Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    La voi se aude un zgomot când rabatati oglinda? Asta seara am constatat ca scartaie rau de tot, a si când ai deschide o usa pe care nu ai mai unso cu vaselina de mult timp?
    Incearca cu un spray cu ulei siliconic, vezi sa nu dai cu altceva ce poate ataca plasticul. Merge si o seringa, uleiul il gasesti ( la sticla) pt masinile de cusut ind, este transparent cu tenta spre alb, sa nu faci conf cu cel de mec fina (petrol - ataca plasticul). Se gaseste si parfumat pt bord, iarna poti da chederele cu el.

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
    Last edited by Oti; 24 September 2015, 09:09.
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Low cost inseamna calitate scazuta a materialelor folosite, adica stofa de rahat, ergonomie spre zero a scaunului etc.
      Nu inseamna ca scaunul ala sa nu functioneze cum a fost proiectat si sa puna in pericol viata soferului si a pasagerilor.
      Low cost nu justifica orice anomalie a masinii.
      Daca iti cumperi un TV ieftin, si are 2 pixeli morti, te multumesti cu el asa, ca e low cost? Nu cred, il vrei functional. Pai Dacia noua nu functioneaza 100%. Stiu, pentru unii ajunge sa plece de pe loc si sa ajunga la destinatie. Treaba lor, au standarde minime.

      Daca reprezentatele ar rezolva problemele operativ, mai treci si peste teapa pe care ai luat-o cumparand asa zisa masina noua.
      Dar aia isi bat joc de tine, cu masina in garantie.
      Last edited by mr.K; 24 September 2015, 09:09.

      Comment


      • Sincer eu m-am cam saturat de cate probleme am avut cu Loganul pana acum
        Dar urmatoarea va fi tot Logan )
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by Oti View Post
          Incearca cu un spray cu ulei siliconic, vezi sa nu dai cu altceva ce poate ataca plasticul. Merge si o seringa, uleiul il gasesti pt masinile de cusut ind, este transparent cu tenta spre alb, sa nu faci conf cu cel de mec fina (petrol - ataca plasticul). Se gaseste si parfumat pt bord, iarna poti da chederele cu el.

          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
          Multumesc frumos

          Comment


          • Ce spun eu si ce intelegi tu Mr.K...
            Ai constatat un defect de fabricatie, fuga la garantie! E perfect adevarat ca nu in toate reprezentantele se rezolva la fel de repede sau la fel de bine; regula valabila la mai toate marcile
            Personal, am fost multumit de modul si timpul in care s-au rezolvat problemele aparute la masina personala. Si da, se mai incearca prosteala prin service, problema e daca o accepti sau nu; si nu numai la dacia
            Sunt curios ce ai face daca ai fi in aceeasi situatie cu un pasat pe care ai dat 25 mii ?
            Ca sa nu mai vorbim ca plasticele sunt de aceeasi calitate....

            Originally posted by stoicanu View Post
            Sincer eu m-am cam saturat de cate probleme am avut cu Loganul pana acum
            Dar urmatoarea va fi tot Logan )
            Ramai la noi, fii capitanul nostru ! )
            Last edited by Madutzu25; 24 September 2015, 09:27. Reason: Automerged Doublepost
            My Ride sigpic

            Comment


            • Daca pe voi va nemultumesc aceste defecte mai mult sau mai putin importante, atunci un prieten de a lu' tata ce sa mai zica, care a achizitionat un Logan Laureat 1.2 16v in aceeasi perioada cu al meu, si pana acum motorul consuma ulei de rupe, in 4000 de km a consumat peste un litru, si s-a si spart o supapa in motor, obligand pe cei de la service sa desfaca tot motorul si sa inlocuiasca aceea supapa. Masina lui are in prezent in jur de 10 mii de km si tot consuma ca la balamuc ulei, fiind obligat mereu sa completeze, pentru ca cei de la service nu au o solutie pentru asta.

              Astea sunt adevaratele probleme cu Logan-ul din dotare ce nu ar trebui sa apara niciodata pe niciun model comercializat de marca Dacia.

