If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pare ca lantul de distributie nu are succes, BMW si VAG au dat deja rateuri cu N47 si 1.2tsi.
Ford la motoarele ecoboost au mers pe curea.
Renault n-a invatat lectia.
O fi datul cu parerea sport national daca nu esti in service cu masina, dar daca ai de schimbat lantul la 0.9tce din suta in suta de mii de km, pe banii tai, ajungi la concluzia ca mai bine iti puneau curea in loc de lant.
Deocamdata nu stim decat doua cazuri de probleme cu lantul de distributie: Stoicanu si un prieten de-al lui.
Nu exclud varianta cum ca ar fi o problema reala, dar cred ca e cazul sa mai asteptam si alte motoare 0.9 TCe sa treaca de 100k, inainte de a da un verdict.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Asa e, daca se manifesta doar la 100k. Mai avem de asteptat, proprietarii persoane fizice circula putin, iar flotele firmelor sunt formate din masini cu 1.2 16V, in general. La BMW se manisfesta problema inainte de 100k in ultima perioada a vietii lui N47.
Dar daca vor ajunge ca la VAG, vor spune unii ca macar Dacia e mai ieftina, deci se admite.
Ultimul caz VAG de care stiu, un vecin a schimbat motorul cu totul pe garantie, un 1.4 tsi cu doar 38.000 km la bord!!!!!! Problema era tot lantul, dar se pare ca motorul era afectat prea tare ca sa riste reprezentanta doar schimbarea lantului. Asa ca, VW a trimis un motorul nou din Germania.
Mai ramane ca si proprietarii de 0.9tce sa-si dea seama de problema in timp util.
E adevărat că sunt doua cazuri, dar din două raportate la 100000 km ambele au avut probleme. Mai așteptăm utilizatori din 2017-2018, majoritatea atunci vor începe sa atingă 100000 km. Iar scuza, că motorul a avut viață grea nu tine, din moment ce este proiectat slab din fabrica. Nici eu nu am mers tare cu 1.2 16v si tot da cu ulei pe unde poate, așa că un lucru făcut slab din fabrica, poți sa-l sfințești că tot așa o să meargă. Timpul ne va spune, daca distribuția pe lanț este rezistentă sau nu.
La logan 1 se plangealumea ca e scumpa cureaua de schimbat ca har ca mar, ca la opel au lant si e mai ieftin... Le pune Renault lant ca sa fie mai ieftin de intretinut masina (deh, dai banii la cumparare, nu mai dai la revizie) si nicia sa nu e bine.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Există un Stepway TCe 98000km, fără probleme ieri seara și azi dimineață nu pornește. Verdict salată de supape - motor înlocuit pe garanție.
Și ca să nu se bață câmpii cu grație - restul datelor(care lipsesc în cazurile celor 2 coforumiști):
98000km în 2,5ani
mașină pentru/folosită în Germania
zilnic navetă 100+100Km la 130km - autostradă
fără menajamente pe motor rece
revizii la zi, Daciaoil
a cedat o patină, sărit lanțul la pornire = salata
Concluzia e că Dacia e de vină nu tăcănitul dintre scaun și volan.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Pai la Opelu din 95, cu milioane de km, si motorul stock, distributia pe lant, neumblat la el, fara sa dea ulei pa afara, cum se poate, exemplele pot continua.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Si daca a facut 98.000 de km in 2.5 ani care-i problema ???
Si daca a facut zilnic 200 km care-i problema ? si mers cu 130-140 km/h ???
Motor nemenajat cand e rece ? adica sa inteleg ca ala ii dadea in ea 4-5000 de ture din secunda 2 de cand pornea motorul ?? Sa fim seriosi !!
Nu mai lua apararea constructorului care a facut un sistem de distributie excrecabil !! mai bine adopta tot curea si cred ca era mai bine.
Din ce vad eu a fost exploatare normala/decenta.
Pana la urma de ce-i lant de distributie ?? sa suporte mai multe ture in mod repetat corect ? sa suporte fortele exercitate intr-un motor supraalimentat si sa tina pe putin 200k nu sub 100k ! de toata jena.
Daca-i de vina uleiul sa schimbe fabrica brand-ul, sa nu mai toarne din fabrica Dacia Oil ci Mobil1 sau Shell etc si in carte sa specifice clar BRand-ul recomandat.
