Iti curge la greu si tie , problema asta este la D4F de cand Mosii Rosii dar Renault nu vrea sa rezolve problema.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Da, atentie la zona dinspre peretele de foc, nu se exclud si celelalte parti.
In urma reparatiei pe garantie, exista o periodicitate? revine defectul la 2 ani? Exista o solutie, materiale mai bune? sau este o proiectare, executie defectuoasa?
Am uitat sa precizez pt noii veniti, cei care citesc acum pt prima data:
data achizitiei masinii : 30 aprilie 2014
km in bord: aprox 19 000 kmLast edited by Oti; 17 March 2016, 21:56.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Proiectare, executie defectuoasa , fiind si pozitia capacului putin inclinat catre galeria de evacuare ramane ulei "stationat" in zona garniturii .
La mine fiind interventia facuta de mai bine de 2 ani inca observ ca n-am iar scurgeri de ulei DAR s-a dat cu silicon de etansare atunci cand s-a inlocuit garnitura de la capac tacheti.Last edited by prometheus; 17 March 2016, 22:10.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Interventia a fost in garantie? Sa pui silocon etansare este o procedura uzuala? Sau trebuie sa-i trag de "buzunare", la Dacia 1300 cand am segmentat motorul, mecanicul a folosit silicon special pt etansare, nu au fost probleme de genul asta, posibil sa fie capacul din plastic o problema?„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Interventia s-a efectuat in garantie , este posibil sa fie si capacul cu greseli de proiectare cine stie ! totusi ma asteptam ca la Logan 2 sa fii remediat aceasta problema dar ciuciu!! exact dupa cum banuiam Renault/Dacia vine pe piata cu o generatie noua de Logan dar fara sa rezolve problemele din generatia veche.Last edited by prometheus; 17 March 2016, 22:32.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
-
Pai daca din fabrica unde teoretic suruburile au fost stranse la cuplul corect + garnitura de origine ca vorba aia e fabrica si tot incepe sa curga ulei !!! ce sa mai vorbesc de reprezentante unde sunt multi care nici nu stiu cu ce chei se desface galeria de admisie la D4F.
O mare problema o reprezinta si materialul din care este facuta acea garnitura! oricum o parte din vina eu cred ca o are si tipul de ulei folosit.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Comment