Ei, ce-a fost pana la urma?
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Asadar,
Problema a fost senzorul de la servodirectie care a cedat. Defapt piulita cu care acest senzor era atasat a facut poc in 3 puncte.
Poze nu am putut sa fac piesei in cauza, decat una miscata..
Nu mai intru in amanuntele paranoiei mecanicului din reprezentanta la aceasta problema a fotografiei.
Problema s-a rezolvat pe garantie, a fost degresata toata zona improscata cu ulei.
P.S. In imagine e surprins mai bine momentul cand imi ia piesa din mana [emoji1]Attached FilesLast edited by 77sky; 15 March 2016, 08:52.
Comment
-
Aveam mocheta umeda pe dreapta cand mergeam cu masina si ploua , asta am sesizat in mai multe randuri
Azi am fost in reprezentanta, au constatat si au remediat situatia, au schimbat aerisitoarele cu unele noi si au sigilat cu mastic imprejurul acestora, foarte ok oamenii, chiar se rezolva fara discutii problemele pe garantie
Am vazut ca este fonomin si pe capacele aerisitoarelor, cele dinspre bara spate, pe loganul 2 este mult mai mult fonomin decat pe loganul 1 din ce am constatat, iar la duster am vazut fonomin gros de vreo 2,5 cm sub roata de rezerva, acest lucru se poate face si la logan foarte usor
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View PostDe cand e loganul e buba asta. Hahahalal de treaba. La una mi-a bubuit in parcare cand manevram volanul si la cealalta plangea ulei de servo aparent prin senzor dar nu a bubuit si nici nu am apucat sa il schimb.
Offf
Comment
-
Originally posted by jocherjocher View PostBuna seara, am deocamdata doua probleme la masina, una tehnica (poate) si una estetica:
1) cea estetica, luftul dreapta dintre capota portbagajului planul vertical coltul de jos si stop, este mai mare decat cel din stanga, 1 sau 2 mm.
2) cea posibil tehnica, numai in tr 4, schimbatorul de viteze are o vibratie accentuata, simtita ca si vibratie in masina, ca si cum ar fi ax ovalizat in cutia de viteze, cam asa se simte....daca il tin impins in fata cativa mm nu mai vibreaza...sa fie o pozitie a arcului care se amelioreaza in timp?!
Masina are 230 km, Prestige 1,2 benzina, a.f. 2016...
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Ca sa mai adaug ceva de care mi-am amintit, in compartimentul motor stanga, in spatele piulitei amotizorului, masticul a fost aplicat gresit la imbinarea tablelor, adica robotul a avut o deviere de aprox 5 cm apoi a revenit...cred ca o sa se rezolve la service....cam atat in 230 km
Am fost la service Dacia si mi s-a spus ca de fapt siliconul a fost pus pe interior/pe cealalta parte la imbinari si este suficient...ma gandesc sa iau un silicon auto si sa mai completez pe acolo.
Referitor la vibratia schimbatorului doar in treapta a patra plus sunet de greieras in masina, nu stiu cum s-ar putea rezolva, voi ce pareri aveti?
Comment
-
Originally posted by jocherjocher View Postsi pozele promise...
Am fost la service Dacia si mi s-a spus ca de fapt siliconul a fost pus pe interior/pe cealalta parte la imbinari si este suficient...ma gandesc sa iau un silicon auto si sa mai completez pe acolo.
Referitor la vibratia schimbatorului doar in treapta a patra plus sunet de greieras in masina, nu stiu cum s-ar putea rezolva, voi ce pareri aveti?
Comment
-
Ieri în service, a fost un sandero 0,9 TCe, cumpărat de 2 luni și 2100 km în bord, troncanea rău pe fata de la 30 km/h. Au meșterit la ea vreo 3 ore. După ce au meșterit 2 ore, au plecat în test cu mașina. S-au întors apoi și au mai bocanit la ea 1h. Apoi au plecat în test, și am ridicat și eu masina. Cam multe probleme la dacia.
Comment
-
M-am uitat si eu prin zona motorului (multumesc Aris86 pt sugestie), fara lumina se vede destul de greu, iar din poze si mai greu. Am sa o iau maine la pipait sa vad daca este ulei sau este altceva. Pun poze, poate un expert da cu parerea.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment