Mirosuri am mai sesizat si eu, când am alimentat prin tara, si in special de la Petrom/Omv. Schimba furnizorul si vezi, daca mai sesizezi miros in continuare.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
...ceva mai plauzibil ?
...nu alimentez de la niciuna din statiile amintite
...o fi benzina cauza mirosului , o fi faptul ca motorul nu reuseste sa se incalzeasca in distanta scurta ...
...ce legatura este intre uleiul din cutie si mirosul gazelor esapate ?
Comment
-
e un miros perfect normal de la catalizator, orice masina pe care am avut o pe benzina avea un miros dubios, inclusiv dieselul euro 5 are un miros intepator, mai ales la rece. Asa ca, baga i benzina si mergi cuu ea, masina nu are nicio problema.laureate 1.5l, albastru marin
Comment
-
azi,la o saptamana de cand am cumparat noul logan de top,am ramas fara semnalizare.
am desfacut compartimentul de la sigurante si surpriza a fost ca pe capacul ala nu este nici o diagrama a sigurantelor,iar ce am gasit in carte nu pare a corespunde cu ce este acolo.
asa ca m-am apucat la pipait sigurante si la impins in locasul lor fiindca erau unele bagate doar pe jumatate.m-am uitat si la compartimentul motor,la fel si acolo.nu stiu ce-am facut,dar acum merge.
la loganul din 2004 pe capacul de la sigurante este scris tot,ca sa nu mai vorbesc de bord ce solid e facut.la asta nou cand am pus mana pe capacul de la sigurante sa indoiat bordul de parca ar fi din nailon...
Comment
-
Tipic... ai mașină nouă și îți bagi nasul în ea.
În secunda 2 de la constatarea problemei trebuia să ajungi în reprezentanță.
Descrierea siguranțelor nu e publică, dar o poți găsi pe forum.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Gaze esapament !
...in seara aceasta am avut mai mult timp liber si "am facut sapaturi"
...se pare ca mirosul "deosebit" ce l-am remarcat in ultima vreme se datoreaza catalizatorului deoarece :
"Procentul de transformare a emisiilor poluante în emisii neutre se numește eficiența conversiei. Eficiența transformărilor din catalizator este optimă la temperaturi înalte. Punctul la care eficiența catalizatorului depășește valoarea de 50% se numește punctul de „aprindere al catalizatorului”. Pentru majoritatea catalizatoarelor punctul de aprindere se situează în jurul temperaturii de 250...300 °C. Din acest motiv este important ca temperatura catalizatorului sa atingă valoarea optimă de funcționare (400...800 °C) cât mai repede după pornirea motorului. "
...sunt aproape sigur ca datorita distantelor foarte scurte pe care le-am parcurs in ultima vreme , distante aproximate la 1-2 km , temperatura motorului , implicit a catalizatorului a fost departe de parametrii de functionare optima , iar ca rezultat acel miros al gazelor esapate .
...gresesc cumva ?
Comment
-
nu e publica???
cum se poate sa nu stii care siguranta e la far, care la ...
iti imaginezi cum ar fi un tablou electric pe trei randuri,in casa,si sa nu stii acest minim amanunt ?!
revin la primul logan...pe langa faptul ca erau marcate in diagrama sigurantele erau si cateva de rezerva acolo.acum a mai ramas doar locasul...bine ca nu l-au scos si pe ala.
sa nu ma intelegeti gresit,sunt fan dacia,ca alfel nu luam Logan dupa ce am avut 11 ani tot Logan si pe care intentionez sa-l mai tin inca vreo 5,dar recunosc ca acest mic incident m-a enervat...
Comment
-
Poza și numerotarea din manual nu are legătură cu ce e pe mașină, repet ai poză pusă de mine pe forum trebuie doar căutată.Last edited by t0rquemada; 16 December 2015, 21:42.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by FloNick View Postzici tu ca exista carton cu sigurantele desenate?
mai cauta......daca nu cumva confuzi manualul cu un carton....
:P
Comment
Comment