Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu sunt de aceeasi parere cu citro. Explicatia este logica.

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Originally posted by sebi.vas View Post
      Am un Stepway 2, 0.9 Tce cu 40.000 km si am următoarea problemă :
      De 2 săptămâni, dimineața la plecare sau in timpul zilei dupa câteva ore de staționare, se aud niste zgomote ciudate , pare ca vin de la puntea spate. Mai exact suna ca un cauciuc ce scârțâie sau se freaca de ceva. Se aude la denivelări foarte ușor, dar se acutizează la frânare la viteze mici. Aceste zgomote dispar dupa cca 10-15 jm parcurși.
      Am fost la service si a fost verificată, dar nu au găsit nimic. Partea nasoala e ca dupa parcurgerea distantei pana la service aceste zgomote dispar, si nu isi dau seama din explicațiile mele despre ce e vorba.
      Dacă a mai pățit vreun coleg asta sau stie despre ce e vorba, rog ajutor pentru rezolvarea problemei.
      Mulțumesc anticipat!

      Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
      Ceva de genul patesc si eu, tot la denivelari si la pornire. Un zgomot ca o "racaiala" fina in puntea spate... o sa ma bag si eu sub ea sa vad ce ar putea fi, colegul torque spune ca ar putea fi protectiile de la cablurile aferente franei de mana.

      Comment


      • Are streulea tutorial pentru alea.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Am fost astăzi cu trocariciul la reprezentanta pentru a ma plange de jocul pe care-l are scaunul de la șofer când e reglat la minim jos! M-a întâmpinat un domn si dupa ce am explicat eu problema am făcut un tur ce a inclus 4 mașini (doua noi si doua aflate la revizie)...Toate aveau acelasi simptom ca si a mea (inclusiv cele noi), adică scaunul avea un mic joc. Am testat asta si trăgând de scaun, dar si urcandu-ma in mașini...

          Nenea mi-a zis ca au mai schimbat pe garanție sine, glisiere si chestii metalice, dar asta nu a dus la minuni.

          Pe moment am renunțat sa se intervină la scaun. Țin sub observație pentru a vedea daca chestiunea se agravează sau rămâne constanta. Pana una alta, am ridicat scaunul la maxim, unde problema nu se manifesta, si acum încerc sa ma obișnuiesc sa conduc așa.

          Nu ma mir de nimic, dar ma așteptam ca macar mașinile nou livrate sa fi scăpat de acest inconvenient legat de jocul scaunului când este reglat la minim...Se pare, insa, ca ori Dacia nu considera asta o problema, ori inca au pe stoc scaune din loturi vechi.

          Comment


          • Da, scaunele se produc in stocuri pe 3-4 luni inainte.... Si motoarele cu 3-4 ani in avans cum cred unii.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • ca ori Dacia nu considera asta o problema
              Asta e. Tu ai zis-o frumos.
              De fapt, ii doare-n partea dorsala, problema se manifesta de ceva vreme.
              Probabil ca la omologare au dus o masina cu scaune ca lumea.

              Si motoarele cu 3-4 ani in avans cum cred unii.
              mpi-le Euro3 sunt sanse sa fi stat in stocaj vreo 3 ani. Ca altfel, aveai si tu acum motor E4, asa cum fabrica toata lumea auto la momentul ala.
              Last edited by mr.K; 6 October 2015, 15:21.

              Comment


              • Diferenta intre euro3 si euro 4 nu e la motor, e fix acelasi indice, e soft si esapament diferit.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Adica eu daca schimb softul si esapamentul pot sa fac euro 5 din euro4?

                  Comment


                  • K7J Euro5(accelerație electronică) nu știu să existe.

                    K7M și K4M da au fost/sunt și euro5 inclusiv pe Logan II.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by fallax View Post
                      Am fost astăzi cu trocariciul la reprezentanta pentru a ma plange de jocul pe care-l are scaunul de la șofer când e reglat la minim jos! M-a întâmpinat un domn si dupa ce am explicat eu problema am făcut un tur ce a inclus 4 mașini (doua noi si doua aflate la revizie)...Toate aveau acelasi simptom ca si a mea (inclusiv cele noi), adică scaunul avea un mic joc. Am testat asta si trăgând de scaun, dar si urcandu-ma in mașini...

                      Nenea mi-a zis ca au mai schimbat pe garanție sine, glisiere si chestii metalice, dar asta nu a dus la minuni.

                      Pe moment am renunțat sa se intervină la scaun. Țin sub observație pentru a vedea daca chestiunea se agravează sau rămâne constanta. Pana una alta, am ridicat scaunul la maxim, unde problema nu se manifesta, si acum încerc sa ma obișnuiesc sa conduc așa.

                      Nu ma mir de nimic, dar ma așteptam ca macar mașinile nou livrate sa fi scăpat de acest inconvenient legat de jocul scaunului când este reglat la minim...Se pare, insa, ca ori Dacia nu considera asta o problema, ori inca au pe stoc scaune din loturi vechi.
                      Asa e si la mine...am vorbit la Dacia si mi-.au zis sa ma prezit la Reprezentanta!Daca nu-l schimba cu totul fac circ!!

                      Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Originally posted by Fanez View Post
                        Adica eu daca schimb softul si esapamentul pot sa fac euro 5 din euro4?
                        Eu vorbeam de diferenta de la euro 3 la euro 4 pentru un anumit motor.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Mi-am dat seama din prima. Am zis si eu asa... Ma gandesc ca al meu este modificat din e3 in e4 cum ai zis.

                          Comment


                          • Daca era nevoie doar de alt soft si esapament pentru a fi E4, dadeam eu bucuros banii in plus - esapamentul de pe E3.
                            Parca mai era si o sonda lambda suplimentara.

                            Comment


                            • Nu, ambele au 2, euro 2 are una. Dar vine beleaua de omologare (desi in germania poti pune KAT after market si reomologa). Un Logan euro 3 pe GPL scoate lejer nivelul de NOx de la euro4 daca merge bine, dar din pacate polueaza pe benzina.
                              SI alea euro 3 si alea Euro 4 sunt K7x 710, alea pe gpl sunt K7x 714 in ambele versiuni de norma de poluare.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Buna seara,
                                am un logan mcv cu motorul de 0.9tce din august 2015.
                                Au aparut urmatoarele probleme:
                                1. Start/stop motor rece in sa zic interval de 5-20min dupa plecare la schimbat viteza in treapta a 2-a sau a 3-a motorul da senzatia ca se inaca, turometrul vibreaza puternic +/- in jurul turatiei unde ar trebui sa stea, indiferent de ce fac eu cu acceleratia, isi revine dupa 2-3 secunde; chestia asta nu se intampla tot timpul insa.
                                2. zgomot la frana din spate, la service mi-au spus ca ar fi mizerie, au curatiat uns etc, dupa 200m de la plecare a aparut iar, a 2-a oara mi-au zis ca e zgomot normal de functionare, se simte si in pedala, zgomotul e ca un fel de pocnet slab (nu scartait)

                                masina are cam 5000km, insa problemele au aparut destul de repede 2000km sa zic, insa cu start/stop-ul fiind o chestie care se intampla relativ rar, am crezut initial ca am schimbat eu aiurea vitezele.

                                Va rog daca ati intalnit asa ceva sau aveti ceva idei sa ma ajutati si pe mine cu ceva informatii.
                                Multumesc pt orice raspuns

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google