              Comment


              • Originally posted by andreir23 View Post
                Vreau sa va impartasesc cele 4 probleme aparute la Dacia Logan II, benzina 1.2, dupa 3 luni si 5800 de km, model Laureate.
                1. Curge ulei pe la furtunul in forma de T de la capacul de aer (la service se rezolva cu varianta taraneasca, imi pune un colier)
                2. Scaunul de la sofer, in pozitia maxim in jos, se balangane scaunul cu totul, chiar si la franare mai tare sau la accelerare mai tare se simte (cica se schimba nu stiu ce sistem)
                3. Becul din portbagaj se balangane (a fost prins mai bine in service)
                4. Bandoul negru de sub stergatoare s-a dezlipit pe o portiune de 5 cm (am fost lasat in aer daca se va repara sau nu)
                Problema cu scaunul si becul din portabagaj le-am sesizat din ziua 2 dar nu am avut timp sa ajung in service si ca sa fiu sincer imi era si sila de ei.

                Si pentru toate astea trebuie sa astept o saptamana ca nu sunt piese ) Jalnic, nu aveau un colier.

                Sfatul meu, evitati marca Dacia: motoare pe benzina ce consuma foarte mult, zgomotoase, puturoase, materiale slabe, antifonare 0, vopsea proasta si multe altele.
                Calitate sub nivelul Logan 1.

                Originally posted by plasStik3 View Post
                Daca pe voi va nemultumesc aceste defecte mai mult sau mai putin importante, atunci un prieten de a lu' tata ce sa mai zica, care a achizitionat un Logan Laureat 1.2 16v in aceeasi perioada cu al meu, si pana acum motorul consuma ulei de rupe, in 4000 de km a consumat peste un litru, si s-a si spart o supapa in motor, obligand pe cei de la service sa desfaca tot motorul si sa inlocuiasca aceea supapa. Masina lui are in prezent in jur de 10 mii de km si tot consuma ca la balamuc ulei, fiind obligat mereu sa completeze, pentru ca cei de la service nu au o solutie pentru asta.

                Astea sunt adevaratele probleme cu Logan-ul din dotare ce nu ar trebui sa apara niciodata pe niciun model comercializat de marca Dacia.
                No offence dar prietenul ala nu isi cunoaste drepturile. Cum sa iti dea motorul jos sa il desfaca? Nu as fi fost de acord cu asa ceva. Mi-ai dat masina defecta, schimbi masina sau motorul. Nu il desfaci. Benzina nu are voie sa manace ulei cand e noua.
                Sa inteleg ca Logan 1 e semizeu pe langa Logan 2.

                Originally posted by mr.K View Post
                Nu e grav, Dacia o sa-ti spuna chiar ca asa e normal.
                Mai ramane sa spuna ca asa au proiectat ei masina, ca sa nu plictiseasca proprietarul.
                Last edited by Archangel80; 24 September 2015, 12:48.

                Comment


                • Originally posted by plasStik3 View Post
                  Astea sunt adevaratele probleme cu Logan-ul din dotare ce nu ar trebui sa apara niciodata pe niciun model comercializat de marca Dacia.
                  Hai acum să nu exagerăm, o rată a "căderii" există şi la Mercedes.

                  Comment


                  • Hai sa sar si eu acuma. Voi aveti un zgomot la ambreiaj ( presupun ca e de acolo ) ca 2 table care se ating fin ptr 1 secunda-2 secunde dupa care se opreste si incepe iara ? Un fel de racaiala fina care deranjeaza in schimb la ureche. Se mai intampla cand incerc sa urc ceva... Dar se intampla si la relanti...

                    Comment


                    • Astea sunt adevaratele probleme cu Logan-ul din dotare ce nu ar trebui sa apara niciodata pe niciun model comercializat de marca Dacia.
                      Vorbesti prostii; nu astea sunt adevaratele probleme ale loganului. Loganul, are problemele specifice masinilor low-cost, tabla, vopsea, antifonare, lipsa elementelor de securitate activa, etc. Pana la urma, masina din segmentul low-cost ce s-o mai ascundem. Asta e lucrul cel mai greu de inteles si acceptat la voi. Cand veti constientiza, inainte sa va hotariti sa cumparati o masina de la Dacia, cam despre ce e vorba, atunci veti fi pe deplin impacati. Daca n-ati avut bani de o masina mai buna, acum suferiti; in liniste.

