Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc torq, sigur nu s frunze, face fff urat, de la trepta 2 decoleaza

    Comment


    • Originally posted by panselin4 View Post
      Am patit o si eu,azi cand am dat drumul la aeroterma s a auzit un zgomot ciudat pe treapta 1, cand am dat pe 2 se auzea mult mai tare ,iar pe 3 sau 4 vibra tare bordul iar zgomotul era urat tare, maine merg la garantie,aveti idee trebuie dat jos bordul pt a schimba aeroterma? Ca probabil asta se va intampla
      Se desface grila, se ia un bat se pune vaselina si se incearca scoaterea frunzelor. Total operatiune, 1 h de manopera, respectiv 75 ron. Sau mai ai varianta sa desfaci filtrul de polen si sa dai aeroterma la maxim, si poate ai noroc sa fie azvarlite frunzele pe locasul filtrului. Bafta!

      Sunt frunze, am patit-o acu 1 an si ceva. La fel facea si la mine.
      Last edited by aris86; 25 October 2015, 13:12. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Daca dau jos bordul trebuie decuplata si alarma presupun, deoarece are unitatea si firele sub bord,ce bataie de cap
        Am mai pornit aeroterma pe 1 si se aude o bataie regulata, ca si cum este ceva rupt pe acolo,vreo paleta ceva

        Comment


        • Comment


          • Acum pe seara am vazut ca pe treapta 1 si 2 este mai ok, insa pe 3 si pe 4 vibreaza asa de tare ca se simt vibratiile in toata caroseria, in volan etc, pare prea puternic pt a fi doar frunze
            Plus pe ultimii 50 km a inceput sa se auda un fasait din spatele bordului, un sunet similar cu cel al unei conducte sub presiune, semana oarecum cu un soarece( chiar ne gandeam la un moment dat, dar sunetul era artificial ), sunete care se audeau din cand in cand, si cu aeroterma pe 1 si cu ea oprita
            Cred ca sunetele au legatura cu aeroterma in vreun fel , doar azi au inceput ambele
            Si beleaua este ca nu pot ajunge la service prea curand, datorita muncii, oricum cam ciudat

            Comment


            • In turbina aerotermei este de ajuns o frunza cat de mica sa se descentreze si sa apara vibratii .
              Dupa ce scapi de frunzele din turbina pune o plasa la gura de admisie de afara ca este sfanta.
              Captain of the black pearl

              Comment


              • Voi monta cu siguranta o plasa la gura de admisie, trebuia dacia sa fi montat asa ceva din fabrica, am gasit pe net multe cazuri asemanatoare la loganul 1
                Din ce am inteles , ori sunt frunze, mizerii etc, care trebuiesc scoase, ori este descentrat ventilatorul si poate trebuie schimbat- astea sunt experientele colegilor cu loganul 1
                Voi vedea si voi da de veste cand voi afla

                Am scos azi filtrul de polen( care se scoate usor) si a iesit o coada,
                pana la urma am scos un soarece facut varza din acel lacas, el era cauza problemei, plus cateva mici frunzulite ( sunt si urme de sange pe filtru de polen )
                Acum functioneaza aeroterma normal pe treptele 1 si 2, insa pe 3 si pe 4 trepideaza,vibreaza puternic, nu mai este ca inainte, tind sa cred ca acel soarece a descentrat ventilatorul , care daca este asa, sper sa fie inlocuit pe garantie, dar daca nu vor vrea sa l schimbe, cat ma v
                Last edited by panselin4; 26 October 2015, 12:21. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Bună ziua,
                  De câteva zile cu motorul pornit la relanti și cu capota deschisa aud un fel de 'fâşit' din zona bobinei de inducție de unde ies fisele ca și cum s-ar pierde presiune dintr-un furtun la o prima inspecție vizuala nici un furtun nu pare a fi fisurat.
                  Poate fi cumva admisia de aer?e normal sunetul?
                  Menționez ca acest 'fâşit' e posibil sa se fi manifestat și înainte fără sa-l bag de seama sau sa-l observ.As fi recunoscător dacă posesorii de motor 1.2 ar putea sa-mi confirme(sau infirme)ca și la ei se manifesta(sau nu)fenomenul.Mulțumesc.

                  Comment


                  • S-ar putea sa fie de la cureaua de distributie...sa aiba mai multa vopsea pe catrenu' dacia-renault si fasaie...am patit-o eu.


                    Sent from mobile
                    Keep walking...

                    Comment


                    • Incearca sa scoti furtunele ce pleaca din "T-eu" spre admisie aer si spre filtru de aer , pe rand (combinatii) si vezi daca se modifica fasaitul cand astupi orificiul cu degetul.

                      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • astazi am fost la service si baietii mi-au reglat farurile care bateau foarte,foarte jos.
                        S-au mirat si ei !!!

                        Comment


                        • foarte multi colegi si au reglat farurile in service, inclusiv la mine bateau cam jos si le au reglat dupa ce au verificat cu un aparat
                          despre fasaitul din zona bordului, motorului, si eu am auzit ceva la ultimul drum efectuat, dar la mine posibil sa fi fost din cauza soarecelui din aeroterma pe care l am scos azi, soarecele era cam varza, dar tot nu inteleg de ce aeroterma acum merge ok pe treptele 1 si 2, insa pe 3 si pe 4 vibreaza tare si este mai zgomotoasa ca inainte, posibil ca soarecele sa fi stricat ventilatorul, sa l fi descentrat, insa nu imi explic de ce nu se simte ciudat si pe treptele mici, doar pe cele mari

                          in orice caz, este aiurea cum au lasat cei de la dacia acel loc urias pe langa zona lichidului de parbriz

                          Comment


                          • Cum sa ajungă șoarecele acolo???ca nu prea are pe unde urca.Ăsta e pur și simplu ghinion.

                            Comment


                            • Daca desfaci grila ai sa vezi ca are pe unde urca, gaurile de scurgere sunt destul de mari pt un soarece (am curaj sa spun ca un guzgan tânar intra), din comp motor sunt gauri ce dau in int aripei. Sunt multi colegi care au desc cuib de soareci (la masinile ce au stat mult timp). Plasa metalica este o rezolvare sigura.

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              Last edited by Oti; 26 October 2015, 21:14.
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Check again, are cel puțin 3 variante de acces.

                                Dacă nu ai pisică pe motor, așa se întâmplă.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google