Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din punct de vedere al vribatiilor este chiar mai deranjant decat mai sus mentionatele Daewoo
    Langa Loganul din dotare (in parcare ) mai am si un Tico (care anul asta a împlinit 20 ani) si credeam ca 0.9 il acoper la sunet si are vibratii mai mari decat Baba de Tico
    Deci cu un 1.4 mpi sau 1.2 12v nu il poti compara
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by einstein1984 View Post
      Cumva eram sigur ca o sa apara cineva cu o poveste din asta....
      Eh ... si ... surpriza ... am aparut doi, sau chiar mai multi.

      By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!

      Originally posted by einstein1984 View Post
      Daca nu faceam naveta o vara cu 2 matizuri diferite , ar fi fost cazul. dar sa zice ca nu se aude motorul la masina aia sau ca nu vibra.... inseamna probleme ORL.
      Da. Ce sa mai ... multumim pt aprecieri.

      By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
      Last edited by M.FLORIN; 7 March 2016, 20:12. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • Problema la afisajul de carburant;
        nu mai indica corect in sensul ca imi afiseaza casuta in dreptunghi plus inca 4 (am parcurs 60 km si trebuia sa mai dispara din ele )
        Model Ambiance, afisaj orizontala
        se fie sonda arsa din rezervor ???

        Comment


        • De ce esti asa sigur ca trebuie sa mai dispar ?
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by stoicanu View Post
            Te referi la 0.9 tce ?
            Are zgomot în ture cand sta pe loc
            In sarcina dupa mine este cel mai silentios motor de dacie de pana acum


            Cu toate smecheriile care le are tot nu poate fi echilibrat ca un motor in 4 sau 6 sau 8
            il da de gol ca e in 3 si nu in 4. cititi de doua ori si postati o data. ;)
            galagia in mers e mar comparat cu para din moment ce motorul nu a fost montat si pe x90 iar gradul de insonorizare al cabinei e mai bun la 52.

            Comment


            • Originally posted by stoicanu View Post
              De ce esti asa sigur ca trebuie sa mai dispar ?
              pai nu ar fi normal sa fi disparut din ele in prezent am facut 180km si tot asa au ramas ,
              in trecut indica corect (in sensul ca dispareau in functie de km parcursi )

              Comment


              • Originally posted by einstein1984 View Post
                Doar ca motorul asta in 3 are niste smecherii pentru echilibrare corecta, nu e motor de matiz. Majoritatea soferilor nici nu l-ar simti ca e in 3 daca nu ar stii ce e sub capotra.
                pai voi nu ati vazut ce tampon elastic barosan are motorasul asta? oricum se simt niste vibratii fine la relanti , adica daca te uiti la spatarul scaunului din dreapta soferului se vede cum trepideaza tapiseria... in sarcina nu se simte nimic si nici prea zgomotos nu e... din cate am inteles fratele mai mare care mai are un cilindru "lipit" , TCe-ul de 1,2 cica e foarte silentios... sincer as fi preferat daca aveam de ales motorul cu 4 cilindrii
                RTFM

                Comment


                • La mine nu trepideaza nimic, singurele vibratii se simt abia perceptibil in volan, la turatie de relanti.
                  Am uitat sa zic ca folosesc numai benzina superplus (min 99).
                  Last edited by razvanCC; 8 March 2016, 09:17.

                  Comment


                  • Originally posted by jj_ View Post
                    Problema la afisajul de carburant;
                    nu mai indica corect in sensul ca imi afiseaza casuta in dreptunghi plus inca 4 (am parcurs 60 km si trebuia sa mai dispara din ele )
                    Model Ambiance, afisaj orizontala
                    se fie sonda arsa din rezervor ???
                    Mergi si tu mai mult de 60km, cam 200km, daca ai facut un plin la rezervor.....problema discutata......daca ai golit rezervorul si indica aiurea, atunci problem.
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Originally posted by GFN View Post
                      Eu am DCi dar tubulatura si cutia filtrului sunt la fel.
                      Scapi de vibratii cu pasla cu adeziv montata la imbinarea dintre tubulatura si cutia filtrului si cu doua cleme de plastic(soricei) stranse bine unde este cotul care intra in cutia filtrului de aer.
                      Am sa revin cu poze cu clemele(soriceii) ca sa fie mai concludent.

