Recomandarile in manual sunt ambigue, opresti imediat masina in loc sigur si contactezi reprez sau continui mersul cu atentie sporita urmarind comp masinii pana la o reprez etc. Chiar vreau sa stiu cand opresc masina si fug la 50m de ea ascunzandu-ma intr-un sant sunand la reprez si cand pot merge linistit pana la reprez , asta nu scrie in manual.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
"La alta masina" cand martorul luminos era aprins, rec era sa mergi cu vit redusa pana la reprez, si cand se aprindea intermitent, rec era sa opresti imediat motorul.
uite linkul:
http://www.loganclub.ro/forum/acceso...t49042p70.html, postul 1393
PS
am starnit curiozitatea....stati linistiti nu este masina capcana.Last edited by Oti; 22 September 2015, 09:55.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Stai asa...la tine (amic) se aprinde permanent? Am crezut ca intrebi pt informare generala. Fuga la reprezentanta ca altfel "patronul" te lasa fara obiectul muncii. Nu-i joc de lumini, pus pt hipnoza....Last edited by Oti; 22 September 2015, 10:02.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by sorin1983 View Postam si eu o intrebare, va rog un raspuns cat mai clar..ce reprezinta martorul asta la logan 1.2 16v? exista undeva un manual sau ceva cu martorii astia de la logan 2?
De ce arata asa cum se vede ? Este o reprezentare simbolica a unui ecran de osciloscop ( electronistii stiu ce e ala si la ce e bun ), adica are legatura cu electronica ( LED aprins de ecu injectie )
De ce se aprinde ? Foarte multe cauze, cine e curios citeste prin MR din Dyalogis
Mai sigur se merge in service ( reprezentanta sau undeva unde au un tester Renault Clip ) sa citeasca pana care face ca acel LED sa se aprinda. Masina fiind in garantie nu te taxeaza, normal sa puna clipul pe masina costa 80 ~ 100 RON.
Comment
-
4 probleme aparute dupa 3 luni
Vreau sa va impartasesc cele 4 probleme aparute la Dacia Logan II, benzina 1.2, dupa 3 luni si 5800 de km, model Laureate.
1. Curge ulei pe la furtunul in forma de T de la capacul de aer (la service se rezolva cu varianta taraneasca, imi pune un colier)
2. Scaunul de la sofer, in pozitia maxim in jos, se balangane scaunul cu totul, chiar si la franare mai tare sau la accelerare mai tare se simte (cica se schimba nu stiu ce sistem)
3. Becul din portbagaj se balangane (a fost prins mai bine in service)
4. Bandoul negru de sub stergatoare s-a dezlipit pe o portiune de 5 cm (am fost lasat in aer daca se va repara sau nu)
Problema cu scaunul si becul din portabagaj le-am sesizat din ziua 2 dar nu am avut timp sa ajung in service si ca sa fiu sincer imi era si sila de ei.
Si pentru toate astea trebuie sa astept o saptamana ca nu sunt piese ) Jalnic, nu aveau un colier.
Sfatul meu, evitati marca Dacia: motoare pe benzina ce consuma foarte mult, zgomotoase, puturoase, materiale slabe, antifonare 0, vopsea proasta si multe altele.Last edited by andreir23; 23 September 2015, 15:27.
Comment
-
Primele doua chestiuni le-am sesizat si eu chiar in prima luna de utilizare. Ambele sunt probleme comune ce tin de proiectare...
La treaba cu uleiul, din cate am inteles, nu e vorba despre o scurgere, ci de un fel de particule ce trec efectiv prin conducta. Problema nu e grava. Am un prieten cu logan ph2 din 2011 cu aceleasi simptome si mi-a zis ca, in ciuda faptului ca respectiva conducta e mereu murdara, nivelul la ulei nu i-a scazut niciodata.
Cat priveste scaunul, chestiunea nu are decat o rezolvare si anume ridicarea lui la pozitia maxim. Acel joc apare doar cand scaunul e coborat.La inceput m-am enervat foarte tare pe chestiunea aceasta, dar ulterior m-am calmat...
Problemele sunt clar deranjante si arata compromisuri facute pentru a reduce din costuri. Chestiunea e ca odata ce am cheltuit niste bani cu masinile acestea trebuie sa ne adaptam si la minusurile pe care le prezinta, altfel ne enervam aiurea pe niste fieratane.
Eu am facut 9000 de km in 4 luni decand am Sandero si, pe ansamblu, sunt multumit de masina. Nu regret decizia facuta, desi sunt constient ca la 7-8 000 de euro confortul unei masini SH era net superior.Last edited by fallax; 23 September 2015, 15:56.
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostAtunci de ce ai mai cumparat Dacia?
Nu am cum sa ridic scaunul la maxim pentru ca sunt inalt si nu am loc. Da, m-am adaptat din pacate, data viitoare cu siguranta o sa iau ceva SH mai calitativ si mai sprinten.
Comment
-
Depinde ce asteptari ai.
V-ati luati logan dragilor, o masina cu destule probleme specifice celor din gama low cost, precum cele enumerate mai sus. Loganul e o alternativa la o masina sh; asta s-a dorit a fi si nimic altceva.
De motorizare, ce sa mai zic? Chiar nu ai gasit pe acest forum, destule pareri ale celor ce au acesta motorizare?
Acum te plangi; mai bine cascai ochii inainte, iar acum nu mai varsai lacrimi pacilea.Last edited by IancuMIC; 23 September 2015, 22:20.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment