Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara tuturor
    Am si eu logan ll 1.2 16V 2014 acum are 60000km cu instalatie gpl montata ulterior, problema pe care o am cu ea de vreo o luna oscilaleza relantiul pe benzina iar dimineata cand face prima trecere de la benzina pe gpl ,merge in doua pistoane dupa care trece inapoi pe benzina ,numai merge nici benzina nici gpl.
    O las cca o ora sa se raceasca dupa acer o pornesc merge si pe benzina si pe gpl bine dar tot cu oscilatii la relantiu
    Mentionez faptul ca am schimbat bujii, bobina de inductie, fise, reglat supape cu deschizatura mare de gpl,set de membrane in vaporizator teste la reprezentata pentru calculatorul de benzina ptr. cel de gpl cei de la Dacia au spus ca nu mai stiu ce sa fac cu ea cei de la gpl dau vina pe oscilatiile relantiului
    As fi foarte recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva care s-a mai intalnit cu acest defect

    Comment


    • La rulajul asta se cere o reglare de culbutori , da sa fie facuta de unul care se pricepe am impresia ca cel ce si-a bagat nasul pe acolo mai rau a facut.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Un reset la ecu benzina si benzina proaspata

        Comment


        • Ce doresti sa se inteleaga prin "reset",plecind de la termenul -setare- si implicit -resetare-...?

          Comment


          • Probabil lăsată fără alimentare o perioada de timp


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Ori cum mersul pe benzina se muceste când ai gpl pe mașina


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Last edited by stoicanu; 2 October 2015, 18:09. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • Am fost azi la tester cu ea si tipul imi spunea ca am prea mare presiunea undeva 440 in galeria de admisie maxim ar fi 300 si atunci el banuieste ca ar fi arsa o supapa mentionez ca urma cu o saptamana am facut si o compresie pistoanele 1,2,3 = 14 barr iar pistonul 4 =15 barr daca ar fi arsa o supapa ar trebui si compresia sa fie mica zic eu
              Voi ce ziceti?

              Trimis de pe al meu V1_Viper folosind Tapatalk

              Comment


              • @luchian26: si 1.2 al meu (37.000km) face la fel pe benzina - se ineaca si merge foarte prost ~1min de la pornire. N-am avut timp sa cercetez.

                Comment


                • Originally posted by prometheus View Post
                  La rulajul asta se cere o reglare de culbutori , da sa fie facuta de unul care se pricepe am impresia ca cel ce si-a bagat nasul pe acolo mai rau a facut.
                  Ia legatura cu ibuzescu de pe forum. Se pricepe la asta.

                  Comment


                  • Am un Stepway 2, 0.9 Tce cu 40.000 km si am următoarea problemă :
                    De 2 săptămâni, dimineața la plecare sau in timpul zilei dupa câteva ore de staționare, se aud niste zgomote ciudate , pare ca vin de la puntea spate. Mai exact suna ca un cauciuc ce scârțâie sau se freaca de ceva. Se aude la denivelări foarte ușor, dar se acutizează la frânare la viteze mici. Aceste zgomote dispar dupa cca 10-15 jm parcurși.
                    Am fost la service si a fost verificată, dar nu au găsit nimic. Partea nasoala e ca dupa parcurgerea distantei pana la service aceste zgomote dispar, si nu isi dau seama din explicațiile mele despre ce e vorba.
                    Dacă a mai pățit vreun coleg asta sau stie despre ce e vorba, rog ajutor pentru rezolvarea problemei.
                    Mulțumesc anticipat!

                    Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

                    Comment


                    • Originally posted by lenush64 View Post
                      Ce doresti sa se inteleaga prin "reset",plecind de la termenul -setare- si implicit -resetare-...?
                      Stergere adaptivi?

                      @luchian: sau aer fals pe undeva.

                      Comment


                      • @Fanez Vine omul de la Oradea la București doar pentru un reglaj de culbutori, serios ?!