                      http://www.loganclub.ro/forum/attach...4&d=1430731937
                      GFN, Vezi ca se rezolva pe garantie. O strang ei la service daca le zici. Cel putin la mine asa a fost.
                      Da poti si sa nu incerci, ca am vazut niste posturi mai sus in care se zice ca garantia e caterinca si sa nu pierzi timpul.
                      Your call.
                      Last edited by pilifida; 8 March 2016, 10:37.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by pilifida View Post
                        GFN, Vezi ca se rezolva pe garantie. O strang ei la service daca le zici. Cel putin la mine asa a fost.
                        Da poti si sa nu incerci, ca am vazut niste posturi mai sus in care se zice ca garantia e caterinca si sa nu pierzi timpul.
                        Your call.
                        Nu am ce face , sa pierd timp si motorina consumata pana la service pentru doua coliere de plastic.
                        Am mai schimbat eu tubulatura de la intercooler si a tinut 3-4 luni dupa care a inceput sa curga iar, asa ca rezolvat singur si acum nu mai am treaba, la fel si cu asta.
                        Alta chestie, la revizie mi-au montat filtru de ulei alt cod fata de cel care trebuie, noroc cu colegul Bobbyred care ma atentionat ca nu este ce trebuie, asa ca am trimis mail la vocea clientului dacia sa ma lamureasca, oricum chiar daca zice ca nu are nimic si merge asa tot imi cumpar si montez filtrul cu codul corect, sa nu mai zic ca nici nu stiau sa faca dezinfectarea instalatiei de climatizare, oringurile de la filtrul de motorina nu vroia sa mi le schimbe dar am insistat.
                        Drept urmare exista doua variante , ori stai langa ei cu ochii cat cepele sa vezi ce fac la masina ori inveti mecanica si iti faci singur ca astia sunt cam toti Dorei.
                        Attached Files
                        Captain of the black pearl

                        Comment


                        • Nu sunt "Dorei", ala are bune intentii si iese prost din motivele stiute. Asta este rea vointa, o fac cu intentie, isi bat joc de meserie (cred din motiv financiar) si intra in bucla "de reactie pozitiva", pana dispar din peisaj si se apuca de dat cu sapa, ca altceva nu sunt in stare.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Originally posted by GFN View Post
                            Nu am ce face , sa pierd timp si motorina consumata pana la service pentru doua coliere de plastic.
                            Am mai schimbat eu tubulatura de la intercooler si a tinut 3-4 luni dupa care a inceput sa curga iar, asa ca rezolvat singur si acum nu mai am treaba, la fel si cu asta.
                            Alta chestie, la revizie mi-au montat filtru de ulei alt cod fata de cel care trebuie, noroc cu colegul Bobbyred care ma atentionat ca nu este ce trebuie, asa ca am trimis mail la vocea clientului dacia sa ma lamureasca, oricum chiar daca zice ca nu are nimic si merge asa tot imi cumpar si montez filtrul cu codul corect, sa nu mai zic ca nici nu stiau sa faca dezinfectarea instalatiei de climatizare, oringurile de la filtrul de motorina nu vroia sa mi le schimbe dar am insistat.
                            Drept urmare exista doua variante , ori stai langa ei cu ochii cat cepele sa vezi ce fac la masina ori inveti mecanica si iti faci singur ca astia sunt cam toti Dorei.

                            Asta am patit si eu la prima revizie cu filtrul de ulei noroc cu colegul Torq.care mi-a trimis codurile de piese inainte, si i-am oprit la timp.

                            vezi PM de la mine !
                            Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                            Comment


                            • Originally posted by skd_ozenel View Post
                              il da de gol ca e in 3 si nu in 4. cititi de doua ori si postati o data. ;)
                              galagia in mers e mar comparat cu para din moment ce motorul nu a fost montat si pe x90 iar gradul de insonorizare al cabinei e mai bun la 52.
                              Iti propun un test
                              Da limitare in paralel pe loc la un 0.9tce un 1.2 16 v si unul de daewoo
                              Si vezi care pe care acoper
                              Nu vorbim de isonorizare
                              sigpic

                              Comment


                              • Pierderi ulei garnitură capac tacheți. Mers în service, văzut, constatat, decizie de înlocuire. Ma anunță când sosește garnitura în stoc. Rezolvat amiabil pe garantie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google