Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by maryan90alex View Post
    Ms de raspuns t0rquemada. E bine daca nu sunt probleme. Sa stii ca m-am uitat si in carte dar nu am gasit ce cautam.
    Carte mai buna decat forumul nu ai sa gasesti

    Comment


    • Originally posted by bobbyred View Post
      Astazi am vazut primul Dokker motor 1,5dci 110 cp ,cu probleme la injectoare (2 moarte) era in service, unde am facut si eu revizia.Ele erau inlocite pe garantie masina avea 41.286 km la bord.Deci se pare ca,Dacia nu a scapat inca de aceasta problema!
      Motorina era scoasa in bidoane si "pigulita" cu magnetul cautau urme de span.....surpiza nu era prezent.
      NU mi-a fost permis sa fac poze.
      Toata lumea din service (Mecanicii,Dacote ) era stransa acolo ciorchine pe langa masina uimiti de descoperire....eu am spus ca,ar fi prima la ei cu aceste probleme.

      la 40.000 nu cadeau nici alea de euro 3 sau 4. M-as mira sa fie o problema de fabrica, cine stie ce motorina cu apa sau ulei s-a bagat in masina aia.
      laureate 1.5l, albastru marin

      Comment


      • Asta era si banuiala lor,surpriza au scos toata motorina din rezervor si nimik
        Clientul a tot reclamat din iarna pornirea grea la rece.....
        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

        Comment


        • Am verificat daca exista vreun cablu ros. Deocamdata totul e bine. Am mutat si masina, dar intr-o arie de 20m ca in alta parte nu am unde . Este recomandata spalarea motorului? Vreau sa scap de miros..
          Ps. Multumesc pt coduri Aris86. O sa mai aman putin cumpararea mochetei pt ca nu vreau paguba dubla iar in 2luni imi schimb si domiciliul ) .

          Comment


          • Aveti grija cu rozatoarele pe la motor,eu am avut un soricel intrat pe la aeroterma ,l am scos bucati cand am scos filtrul de polen, ma gandesc sa montez un dispozitiv care se leaga la bateria masinii si care alunga rozatoarele prin emiterea anumitor frecvente

            Comment


            • Probleme Tehnice Logan II

              Alunga si matele?

              Comment


              • Cat blestemam pisicile care-mi intrau la motor si lsau scame pe blana, dup ce am gasit un sobolan mort langa masina le privesc altfel .....

                Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk

                Comment


                • Pisicile care sunt la mine fug de soricei si sobolani de le ia naiba, nici nu stiu ce sunt (in capul lor:"ce dracu' e extraterestrul asta, hai sa ne tiram!)
                  Last edited by 77sky; 16 April 2016, 23:17.

                  Comment


                  • Buna seara.
                    Masina luata in 2014, dupa primul an ,parcursi aprox.18000km nu a scazut nivelul la ulei.Dupa primul schimb in reprezentanta,(Mobil 1 5w30 ),la 27770 km,a scazut nivelul pe joja 5 mm.La recomandarile de pe forum, am schimbat uleiul cu Elf 5w40.Acum, la 32067 km parcursi in total (dupa numai 4297 km de la ultimul schimb)a scazut din nou nivelul pe joja cu 5 mm. Sa inteleg ca am o problema la motor? Ce sa fie? Mentionez ca merg cu GPL .In august am revizia de 2 ani.Va multumesc anticipat.

                    Comment


                    • Mașina este în garanție. Adresează-te reprezentanței Dacia. La 34000 km, după 2 revizii, nu a halit încă ulei.



                      Lectura placuta!
                      Last edited by aris86; 15 April 2016, 22:51. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Daca e ceva extrem de prost la masina asta, ala sigur e blocul de lumini. A fost inlocuit anul trecut prin iunie pe garantie, acum a picat iarasi, nu se mai aprinde faza scurta, decat o data la 20 de incercari. Am fost la service pt constatare, au dat comanda de altul.
                        Si mai e o problema, o fi de la gropi, de la altceva, nu stiu sa spun. La viteze de peste 70 kmh, daca virez putin, tremura oarecum volanul, are un oarecare joc, iar in curbe, se aude o bataie usoara la viraj dreapta, si putin mai puternica la viraj stanga. Ce sa fie? Planetara, bieleta, caseta de directie?

                        83 de mii de km in total.
                        Last edited by hasserro; 16 April 2016, 02:41. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Bataile in viraje sunt de la planetare in cele mai multe cazuri. Accelereaza Ia un viraj strans plecand de pe loc sau de la o viteza foarte mica. Daca are bataie, un fel de "duc-duc-duc", cel mai probabil e planetara. De obicei la viraj stanga e planetara dreapta si invers.

                          Trimis de pe al meu SM-G355H folosind Tapatalk

                          Comment


                          • Sunt anumite probleme precum blocul de lumini care la anumiti colegi a fost schimbat de mai multe ori, iar la alti colegi nu a fost schimbat niciodata in cativa ani
                            Probabil difera in ce perioada a fost fabricata masina, si in ce lot s a incadrat, or fi loturi cu anumite piese mai slabe calitativ

                            Comment


                            • Diferă lotul de manete, dar trebuie ținut cont că reperul s-a proiectat pentru folosire periodică(fază scurtă) nu permanentă, mașina are lumini de zi(DRL)
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Eu nu merg cu faza scurta, decat atunci cand este seara/noapte, deci pot spune ca folosesc faza scurta periodic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google