse complete stânga dreapta ca să parchezi/ieși.

                      Până nu pun ăia de la service clip-ul(v152, că v151 nu vede mașina) pe mașină vorbim vorbe.
                      da, corect ce spui tu.
                      luam in calcul varianta ideala cand bateria are un minim de 75-80% incarcare si suporta manevrele.
                      daca luam o baterie care e si mica si descarcata atunci... i-ai pus capac alternatorului. evident ca odata cu scaderea amperilor va incepe sa scada si in tensiune, nu cu motorul pornit.
                      Nu are legatura DOAR cu versiunea de Clip, ar putea sa ii faca diagnoza si asa. totul e din MTCuri.

                      @ctc_deliric: calmeaza-te ca poate iti sare vreo vena si doamne fereste ramai leguma la pat. nu suntem la stadiul de "prietene" in relatia noastra.
                      incarcarea trebuie sa fie minim 14 pe ce planeta?
                      vezi ca la dacia incarcarea trebuie sa fie intre 13.5 si 14.5 cu un maxim de 14.8.
                      ti-a zis si torque ca incarcarea e controlata de injectie.
                      tu cu gura ta ai zis ca ai incarcarea stabila la 13.5 indiferent de sarcina pe alternator. poate injectia asa e programata sa tina incarcarea la nivel minim ca sa scada noxele cu masina pe loc. poate? si poate doar in mers da liber cand si asa nu mai conteaza alternatorul in balanta de putere a motorului.
                      si asa ca chestie, masurarea incarcarii se face la 3.000 rpm. ca idee.
                      nu stiu cum o fi la fiat directia dar la dacia e un motor electric care invarte o pompa hidraulica si aia mai departe face presiune de ulei care iti misca tie rotile asistat.
                      poate la fiat e cu coloana directie electrica, precum la megane II, III, etc.
                      nu stiu, zic si io sa ma bag in seama. daca tot te-ai luat aiurea de mine.

                      ia, de la reno citire despre alternatoarele pilotate:
                      Some alternators have charging rate variation management. When current is drawn suddenly (main beam headlights, de-icing, etc. switched on), the current supplied by the alternator does not change immediately, but increases gradually. Thus, the charging rate of these alternators changes from 0 to 100% in a few seconds (depending on the alternator make and speed of rotation). During this transition period, the alternator's output voltage is not stable.
                      Last edited by skd_ozenel; 11 September 2015, 14:25.

                      Comment


                      • Originally posted by IancuMIC View Post
                        Consumatorii sunt sustinuti de generator; bateria in timp ce functioneaza motorul si implicit incarcarea, are doar rol de tampon. Daca s-ar lua tensiune din baterie in timpul functionarii motorului si nu de pe alternator, ECU, n-ar putea sesiza cererea de putere, caz in care ar trebui sa creasca usor turatia.
                        ...
                        La M3, fara consumatori importanti, incarcarea se situeaza in jurul a 13.5v, fiind pilotata de un computer.
                        La mine cu toti consumatorii posibili activati,am tensiune 13,3 indiferent de turatia motorului,caci au masurat baietii de la service ca atat au putut face.
                        Last edited by ctc_deliric; 11 September 2015, 14:26.

                        Comment


                        • E posibil ca mașina să aibă pregatire pentru S&S, deși nu are funcția oficial, caz în care comportamentul e parțial corect:
                          -bateria plină, nu încărcăm.
                          -baterie descărcată, încărcăm.

                          Partea nasoală( dacă e corect ce am scris mai sus) e că îi face bateria praf fiind baterie normală nu VRLA(ce permite descărcări adânci).
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Am fost cu masina la service,a fost pusa pe tester,nu are nici o eroare,intradevar incarcarea este de 13,3-13,5v la relanti,dar in momentul cand virez intens,alternatorul incarca chiar si 15,2V,asta a aratat aparatul de masura,deci clar daca nu e o problema e controlat de computerul masinii in totalitate.
                            S-a testat acumulatorul si fii de 330 ah de pornire,am avut 355ah deci clar incarcarea functioneaza cu brio,dar pana si inginerul de acolo a spus ca totusi acumulatorul de 40A e totusi putin cam mic pentru directia electronica si de acolo poate rezulta acea scadere de intensitate a farurilor pentru ca ajunge la pragul de jos al incarcarcarii mult prea repede.
                            Sincer chiar va recomanda sa verificati cele spuse de mine anterior si eventual sa mergeti la Dacia la service sa verificati caci dureaza maxim 10 minute toata treaba si sa vedem daca e asa din proiectare sau totusi e o mica eroare de soft.
                            O zi buna tuturor.

                            Comment


                            • Abureala la greu. Nu o sa recunoasca in veci ca este problema de alternator (low cost). Parerea mea: alternator cu rezerva de putere mai mare , rezolva problema caderilor de tensiune!

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Eu zic ca-i bateria - 40Ah este cam mica - aveti idee cam cat se poate pune ? este vreo limita de marime avand in vedere tipul de alternator?
                                RTFM

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google