Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine dom inginer, nu e de la ulei
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Originally posted by ten View Post
      am vorbit cu ei ca abia am facut revizia si mi-am inlocuit din nou conducta aia de la intercooler de curge. LE-am zis de aer si ei voiau sa mi scoata freonul initial dar nu am vrut, daca ea baga rece, de ce sa scoti freonul? Clar e de la sonda dar nu stiu cum sa le dau mai multe motive sa se convinga ca e de la sonda fara sa-mi scoata freonul sa-l verifice, stiu ca n-are nimic daca il scoate, dar nu vreau eu sa-l scoata.
      Lasa-i sa scoata si freonul....si vezi porma ca,tot asa face ,poate atunci inteleg si ei,eventual incerca o noua constatare la un alt service.
      Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

      Comment


      • @littlecar-Cand lantul de distributie sta in ulei, de la ce altceva crezi ca ar putea avea probleme?
        Intrebarea e retorica.
        Dupa ce schimba lantul pe garantie, o sa primeasca recomandari sa puna alt ulei decat DaciaOil sau sa faca schimburile mai des.

        Comment


        • De cati ingineri Dacia este nevoie pentru a schimba un bec? (apropo la bancul cu politisti). La fel este cu sonda, lantul si uleiul, te doare neuronul.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Evident datu' cu părerea (mai ales când nu ai toate datele) e sport național.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Originally posted by masinamica View Post
              La mine face pe nebunul ca pornea 5 secunde aveam aer apoi se oprea il tot stresam de la buton pana statea cuplat.Mie mi se si stingea becul ala rosu.
              Am fost la service prima data ca nu are freon destul...aiurea, le-a fost lene se verifice pe diagnoza apoi am revenit si mi-au schimbat nu stiu ce sonda,de atunci nu mai face figuri.
              Du-te peste ei si stai pe capul lor.

              sonda aia e greu de schimbat? Se da bordu' jos? Sau e acces la ea mai usor?
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • E vizibilă lângă pedala de accelerație, pe cutia aerotermei, lângă tur.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by stoicanu View Post
                  Azi un prieten de al meu cu un logan 0.9 tce a primit primit o veste de la service cum ca lanul de distribuie trebuie înlocuit
                  Masina are 98.000 km deci reparaia se executa in garanie
                  Se pare ca problema lanului persista
                  Mentionez ca nici masina lui nu a avut o viata tocmai uoar
                  Poate nu rezista lanțul de distribuție pe ”viață” cum se laudă Renault. Sa vedem câți ajung la 100000 km cu distribuția întreagă, că nu prea sună bine pentru fiabilitatea motorului.

                  Cum s-ar zice, loganul e cam in pom pe benzina: 1,2 da cu ulei pe unde apucă si pe deasupra halește si la 0,9 Tce pica lantul pe la 100000 km.
                  Last edited by aris86; 26 April 2016, 21:44. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • sa introduca sce 115 si au rezolvat toate problemele pe benzina

                    asta sa fie de baza si optional 1.2tce 130 de cai. astea sa fie singurele motorizari disponibile pe benzina. la disel 1.5dci 110 cai. o singura optiune. e suficient

                    sau sa scoata de la naftalina 1.4 si 1.6 8v, ca astea se pare ca sunt cam ultimele motoare fiabile by renault
                    Last edited by cristi....; 26 April 2016, 22:26.

                    Comment


                    • Daca sunt mai multe cazuri cu probleme la lantul de distributie la motorul de 0.9, in care acel lant trebuie schimbat, este deja o problema de fiabilitate la acest motor, cel putin asa pare

                      Comment


                      • Dacia 1310 nu avea distributia pe lant?

                        Comment


                        • Originally posted by GuGu21 View Post
                          sper ca nu stai la 1000-1200 de ture, incerci sa pleci de pe loc si te miri ca-ti tremura masina ...
                          Nu demarez niciodata in halul acesta, am totusi peste 100000 km de sofat, si am dus masina si la reprezentanta si au constatat si ei acele trepidatii, deci nu este problema stilului meu de condus, ce ramane de facut este sa tin sub observatie problema, sa vad daca se amplifica trepidatiile

                          Comment


                          • Originally posted by Andyno View Post
                            Dacia 1310 nu avea distributia pe lant?
                            Si la Dacia 1310 nu îl schimbai pentru ca se lărgea și căpăta apoi joc? Nu am fost posesor, vorbesc din auzite.

                            Comment


                            • Originally posted by aris86 View Post
                              Si la Dacia 1310 nu îl schimbai pentru ca se lrgea i cpta apoi joc? Nu am fost posesor, vorbesc din auzite.


                              Nu cumva aia era cureaua de la alternator.

                              Comment


                              • La 1310 nu se largea lantul de distributie propriu-zis, patinele impreuna cu intinzatorul lantului se uzau, iar lantul incepea "sa bata" in carcasa deoarece nu mai era intins corespunzator.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google