Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Tehnice Logan II

    "....toti sunt niste agitati....." Esti cu foarte mult bun simt spunand asta colegu..... [emoji16][emoji38][emoji23]

    Comment


    • "toti sunt niste nerabdatori" ...

      Comment


      • Corect, in bucuresti sunt foarte multi soferi care merg aiurea-si aici ma refer la subiectul din ultimele posturi-multi merg tare inainte de semafor, chiar daca vad ca se schimba culoarea, si pun frana puternic, uneori doar pt a fi cu o masina mai in fata, plus multe alte exemple
        Dar nu toti soferii bucuresteni merg asa, si nu ma refer la mosii sau anumite domnisoare care merg incet nejustificat si uneori incurca, sunt si soferi care merg proactiv, care iau piciorul de pe acceleratie inainte de semafor daca nu este verde, sau care retrogradeaza-frana de motor-la curbe de 90 grade, etc.

        Iar ca si probleme tehnice,nu isi au locul aici placutele de frana, daca acestea pot tine lejer 40000 km la un utilizator normal

        Comment


        • Originally posted by FloNick View Post
          "....toti sunt niste agitati....." Esti cu foarte mult bun simt spunand asta colegu..... [emoji16][emoji38][emoji23]
          Cred ca acum aflam cu toti ca "agitat" este considerat a fi un cuvant jignitor. AGITÁT, -Ă, agitați, -te, adj. Care se mișcă încoace și încolo; care se agită. ♦ Fig. Tulburat, neastâmpărat, neliniștit. ♦
          Foarte jignitor ce sa spun
          sigpic

          Comment


          • nu e jignitor, Flonick vroia sa spuna ca ai fost delicat in exprimare. Eu iti gasesc cuvinte mult mai urate ptr a-ti descrie felul de a se comporta in trafic al bucurestenilor. Eu cand trec prin bucuresti imi fac cruce de cum injura, nu mi-as putea imagina viata intr-un oras ca ala plin de asemenea oameni ... Sunt obisnuit cu trafic lejer, nimeni nu injura sau gesticuleaza, la semafor daca uit sa plec imi iau un claxon scurt dupa 3-4 secunde de culoare verde ... Nu incep claxoanele inainte sa se faca verde, nu taie nimeni calea aiurea, nu e violenta, e liniste

            Comment


            • Originally posted by pilifida View Post
              Cred ca acum aflam cu toti ca "agitat" este considerat a fi un cuvant jignitor. AGITÁT, -, agitai, -te, adj. Care se mic încoace i încolo; care se agit. [emoji815] Fig. Tulburat, neastâmprat, nelinitit. [emoji815]

              Foarte jignitor ce sa spun

              Atat ai inteles tu?!

              Originally posted by GuGu21 View Post
              nu e jignitor, Flonick vroia sa spuna ca ai fost delicat in exprimare. Eu iti gasesc cuvinte mult mai urate ptr a-ti descrie felul de a se comporta in trafic al bucurestenilor. Eu cand trec prin bucuresti imi fac cruce de cum injura, nu mi-as putea imagina viata intr-un oras ca ala plin de asemenea oameni ... Sunt obisnuit cu trafic lejer, nimeni nu injura sau gesticuleaza, la semafor daca uit sa plec imi iau un claxon scurt dupa 3-4 secunde de culoare verde ... Nu incep claxoanele inainte sa se faca verde, nu taie nimeni calea aiurea, nu e violenta, e liniste

              Exact asta am vrut sa spun....
              Last edited by FloNick; 18 February 2016, 10:51. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Toti eticheteaza soferii din Bucuresti, dar uita ca fiecare oras/zona are specificul ei de condus. Ce te deranjeaza pe tine, de fapt te deranjeaza pe tine.