                      In afara de sistemul de injectie, de pe unele variante de dCi, benzinarele sunt totusi motoare care nu ridica probleme deosebite. Am versiunea pe benzina, de 11 ani si nu m-am confruntat cu probleme legate de motor-transmisie; si ca mine sunt multi altii.
                      In orice caz, exceptiile, ca peste tot, nu confirma regula.
                      Last edited by IancuMIC; 24 September 2015, 12:54.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Da stiu, ca nu isi cunoaste drepturile, si tata i-a spus sa procedeze la fel, dar nu a ascultat si a facut dupa capul lui, spunand ca are incredere in cei de la service ca fac treaba buna.

                        Nu cred ca am exagerat cu ceva, am spus ca astea sunt probleme demne de luat in seama, si care ar trebui rezolvate promt la service in garantie, si care nu ar trebui sa se repete. Motorul este una dintre cele mai importante componente ale unei masini, daca si acesta "cade" atunci ce pretenti mai putem avea la o oglinda care scartie sau la un scaun care se balangane la franari si accelerari.
                        Last edited by plasStik3; 24 September 2015, 12:56.

                        Comment


                        • Amice, cate motoare de Logan ai vazut sau ai auzit sa cada? Fie si pe forumul asta.
                          Cate motoare de Logan ai/ati vazut desfacute, atunci cand ati fost in service, cu diferite treburi?
                          ...
                          Repet, pentru a nu stiu cata oara, documentati-va fratilor inainte de a achizitiona o masina; cititi in stanga si dreapta, vorbiti cu posesorii. Daca o faceti sub imperiul emotiilor sau a presiunii din lipsa paralelor, atunci va asumati toate aceste riscuri.
                          Last edited by IancuMIC; 24 September 2015, 13:08.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Pai cam despre ce trebuie sa ma documentez, ma rog sa documenteze oameni, daca spre exemplu cum ai spus si tu, motoarele nu au probleme, si nimeni de pe forum sau din posesori nu s-au plans de probleme legate de consumul de ulei sau diferite. Cine ii putea spune lui ca nu iti cumpara Dacia ca o sa-ti crape motorul dupa 4000 de km si o sa consume un litru de ulei pana atunci?

                            Eu sunt foarte multumit de masina mea, cu care am 8500 de km si cu care nu am avut nicio problema pana acum, inafara de o mica portiune pe spoiler-ul din spate care s-a cojit(am povestit si pe forum) si care a fost rezolvata promt de cei de la service. Masina din punctul meu de vedere isi merita toti bani pe care i-am dat pe ea, si nu imi doresc altceva, iar cat despre micile probleme ce survin pe parcursul exploatari sau despre lipsurile ei, m-am impacat de mult cu gandul ca atatia bani am dat atata primesc.
                            Last edited by plasStik3; 24 September 2015, 13:28.

