Foarte bine ! sunt curios cand te programeaza pentru inlocuire !
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Aveti grija dupa ce schimbati garnitura de la culbutori, la 1.2 16v pe viitor la schimbul de ulei sa-i spuneti mecanicului sa nu mai puna 4l desi Dacia in fisele tehnice asa spune, spuneti-i sa mai lase 200ml in bidon pentru o eventuala "completare" ulterioara. O sa vedeti ca nivelul este la maxim si nu o sa mai aveti probleme! Sunt patit si de asta am dat si sfatul acesta. Bafta si drumuri frumoase!Last edited by 77sky; 10 March 2016, 19:43.
Comment
-
Originally posted by GFN View PostNu am ce face , sa pierd timp si motorina consumata pana la service pentru doua coliere de plastic.
Am mai schimbat eu tubulatura de la intercooler si a tinut 3-4 luni dupa care a inceput sa curga iar, asa ca rezolvat singur si acum nu mai am treaba, la fel si cu asta.
Alta chestie, la revizie mi-au montat filtru de ulei alt cod fata de cel care trebuie, noroc cu colegul Bobbyred care ma atentionat ca nu este ce trebuie, asa ca am trimis mail la vocea clientului dacia sa ma lamureasca, oricum chiar daca zice ca nu are nimic si merge asa tot imi cumpar si montez filtrul cu codul corect, sa nu mai zic ca nici nu stiau sa faca dezinfectarea instalatiei de climatizare, oringurile de la filtrul de motorina nu vroia sa mi le schimbe dar am insistat.
Drept urmare exista doua variante , ori stai langa ei cu ochii cat cepele sa vezi ce fac la masina ori inveti mecanica si iti faci singur ca astia sunt cam toti Dorei.
Multumesc pentru indrumare, am sa incerc varianta cu colierele.
Din ce am observat, vibratiile se aud mai mult dinspre bord ( ca si cand ar bate ceva in plastic ) ridicand capota, cutia filtrului ( sau ce o fi acolo ) are in spate o prindere cu un manson din cauciuc de caroserie. De acolo vibratiile. Am sa fac si o poza.
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostIti propun un test
Da limitare in paralel pe loc la un 0.9tce un 1.2 16 v si unul de daewoo
Si vezi care pe care acoper
Nu vorbim de isonorizare
Eu am zis doar ca zgomotul motorului il da de gol ca e in 3 nu in 4. Si prin zgomot nu ma refer la intensitate ci la cum se aude. Restul sunt aberatii.
0.9 chiar e ok. 1.2 tce ar fi si mai ok.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post@Crutzi> E cunoscută problema, chiar eu am pus poze cu rezolvarea de la nemți.
in 30 minute, deschis fisa, verificat, desfacut cutie filtru, repozitionata, pus la fiecare tampon o pasla/arici cu adeziv, inclusiv la tubulatura.
Acum nu mai face, sa vedem totusi cat tine.
Comment
-
Salut,
Ieri am avut o belea cu masina. Venea taică-meu sa ma ia si am observat ca se scurge ceva pe dedesubt. Am concluzionat ca era ulei de servodirectie. S-a scurs tot. De la ce credeti ca poate sa fi aparut problema? Care este rezolvarea?
Multumesc!
Comment
-
Nu mai bine pui intrebarea la reprez, doar esti in garantie. Pe urma, ne satisfaci si noua curiozitatea. Cine stie ce so fi intamplat pe la servo? Sunt prea multe necunoscute, poze?„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Asta oricum am sa o fac, dar vroiam sa stiu un punct de vedere, poate de la cineva care a mai avut vreo situatie de genul.
Poze nu am facut, iti dai seama ce chef aveam, cand am vazut suvoaie pe sub masina.
Dupa ce ma intorc de la ei, voi face un update.
Intre timp, poate s-a mai intalnit cineva cu situatia si imi face si mie un rezumat.Last edited by 77sky; 14 March 2016, 20:09.
Comment
-
1.2 Euro 5 este.
Eu am vazut lichidul scurganduse pe partea dreapta. Poate pe acolo si-a facut loc sa curga jos. Rezervorul de servo e gol, lichidul era de culoare rosiatica.
Un cunoscut imi spune ca ar putea fi un senzor de la servo care a cedat si pe acolo ar fi curs.
Trimis de pe al meu E2303 folosind Tapatalk
Comment
Comment