are cineva idee de ce imi cupleaza AC-ul de multe ori la prima pornire de dimineata de exemplu? Timp de vreo 5 minute functioneaza anormal(cupleaza si decupleaza de vreo 30 de ori) dar mai apoi isi revine si functioneaza perfect si baga rece.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by panselin4 View PostLa mine are de cateva saptamani trepidatii la pornire, in viteza 1 , primele cateva minute , si doar in viteza 1,apoi daca las masina cateva ore bune in parcare, pana pe seara, apoi pornesc iar are mici trepidatii
Am observat ca daca patinez mult ambreiajul la pornire nu mai face asa, chiar uneori nu se mai simt trepidatiile
Nu imi explic de ce face asa doar la pornire, doar la rece
A inceput sa trepideze la pornire de pe la 30000 km
La service mi au zis ca ar fi ambreiajul si ar merge schimbat, dar am inteles ca acest simptom este oarecum des intalnit, am gasit pe forumuri la alte marci, inclusiv bmw ca sunt foarte multe masini cu aceste trepidatii la pornire
Am inteles ca masina poate merge asa lejer peste 100000 km fara sa aiba alte probleme, sau acele trepidatii am inteles ca nu cauzeaza la alte lucruri, alti colegi de pe forum am inteles ca au avut probleme similare si au disparut
Din ce am citit este posibil sa se fi slabit ceva arcuri de la ambreiaj sau sa se fi uzat neuniform ambreiajul, in orice caz dupa pornire, dupa un minut- doua nu mai face deloc in mers , cum am inteles ca se intampla in majoritatea cazurilor, ca ambreiajul sa faca urat in trafic, dupa ce se incalzeste
Ma mai gandeam daca este posibil sa faca asa de la bujii, sau altceva inafara de ambreiaj, dar sa se manifeste doar la pornire
"las' ca merge si asa" noul slogan Dacia.
Din pacate mai au si altii simtomele tale. Ambreiaj din plastic.
Comment
-
Azi am observat ca trepidatiile sunt amplificat la pornirea in rampa, chiar nu mai stiu ce sa zic
Mi a fost recomandat sa nu schimb ambreiajul, ca nu este o problema grava, ca masina nu are nimic grav, si am inteles ca au fost cazuri cand s a schimbat ambreiajul, si la un timp a inceput iar cu trepidatiile
Nu stiu ce sa fac, ma cam dispera aceste trepidatii
Chiar este o problema care nu imi place deloc la dacia, desi este des intalnita si la alte marci
Comment
-
Originally posted by panselin4 View PostAzi am observat ca trepidatiile sunt amplificat la pornirea in rampa, chiar nu mai stiu ce sa zic
Mi a fost recomandat sa nu schimb ambreiajul, ca nu este o problema grava, ca masina nu are nimic grav, si am inteles ca au fost cazuri cand s a schimbat ambreiajul, si la un timp a inceput iar cu trepidatiile
Nu stiu ce sa fac, ma cam dispera aceste trepidatii
Chiar este o problema care nu imi place deloc la dacia, desi este des intalnita si la alte marci
Comment
-
Originally posted by panselin4 View PostAzi am observat ca trepidatiile sunt amplificat la pornirea in rampa, chiar nu mai stiu ce sa zic
Mi a fost recomandat sa nu schimb ambreiajul, ca nu este o problema grava, ca masina nu are nimic grav, si am inteles ca au fost cazuri cand s a schimbat ambreiajul, si la un timp a inceput iar cu trepidatiile
Nu stiu ce sa fac, ma cam dispera aceste trepidatii
Chiar este o problema care nu imi place deloc la dacia, desi este des intalnita si la alte marci
Comment
-
Originally posted by bobbyred View Postai incercat la ei ? (garantie)
am vorbit cu ei ca abia am facut revizia si mi-am inlocuit din nou conducta aia de la intercooler de curge. LE-am zis de aer si ei voiau sa mi scoata freonul initial dar nu am vrut, daca ea baga rece, de ce sa scoti freonul? Clar e de la sonda dar nu stiu cum sa le dau mai multe motive sa se convinga ca e de la sonda fara sa-mi scoata freonul sa-l verifice, stiu ca n-are nimic daca il scoate, dar nu vreau eu sa-l scoata.laureate 1.5l, albastru marin
Comment
-
La mine face pe nebunul ca pornea 5 secunde aveam aer apoi se oprea il tot stresam de la buton pana statea cuplat.Mie mi se si stingea becul ala rosu.
Am fost la service prima data ca nu are freon destul...aiurea, le-a fost lene se verifice pe diagnoza apoi am revenit si mi-au schimbat nu stiu ce sonda,de atunci nu mai face figuri.
Du-te peste ei si stai pe capul lor.Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci
Comment
-
Probleme Tehnice Logan II
Azi un prieten de al meu cu un logan 0.9 tce a primit primit o veste de la service cum ca lanul de distribuie trebuie înlocuit
Masina are 98.000 km deci reparaia se executa in garanie
Se pare ca problema lanului persista
Mentionez ca nici masina lui nu a avut o viata tocmai uoarsigpic
Comment
-
Isi musca limba inginerii de la Dacia, la masina prietenului tau distributia a picat la putin sub 100k!! asa ca o vor inlocui pe banii constructorului. Ca bine imi pare asa le trebuie, poate data viitoare vor proiecta si ei niste piese care sa tina totusi mai mult de 100k.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Asta inseamna sa mergi 15000-20.000 cu un schimb de dacia oil.
Oricum peste 90 % din masini nu fac 100.000km in perioada de garantie, deci isi permit sa puna asemenea intervale de service si sa foloseascabulei varzaDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Si daca mergea cu Elf era alta poveste?
Tot aud ca blamati dacia oil..a facut cineva teste comparative in laborator intre dacia oil si elf sau intre dacia oil si alte tipuri de ulei?
A facut cineva teste in laborator cu uleiul dintr-un motor exploatat primii 10k km cu dacia oil vs elf?
De unde vin nemultumirile astea ref la ulei? Are cineva microscop in ochi cand scoate joja si spune: A, uite uleiul asta are x y si z...d-aia s-a stricat motorul
Vreau argumente corecte nu de genul "pai intervalele de revizie la prima generatie erau la 10k km acum sunt la 20km si e normal ca merge cu uleiul ala atata timp isi pierde proprietatile si se uzeaza mai repede"
Are cineva cunostinte de testele facute de grupul renault pe diferite componente interne ale motorului, teste pe diferiti compusi din ulei?
Nu sunt inginer,nu lucrez la dacia insa m-am saturat de obiceiul romanesc de dat cu parerea sau lasa ca stiu eu mai bine.Last edited by masinamica; 26 April 2016, 17:46.Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci
Comment
-
nu lantul e problema ci uleiul si intervalele mari de revizie
deci mai bine incep sa recomande alt ulei si sa reduca intervalul la jumatate
aceiasi problema a fost si la bmw, la motoarele n47, 2.0d, pana au schimbat castrolu cu shell si problema a disparut
intervalele astea de revizie mi se pare ca sunt impinse la limita suportabilitatii motorului, nicidecum in beneficiul utilizatorului/al masinii; de asta nu prea trebuie respectate întocmai, producatorul recomanda niste gogosi, cat sa te scoata cu costuri minime de ambele parti din garantie iar apoi dzeu cu mila, se recomanda schimbarea masiniiLast edited by cristi....; 26 April 2016, 17:50.
Comment
Comment