                            Comment


                            • Nu ai inteles.
                              Consumul de ulei sau distrugerea motoarelor, nu reprezinta o problema tehnica, intalnita la Logan.
                              Probleme tehnice de genul celei semnalate, se pot intalni la toate casele.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • probleme culese de pe forum-ul skoda rapid, o masina din grupul vag, considerat de unii clanul masinilor fiabile:
                                -"Balbiala" la schimbarea vitezelor in treptele inferioare. Cutia? Amberiajul? Eu nu sunt persoana cu "am garantie, e OK" si nu am cumparat masina sa o tin in service, certandu-ma cu mesterii de acolo, sau sa o vand dupa 4 ani, imediat dupa expirarea garantiei. Chestia asta chiar ma "seaca"!
                                -Greierasii, inca timizi, din partea stanga a bordului. Cam devreme..
                                -.pun frana,din spate se aude un pocanit,nuj de la ce roata dar stiu sigur ca se aude,pana si nevastamea l-a auzit.
                                -.greieri,in usa,zdrangane ceva
                                -Pt. cine e interest: pt. rezolvarea scartaitului de chedere gasiti la Carrefour un lichid oleios, special pt. intretinere chedere. (aha uite ca avem parte de bricolaj si la marci ne Dacia)
                                -0. Lantul de distributie. In seara asta a carait la pornire. pt 1 sec.. La 1612km!!!
                                GHINION! - cum spunea un prezidentiabil.
                                -Am avut eu apa acumulata in portiera spate dreapta. Dupa mai multe cautari pe forumuri am observat ca e des intalnita aceasta problema(POFTIM????apa IN masina??? la grupul VAG? aia super mega smecheri in masini???
                                -Manerele de deschidere din interior par extrem de fragile. Poate la gama de echipare superioara par mai "sanatoase".(cum ma fragile? parca rapidu' era peste plastice cu mult fata de logan)
                                -Jantele de tabla ale masinii sunt cam moi, am luat o groapa dar nu foarte mare si s-a indoit janta mai repede decat ma asteptam
                                - Niste pocnituri ciudate la colaoana de directie, deocamdata de 2 ori am auzit, dar nu sunt convins ca e de la masina sau stateam eu cu rotile pe pietricele
                                -Un tampon de cauciuc de la capota deja s-a desprins la o simpla atingere
                                -Ieri si azi am avut zgomot "neplacut" la pornire. De 4 ori! Mi se pregateste ceva?
                                -Refuz sa cred ca Skoda si-a pierdut fiabilitatea si poate fi sub un Logan sau Renault si eu ca si altii am luat plasa achizitionand aceasta masina .
                                -Sanse sa-ti schimbe numai daca crapa ceva si la reglaje trebuie sa duci munca de lamurire sau eventual sa te certi cu ei si eu nu mai am nervi pentru asta . Pacat , platesti 13000 euro gandind ca iei o masina noua , fiabila si cel putin 5/6 ani nu ai probleme , dar eu unul sunt dezamagit
                                -Zgomotele (tehnologice?) diverse. La schimbarea vitezelor inteleg, insa AC-ul are o personalitate deosebita (nu face tare, insa "interesant" - sotia credea ca se apropie vreo motocicleta, ceva) si inconstant
                                -Apoi greierii din portiere fata dreapta...
                                Mai mult, acum cand am rotile bracate (nu maxim) se prea poate sa scartie palcutele pe disc. Insa la franare gentila, la viteze reduse se aude oricum (e vibratia aia de creta pe tabla).
                                -Adevarul este ca la drive-test ma simteam ca in Solenza (masina pe care a inlocuit-o Rapid-ul, e fasneata in oras atat cat trebuie) insa nu ma asteptam sa ii preia, la nici 5kkm, zgomotele.
                                -Salutare tuturor.sunt nou pe acest forum si vreau sa stiu daca a mai intalnit(sau a auzit) cineva ca dupa fix 12 luni sa se cojeasca lacul de pe capota masinii?(!!!)
                                -De ceva timp la viraje stanga-dreapta la viteze mici sau mai mari am o bataie in volan, care se si simte si se si aude usor. Am fost la Skoda au urcat-o pe rampa au tot verificat pe dedesubt pe la roti dar nu au gasit de unde ar veni problema. Am fost cu ei in teste am condus si eu si ei si au constatat ca se intampla.
                                -Lantul... Azi a facut de fiecare data cand pornirea a fost la (relativ!) rece, si anume cand led-ul de "motor rece" era ON (nu am indicator real de temp, fiind model Active). Deci problema se agraveaza. Oare cum va face cand vremea se va raci?
                                Totusi nu cred ca voi prinde inca o iarna cu acest Rapid. In conditiile cand azi a implinit 11 luni de cand ii dau... la cheie.
                                -si la mine face la fel, sunt ca niste pocnituri in coloana de directie, dar nu face tot timpul ci aleator, la viraje pe loc

                                In concluzie, daca stai tot timpul si belesti ochii pe forum, o sa intalnesti oameni care au diferite probleme cu masinile lor. Asta nu inseamna ca "asa face toate" (exceptand calitatea slaba a vopselei de la Dacia) ). Oriunde sunt probleme. Asta iar nu inseamna ca unii trebuie sa cada pe spate - vai cate chestii nasoale are masina asta sau altii sa stea cu morcovu' in dos ca le va pica si lor motorul.
                                Pe langa asta mai e o persoana care ar putea ca inainte sa bata campii cu comentarii de "hater", sa beleasca ochii si la altii pe forum sa se minuneze si de ce e si pe acolo. In afara de rugina/vopsea slaba, Dacia nu prezinta probleme mai grave ca alte masini low-cost ale altor marci. Probabil ca 90% din forumisti s-au saturat sa citeasca anumite polemici inutile si tampite aparute la fiecare problema postata de cineva.
                                Last edited by pilifida; 24 September 2015, 14:57.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google