Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    @b01uxd: Dacă modifici polistirenul, in momentul în care se va crăpa, și se va crăpa 100%(unde ți călcâiul drept) Dacia nu-ți va mai înlocui acel polistiren(planșeu fals) și ăla nu costă decât vreo 45euro
    Aici apare si intrebarea, bucata care vine pe post de footrest este integrata in bucata de sub toata mocheta de la sofer? Asta pe langa faptul ca sa pui o bucata de polistiren ca sa inalti podeaua e cel putin penibil.

    Comment


    • Aruncă o privire pe poză 7 e polistirenul

      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • dap, pare dintr-o bucata...atunci cam nasol. Dar daca tot e o piesa care nu rezista cred ca ar trebui sa se gaseasca o solutie....ceva din fibra de sticla, sau carbon

        Comment


        • DAAAAA..... fibra de sticla sau "carton".....
          Sper sa intelegi gluma....

          Comment


          • Fibra de carbon gasesti pe supecar-uri, nu la pedalierul unei masini low cost.
            Asta nu e problema tehnica.

            Comment


            • Buna ziua.
              Am loganul din 2014 si azi, la verificarea uleiului am constatat 5 mm mai putin fata de nivelul max.De la ultimul schimb(revizie) am parcurs putin peste 7000 km.In primul an pana la prima revizie am parcurs 18927 km si nu a scazut uleiul.La revizie mi-au pus Mobil 5w30.Este vreo problema sau e normal acest consum?Va multumesc.

              Comment


              • Ai un nivel care se situeaza intre min si max. Daca zici ca esti la 5 mm de max, inseamna ca esti deasupra la min, ceea ce este in regula. In mod normal, nu ar trebui sa consume ulei. Poate atat ulei a fost pus la revizie.

                Comment


                • La revizie au bagat ulei pana la max.Daca e normal, de ce pana la prima revizie,dupa 18000 km nu a consumat, iar acum dupa 7000km am pe joja cu 5 mm mai putin ? O fi de la marca uleiului?Scurgeri de ulei nu am.

                  Comment


                  • La mine, nivelul uleiului (elf 5w40) este situat la 2/3 de minim si 1/3 de maxim.

                    Originally posted by maravela View Post
                    La revizie au bagat ulei pana la max.Daca e normal, de ce pana la prima revizie,dupa 18000 km nu a consumat, iar acum dupa 7000km am pe joja cu 5 mm mai putin ? O fi de la marca uleiului?Scurgeri de ulei nu am.
                    Ai masurat nivelul a doua zi si sa fi fost pe teren plat masina.
                    Last edited by aris86; 7 December 2015, 13:23. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Nivelul,a doua zi nu am cum sa-l masor ,pentru ca nu am terenul drept acasa.L-am masurat intr-o parcare cu terenul plat ,dupa aprox. 1/2 ora,acolo il verificam si pana la prima revizie cand nu am constatat scaderi ale nivelului.

                      Comment


                      • Intrebare:de ce ai băgat ulei mobil?
                        Nu as baga niciodată în motor ulei mobil,Castrol și suita....făcute cine știe pe unde,cu abateri mari de la norme.

                        Comment


                        • Masina e in garantie ,la prima revizie asta au avut cei de la reprezentanta.Dvs. ce ulei recomandati(folositi)?

                          Comment


                          • Pai....ți-a spus mai sus aris86.....elf..

                            Comment


                            • Originally posted by maravela View Post
                              Nivelul,a doua zi nu am cum sa-l masor ,pentru ca nu am terenul drept acasa.L-am masurat intr-o parcare cu terenul plat ,dupa aprox. 1/2 ora,acolo il verificam si pana la prima revizie cand nu am constatat scaderi ale nivelului.
                              Uleiul se masoara la rece, dupa ce masina a stat cateva ore nepornita. In general, dupa o noapte e ok sa il masori.

                              Si da, Elf-ul e bun pt acest motor. Tot din acesta am pus si eu la revizie si pana acum sunt multumit.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Fibra de carbon gasesti pe supecar-uri, nu la pedalierul unei masini low cost.
                                Asta nu e problema tehnica.
                                Costa maxim 100-150 de euro sa iei mulajul planseului si sa faci o piesa asemanatoare din fibra de carbon...

                                Are cineva idee cum se poate dezactiva senzorul de presiune in roti? Mi-am luat roti de tabla cu gume de iarna si sta becu de roti aprins. In carte nu am gasit siguranta pentru respectivul senzor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google