Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    Mda, n-ai sa vezi la Dacia/Renault sa cheme masini in service pentru remediere probleme arhicunoscute.

    Cu logan 1 am fost rechemat la service pentru montajul la a 3 -a centura in spate. Si n-am fost singurul. Uite ca m-am facut si avocatul ....


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • Devenise obligatoriu sa existe conform legii?
      Asa, au facut o rechemare pentru un tratament cu ceara in bataie de joc la pasaje roti spate, ei stiind ca de fapt, toata aripa spate e din tabla moarta.
      Acum ar trebui sa fie rechemare pentru inlocuire bloc lumini, ambreiaj, sine scaune, soft la 1.2, conducta la turbo lla 0.9 etc. In schimb, ei asteapta sa se sature clientul, poate in timpul asta iese masina din garantie si se spala pe maini.

      Comment


      • Asa este, cu soft la 1.2, au trecut 6 luni pana l-au remediat. Ma saturasem sa le reclam pornirile ratate și ei sa de vina pe benzina și client. Nu e masina perfecta, dar când e vorba de garanție te mănâncă toți sfinții. Singurul lucru care îl reproșez la dacia este atitudinea de la garanție și ignoranta, în rest o mașină economica și își face treaba, pe deplin conștient ca atât dai atâtea pretenții ai. Per total ma declar mulțumit de mașină, mai puțin de reprezentante care reprezinta interfață client - uzina dacia.

        Comment


        • @mr.K: Conducta de turbo la 0,9 nu are probleme și nici OTS, confunzi TCe cu dCi.

          Oricum problemele la motor sunt mai accesptabile decât problemele la trenul față sau pierderea comenzii ambreiajului - și vorbim de probleme globale nu specifice celor fabricate în RO

          Ultimul ots e pentru cric, specific mercosur
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • In mod normal, ar trebui ca cei care au probleme cu conducta de turbo sa fie inlocuita cu "noua generatie" de conducta. Se incumeta cineva sa incerce ?

            Comment


            • Originally posted by aris86 View Post
              Mda, n-ai sa vezi la Dacia/Renault sa cheme masini in service pentru remediere probleme arhicunoscute.
              ce vorbesti, nenicule? ia adu-ti aminte cand au fost chemate loganurile pentru tratament anticoroziune gratuit.
              in plus, un lot din generatia clio 4 a fost chemat in service pentru o verificare pentru ar putea exista probleme la pasajul unei conducte.
              deci, nu ridica piatra daca nu stii sa arunci !
              Computer, did we bring batteries?... Computer?...

              Comment


              • Clio4 a fost lansat cu probleme la caseta de direcție, picau pe capete sub 5000Km.

                Ieșirea din turbină e diferită la K9k626 Euro6 față de k9k612 Euro5, seamănă dar nu sunt chiar la fel.
                Last edited by t0rquemada; 18 December 2015, 12:23.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • era vorba de o conducta care trece pe langa carenajul rotii.
                  conduc un clio 4 de peste un an si n-are nicio problema cu directia. poate alte loturi, mai vechi.
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • Aia era o conductă de frână față montată incorect, între carenaj și tabla - risc de frecare/rupere.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      Am avut ocazia să admir ....
                      Opere de arta nenicule, nu altceva. Piese de muzeu de arta contemporana!
                      Solutii tehnologice din anii 90 adoptate in sfarsit si de dacia prin mariminia reno.
                      Multumim frumos senõr Carlito, el grande pitico atomico!

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        La K9K626 Euro6 piesa de la voi e înlocuită cu un furtun pe porțiunea problemă.

                        pai si la captur in locul conductei de plastic este un furtun gros silicon exact cum este la noi partea care intra in intercooler, ma rog cu mici modificari
                        laureate 1.5l, albastru marin

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Devenise obligatoriu sa existe conform legii?
                          Asa, au facut o rechemare pentru un tratament cu ceara in bataie de joc la pasaje roti spate, ei stiind ca de fapt, toata aripa spate e din tabla moarta.
                          Acum ar trebui sa fie rechemare pentru inlocuire bloc lumini, ambreiaj, sine scaune, soft la 1.2, conducta la turbo lla 0.9 etc. In schimb, ei asteapta sa se sature clientul, poate in timpul asta iese masina din garantie si se spala pe maini.
                          Eu am schimbat blocul de lumini pe garantie in vara, nu mai mergea claxonul, cand aprindeam farurile se stingea bordul, etc. N-a fost niciun fel de discutie.
                          Am schimbat de asemenea si contactul, prin aprilie, nu se mai rotea cheia in el, la fel, pe garantie. Am sunat la dacia asistenta, au luat-o pe platforma, mi-au dat masina de schimb, ce-i drept, dupa ceva insistente, pentru ca a durat doua saptamani sa o repare. A fost destul de ok, consider eu.

                          Comment


                          • Ai avut cam multe probleme cu ea pentru o masina noua!!!

                            Am un vecin cu Logan 2 si la el a fost probleme cu blocul de lumini.O fi atat de greu donmule sa faci un test riguros la o piesa inainte sa o dai spre productie in masa??
                            Last edited by prometheus; 18 December 2015, 21:25.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Atat timp cat tot ce pica se face pe garantie, iar pe timpul reparatiei imi dau masina de schimb, chiar o pot tine mult si bine, ultima data, la problema cu contactul, mi-au dat la schimb un dci aniversar full cu 2800 de km la bord, acum cred ca intelegi de ce nu prea ma intereseaza daca pica ceva care se repara pe garantie.
                              Are 67 de mii de km acum si cred ca la revizie o sa schimb o bucsa pe spate dreapta, a inceput sa bata, dar la ce drumuri sunt si pe unde a mers masina asta, chiar nu este o problema.

                              Comment


                              • Pe spate sunt 3 bucsi mari si late:
                                -de punte
                                -in capatul amortizorului jos, la prinderea pe punte
                                -in capatul amortizorului sus, la prinderea pe caroserie.
                                Sansele sa bata vreo bucsa acolo sunt atat de mici ca eu cred ca nu bate niciuna.
                                Ai altceva pe acolo.
                                Cand te duci la constatare in service, da-ne si noua o poza cu bucsa aia de pe spate care bate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google