                Comment


                • Acum am inteles. Mea culpa. Mai bine mai tarziu decat niciodata )
                  Aris86: am fost in fiecare weekend al iernii la partia de la Vidra. Care ati fost poate stiti ca nu exista parcari si ca se opreste pe marginea drumului, ajungandu-se sa se mearga alternativ doar pe o banda. Cum se face domne ca doar mai sus amintitii + bonus cativa constanteni, opreau pe sens, sa se coboare pasagerii, sa isi ia chestii din masina etc (nu se pune problema de tras dreapta, opreau ca bivolii in mijloc), timp in care zeci de masini asteptau in spate sa mearga si alte zeci in sens opus asteptau sa treaca zecile de masini din fata ca sa isi continue deplasarea. Ii durea la banana ca se sta dupa ei. Dar numa ei tot timpul, in toate weekendurile aglomerate.
                  Au fost cazuri anii trecuti - la aceeasi locatie, cand fiind foarte aglomerat, cum se ocupau locurile din fata, statea un politist si ne spunea sa parcam pe marginea drumului. Si politistul inainta pe masura ce marginea drumului se ocupa. Ghici cine erau elementele care se certau cu "organul"? Ca ei vor sa treaca, ca nu li se pare normal, unii demarau ca smecherii si evident ca nu aveau loc si ii blocau pe aia care veneau din sens opus, ca nu aveau unde sa traga dreapta evident. Nebunie
                  Last edited by pilifida; 18 February 2016, 11:09.
                  sigpic

                  Comment


                  • ca sa revin la ce ai spus, depinde ce intelegi tu prin mers tare, eu inteleg la mers tare cand urci turatiile destul de sus, curbele le iei prin scartait de roti si asa mai departe, pe autostrada mers tare inteleg de la 160 in sus , banuiesc ca ti-ai dat seama ca am fost putin ironic cand ti-am raspuns si tie si la vreo 2 persoane, crede ma, nu merg deloc incet si nu pun frana cand urc panta pe ranca si cu toate astea schimb placutele sub 15.000 km, asta asa ca o mica paranteza, dar deja o dam in altele si deviem de la problemele loganului 2.
                    Last edited by ten; 18 February 2016, 11:21.
                    laureate 1.5l, albastru marin

                    Comment


                    • 1.5 dci-ul nu prea duce de la 160 in sus )) Stai linistit nu te simti jignit doamne, s-a deschis discutia si am generalizat despre locatia ta. Cu vechiul logan luam si eu giratoriile pe 3 roti dar de asta imi e mila sincer. Nu o sa treaca prin tot ce a trecut fosta masina .
                      sigpic

                      Comment


                      • Ce te deranjeaza la altii, de fapt te deranjeaza pe tine.

                        Comment


                        • nu duce mai mult de 160? Cred ca glumesti, nu?
                          laureate 1.5l, albastru marin

                          Comment


                          • Duce daca ai 10 km liberi de autostrada poate pana la 180. Nu poti spune asa lejer ca vai ce merge peste 160 cand am avut, i-am dat si stiu cu ce se mananca. La motorul vechi de 65 cp am prins maxim 165 pe bord dupa 6 km de gonit, iar la asta de 90 cp nu am avut curajul sa ii dau mai mult de 170 (tot pe vreo 5 km de goana) ca simteam ca imi iau zborul. Facea volanul ca toti dracii. Intr-adevar pana pe la vreo 145 kmh accelereaza bine dar dupa e pa. In schimb, motorul de 110 cp de pe duster desi accelereaza 0-100 kmh mai prost (cel din 2011), a dus pana peste 195 kmh pe bord. Intr-adevar asta a mers pana pe la vreo 175-180 kmh fara probleme. Tu ce versiune de motor ai?
                            Last edited by pilifida; 18 February 2016, 11:39.
                            sigpic

                            Comment


                            • la mine este 1.5 de 90 cai, a mers pana la 195 pe ceas si turatia undeva la 3500 rpm
                              laureate 1.5l, albastru marin

                              Comment


                              • Legat de frâne, pe față, pe o parte avem(simplist) plăcută+disc+plăcută, adică

                                la neventilate(D4F) 48,4mm noi și minim 26,6mm

                                la ventilate(TCe, dCi) 57mm noi și minim 34,8mm

                                chiar dacă, aparent, plăcuțele pentru neventilate sunt mai groase
                                Attached Files
                                Last edited by t0rquemada; 18 February 2016, 11:57.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google