                        @sebi.vas: Verifică poziționarea cablurilor de la frâna de mână spre puntea spate, sunt niște protecții acolo, să nu fi pierdut una.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Originally posted by luchian26 View Post
                          Buna seara tuturor
                          Am si eu logan ll 1.2 16V 2014 acum are 60000km cu instalatie gpl montata ulterior, problema pe care o am cu ea de vreo o luna oscilaleza relantiul pe benzina iar dimineata cand face prima trecere de la benzina pe gpl ,merge in doua pistoane dupa care trece inapoi pe benzina ,numai merge nici benzina nici gpl.
                          O las cca o ora sa se raceasca dupa acer o pornesc merge si pe benzina si pe gpl bine dar tot cu oscilatii la relantiu
                          Mentionez faptul ca am schimbat bujii, bobina de inductie, fise, reglat supape cu deschizatura mare de gpl,set de membrane in vaporizator teste la reprezentata pentru calculatorul de benzina ptr. cel de gpl cei de la Dacia au spus ca nu mai stiu ce sa fac cu ea cei de la gpl dau vina pe oscilatiile relantiului
                          As fi foarte recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva care s-a mai intalnit cu acest defect
                          Absolut sigur trebuie sa reglezi culbutorii. La acelasi kilometraj cu tine am avut fix aceleasi probleme. La fel ca la tine au facut reglaj cu deschidere mare chipurile sa nu mai fie probleme. Ei bine au fost. A trebuit sa o duc la un privat si sa faca reglaj normal si masina a inceput sa mearga ok.
                          In plus sfatul meu e sa folosesti aditiv pt benzina sa iti mai curete injectoarele un pic, Daca poti sa pui aditiv in ulei de preferat metabond iar ar fi ok. Retine daca un injector pt benzina se blocheaza nici pe gpl nu va functiona corect. Iar in ulei aditiv te sfatuiesc pt ca in principu scad frecarile motorul merge un pic mai rece evitind ceea ce zic astia ca nu e ok la gpl respectiv functionarea in temperatura mai mare decat pe benzina.

                          Sunt nevoit sa repostez am depasit timpul de editare.
                          Ar mai fi o chestie de facut. Solicita resoftare pt ca au o problema rar recunoscuta de reprezentante respectiv pornirea la rece. Din soft au gresit si ii dau mai multa benzina la pornirea la rece si masina se ineaca. Eu am avut probleme serioase iarna trecuta cu ea, nerezolvate in PH de unde sunt si rezolvate in vara la CT unde am ajuns in concediu. Acolo reprezentanta a recunoscut ca e problema de soft si ca au procedura stabilita d eproducator pt remediere. Solicita si tu resoftare iar daca nu cunosc problema pune-i sa sune la colegii de la Constanta.
                          Last edited by citro; 4 October 2015, 12:24. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Originally posted by citro View Post
                            [...] daca un injector pt benzina se blocheaza nici pe gpl nu va functiona corect. [...]
                            de unde rationamentul asta?

                            Comment


                            • Garantat dacă nu merge un injector pe benzina pe gpl merge fără probleme
                              La scenic am un injector de benzina blocat , pornește in 3 pistoane , își mai da drumul după 2 -3 minute de funcționare dar nu merge in parametri
                              Când trecere pe gpl funcționează ceas


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • Hai sa iti explic. Calculatorul pe gpl este un duplicat al partii de calculator al masinii ce gestioneaza alimentarea si injectoarele inclusiv timpii d einjectie. Restul care tine de momentul cand se da scanteia tine de calculatorul masinii. Daca un injector benzina este blocat sau in scurt (am patit asta la un doblo) calculatorul masinii pt a proteja motorul opreste comanda pe injectorul cu pricina la unele tipuri inclusiv de a da scanteie la pistonul unde injectorul nu functioneaza. Retine nu vorbesc din auzite sau pt ca asa cred eu ci din chestii patite si nerezolvate in service. La doblo ajunsesem la exasperare pt ca pe benzina nu pornea decat in 2 pistoane apoi in 3 arar dadea si al patrulea dar pe gpl mergea un pic mai bine. Pana am inteles de ce facea asta am schimbat la solicitarile meseriasilor cam tot pe aprindere inclusiv calculator. Si fara rezultat. Apoi m-am apucat sa fac masuratori am descoperit doua injectoare benzina cu probleme le-am schimbat si masina dupa un reset defecte a functionat perfect

                                Stoican schimba injectorul si o sa descoperi ca atunci functioneaza ceas. Fiind injectie cu gpl in admisie se mai preia gaz si pt pistonul care are injectorul defect si de asta pe gpl iti merge mai bine. Chiar vb din experienta.
                                Sa dau si exemplu. Daca ai avea injectorul pe benzina blocat deschis? Iti spun eu ce se intampla in cazul asta. Calculatorul iti taie comanda pe injectorul defect. Am verificat asta.
                                Last edited by citro; 4 October 2015, 13:28.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google