Originally posted by mr.K
View Post
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Daca nici un client, nu va incerca sa remedieze defectiunile aparute in garantie, cei de la dacia or sa spuna ca modelul este reusit si vor merge in continuare cu aceeasi buba. Daca ar schimba sute/zeci/mii pe garantie, probabil s-ar gandi sa evolueze, in schimb daca majoritatea se impaca cu ideea, ei continua traditia in a oferi un produs nou cu multe hibe.
Comment
-
Ramane ca voi din "buricu Romaniei" sa va faceti datoria, faceti coada la reprezentanta, poate urmatorul model o sa fie reusit. Cred ca o sa fie cu motor electric.....o sa se mute scurgerea la baterie. Dar o sa puna Gugu "blana" si se rezolva.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
pai normal ca or sa-l scoata, nu mai indeplineste normele de poluare, e pe faras oricum. de asta zic ca nu mai reprezinta un interes pt ei. in toamna la facelift cred ca va disparea complet din peisaj si va fi inlocuit cu 1.0 sce , alta ”belea”
n-au fost in stare 15 ani sa-l rezolve si se apuca acu cu cateva luni inainte de iesirea la pensie sa faca ce n-au facut in 15 ani....
Comment
-
pai nu il schimbi asa, cand ti se trezeste tie, trebuie sa fie cu ocazia unui eveniment. evenimentul va fi in toamna, odata cu lansarea faceliftului pt gama actuala logan-sandero. cu ocazia asta poate introduc si 1.2tce intr-o varianta inferioara de putere si 1.6 16v 115 cai, ca doar e euro 6
Comment
-
Originally posted by indrecan_c View PostCiteam in urma cu cateva pagini ca multi erau ferm convinsi ca prin trecerea de la euro 5 la euro 6 Dacia va schimba si motorul cu unul de 1L...si nu l-au schimbat.
Comment
-
Dacia scoate din motorizari o data cu trecerea la noile norme euro. Deci pana la euro 7 o sa-l mai vedem.
1.4 MPI a fost scos din productie o data cu euro 5, moment in care se producea deja PH2. K4M de pe Duster nu a fost inlocuit cu 1.6 de la Nissan o data cu PH2 ci o data cu trecerea la euro 6. La fel si la Dokker si Logdy cand au pensionat 1.6 8v.
Cum astia adopta o noua norma euro o data la 4-5 ani e foarte posibil sa-l vedem pana la sfarsitul carierei L52.
Comment
-
nu stiu ce sa zic... dar cine zice ca e musai sa astepte pana le ajunge ”cutitul la os”? daca il schimba mai devreme ce are? oricum trebuie schimbat, asa ca..... el deja exista pe noile smarturi si renaultu ala mini, asa ca amanarea e doar asa, rezultatul lenii eventual
nici pe mini nu se descurca stralucit 1.0 sce, ce sa mai vorbim de logan care e cu vreo 200-250kg mai greu
Comment
Comment