Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa e românu
    Pana nu schimba tot nu se lasa
    Si la final e vorba de un amarat de senzor
    sigpic

    Comment


    • Nu stiu ce sa mai cred...senzorul asta antiinghet e pe vaporizator sub bord nu?ce trebuie demontat?si oare cat costa...��

      Comment


      • Nu trebuie sa crezi...,trebuie sa vezi,la diagnoza auto,exact ce ai nevoie...

        Comment


        • Am incercat sa vad niste treburi pe diagnoza si cand le zic ceva vine replica"lasa-ne sa ne facem treaba"...si ei de fapt unele chestii le afla de la mine...

          Comment


          • Si tu patesti ca mine, ai dat peste dr...cu. Cauta reprez ca lumea, plateste eventual constatarea daca nu est in garantie, cere mai multe pareri de la service-uri diferite inainte de a demonta, sch ceva. Sunt nervii tai , banii, timpul in joc.

            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • toti sunteti invatati... noroc cu forumul asta ca altfel mureau reprezentantele daca nu avea cine sa le invete...

              Comment


              • Daaa,am pus unitatea de com ac pe alt logan,nici cea noua nici cea veche nu functiona...o iau de pe loganul ala si o pun pe al meu...nimic!montez la omulet inapoi si...nimic,nu mai functiona nici la el.dupa ce montez toate ornamentele si.a revenit...interesant!Mai interesant,o incerc din nou pe cea noua la mine si surpriza,functiona!o pun si pe cea veche functiona si cu asta!!!Deci in reprez din sv scapam de 1200 de lei + manopera fara rost!Deci unit de com nu are nimic,dar totusi este o problema fiindca are momente cand nu o ia!ma tem sa nu fie presiunea in inst prea mare,datorita unui iluminat care se ocupa cu A.C.care mi.a completat cu freon ca"trebe"!astept sa se incalzeasca putin sa vad in ce parametri lucreaza ,la 10grade nu prea iti dai seama de presiune...sper sa rez ca e un stres...chiar daca vine frigul tot trebuie fol ac-ul pt a pastra garniturile instalatiei in stare optima.

                Comment


                • Vezi ca deranjezi ceva pe acolo, in timpul procedurii montare/
                  demontare, contacte imperfecte, etc; poate asta este cauza. Dau si eu cu parerea, nu avea voie ca doua placi de com sa se comporte la fel pe doua masini diferite, adica comportament cu defec asemanator. Mai sapa, misca toate legaturiile, cablurile, cauta senzorul ala, presimt ca esti aproape de cauza. Oricum felicitari, ai scapat de o cheltuiala.

                  Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Da ms.inainte de a cumpara comanda noua am tot tras de fire,am verificat cablajul,chiar si cei de la reprez.au tras de ele,dar e posibil sa fie un pin care cik se duce in uch si de acolo in ecu care porneste de fapt a.c-ul...cam greu de gasit acel fir...
                    Oricum cred ca e binisor pana la 87.000km,e a treia chestie care imi face fig...(au mai fost un rulment si un pivot...dar sa zicem ca sunt de vina drumurile)

                    Comment


                    • Originally posted by gabitzul2008 View Post
                      ...
                      ma tem sa nu fie presiunea in inst prea mare,datorita unui iluminat care se ocupa cu A.C.care mi.a completat cu freon ca"trebe"!astept sa se incalzeasca putin sa vad in ce parametri lucreaza ,la 10grade nu prea iti dai seama de presiune...
                      Vezi ca pres in AC o vezi cu Clip-ul in clar. Tot la ei tre sa mergi

                      Comment


                      • Naspa ca iar aj la ei...dar nu prea o pot vedea daca nu funct.compresorul!si azi iar nu vrea sa porneasca...��

                        Comment


                        • Dorei...
                          Din 319 ai conectorul(alb) cu 2 fire pentru senzorul antiîngheț(foarte important), și conectorul principal în care ai un fir prin care 645(uch) știe că 319 e pe treapta 0 - pentru ECO.
                          Last edited by t0rquemada; 29 September 2015, 11:05.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Dupa care schema?nu m.am uitat niciodata,unde gasesc codarea astea la uch si mai unde?mufa la consola?

                            Poti sa imi explici mai detaliat!?poate o rez!

                            Cred ca s-a rezovat problema cu ac-ul.Pana la urma cred ca era de vina comanda aia,pt ca am pus-o pe cea noua si functioneaza!cand o montez pe cea veche merge o perioada si gata!cred ca inregistreaza uch-ul o eroare si nu mai autorizeaza pornirea compresorului!o sa vad cat tine!Multumesc tuturor pt sfaturi!
                            Last edited by gabitzul2008; 30 September 2015, 08:49. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by ctc_deliric View Post
                              Am un Logan 2 ambiance,cu directie asistata electronic din 2015 si astazi am descoperit o problema.
                              La relanti cand virez pe loc imi scade intensitatea la faruri,pozitii,etc. si am sunat la vocea clientului am anuntat ,au sa ma sune sa ma cheme la service dar nu aveau update la varianta mea pentru tester(de fapt softul era de acum 189 de zile neactualizat) si am facut reclamatie,mi sa masurat incarcarea si am 13,5 cu sau fara consumatori si chiar 13,3 uneori,cred eu ca alternatorul e problema.
                              Am masina de 2 luni si am 2800 de km,deci clar asa a facut din prima zi,mentionez ca am baterie de 40 ah pe directie asistata electronic,lucru care mi se pare ciudat,credeam ca trebuie sa fie mai mare acumulatorul.
                              Sunt curios acum,daca a patit cineva asa ceva si chiar va rog pe cei cu versiunile mai noi si cu motoare euro 6 ,1.2 16v sa incercati si sa postati aici si sa sunati la Vocea Clientului caci ei par doritori sa afle problema si sa o remedieze,sau asa mi sa parut mie.
                              Va tin la curent cu ce voi mai face !!!
                              Azi dimineata cand am plecat la servici am obervat acelasi lucru!

                              Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

                              Originally posted by ctc_deliric View Post
                              Am fost cu masina la service,a fost pusa pe tester,nu are nici o eroare,intradevar incarcarea este de 13,3-13,5v la relanti,dar in momentul cand virez intens,alternatorul incarca chiar si 15,2V,asta a aratat aparatul de masura,deci clar daca nu e o problema e controlat de computerul masinii in totalitate.
                              S-a testat acumulatorul si fii de 330 ah de pornire,am avut 355ah deci clar incarcarea functioneaza cu brio,dar pana si inginerul de acolo a spus ca totusi acumulatorul de 40A e totusi putin cam mic pentru directia electronica si de acolo poate rezulta acea scadere de intensitate a farurilor pentru ca ajunge la pragul de jos al incarcarcarii mult prea repede.
                              Sincer chiar va recomanda sa verificati cele spuse de mine anterior si eventual sa mergeti la Dacia la service sa verificati caci dureaza maxim 10 minute toata treaba si sa vedem daca e asa din proiectare sau totusi e o mica eroare de soft.
                              O zi buna tuturor.
                              La fel si la mine,.1.2,16v Logan 2015,euro6

                              Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
                              Last edited by sorin74ivn; 30 September 2015, 15:40. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • @gabitzul2008: După visu de X52, care nu sunt publice.

                                Din ce relatezi e posibil ca pe placa comenzii de climatizare(319) să ai un contact imperfect/lipitură rece.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google