Ar trebui sa scrie in carte sa se ruleze cu masina sub 3000 de ture ca sa nu fie probleme cu lantul de distributie , incredibil !! suntem luati de fraieri de catre fabricant !! face un lucru mizerabil si tot utilizatorul este de vina , dupa ce ca ii face reviziile la timp (cum scrie cartea) , tot el este de vina ca s-a intins lantul.
Referitor la 1.2 16v, problema cu ulei este intalnita si la Clio 3, 77000 km, cumparat din 2008, da cu ulei la garnitura la capac tacheti si carter(folosit doar elf 5w40, schimbat conform fisei tehnice, 1 an sau 15000 km).
Si daca a facut 98.000 de km in 2.5 ani care-i problema ??? 3ani garanție
Si daca a facut zilnic 200 km care-i problema ? si mers cu 130-140 km/h ??? contează regimul
Motor nemenajat cand e rece ? adica sa inteleg ca ala ii dadea in ea 4-5000 de ture din secunda 2 de cand pornea motorul ?? Sa fim seriosi !! oare, uită-te în ograda proprie
Nu mai lua apararea constructorului care a facut un sistem de distributie excrecabil !! mai bine adopta tot curea si cred ca era mai bine. apar motorul nu constructorul
[I]Din ce vad eu a fost exploatare normala/decenta. din ce vezi tu, datele din injecție(OCS-ul) spun altceva
Daca-i de vina uleiul sa schimbe fabrica brand-ul, sa nu mai toarne din fabrica Dacia Oil ci Mobil1 sau Shell etc si in carte sa specifice clar BRand-ul recomandat. Ca apoi să urli că e scumpă revizia.
Ar trebui sa scrie in carte sa se ruleze cu masina sub 3000 de ture ca sa nu fie probleme cu lantul de distributie , incredibil !! suntem luati de fraieri de catre fabricant !! face un lucru mizerabil si tot utilizatorul este de vina , dupa ce ca ii face reviziile la timp (cum scrie cartea) , tot el este de vina ca s-a intins lantul.[/QUOTE] NU s-a întins lanțul ci s-a dus o patină cauzând detensionarea lanțului
Vestea bună în toată afacerea, e că TCe-ul nu mănâncă ulei și nici nu îl pierde pe la îmbinări.
Si daca a facut 98.000 de km in 2.5 ani care-i problema ??? 3ani garanție
a deci omul asta nu avea voie sa faca acest rulaj sub 3 ani !!! asta-i buna !! de ce ?? la luat pe constructor pe nepregatite care acum a schimbat pe banii lui kit-ul/motorul !!!
Si daca a facut zilnic 200 km care-i problema ? si mers cu 130-140 km/h ??? contează regimul
Adica ce spune in carte de acest regim ? ca n-am voie sa fac 200 de km /zi ?
Motor nemenajat cand e rece ? adica sa inteleg ca ala ii dadea in ea 4-5000 de ture din secunda 2 de cand pornea motorul ?? Sa fim seriosi !! oare, uită-te în ograda proprie
Poftim ??
Nu mai lua apararea constructorului care a facut un sistem de distributie excrecabil !! mai bine adopta tot curea si cred ca era mai bine. apar motorul nu constructorul
Motorul de cine este facut ??
[I]Din ce vad eu a fost exploatare normala/decenta. din ce vezi tu, datele din injecție(OCS-ul) spun altceva
Detalii te rog cu OCS-ul.
Daca-i de vina uleiul sa schimbe fabrica brand-ul, sa nu mai toarne din fabrica Dacia Oil ci Mobil1 sau Shell etc si in carte sa specifice clar BRand-ul recomandat. Ca apoi să urli că e scumpă revizia.
Eu nu urlam daca era putin mai scumpa revizia.Degeaba imi face lant de distributie care-mi pica sub 100k cu revizie mai ieftina !!
Ar trebui sa scrie in carte sa se ruleze cu masina sub 3000 de ture ca sa nu fie probleme cu lantul de distributie , incredibil !! suntem luati de fraieri de catre fabricant !! face un lucru mizerabil si tot utilizatorul este de vina , dupa ce ca ii face reviziile la timp (cum scrie cartea) , tot el este de vina ca s-a intins lantul.
NU s-a întins lanțul ci s-a dus o patină cauzând detensionarea lanțului[/QUOTE]
La unul s-a dus patina , la altul s-a intins lantul.
Last edited by prometheus; 27 April 2016, 11:31.
Reason: Automerged Doublepost
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Dupa logica asta, daca termina de facut autostrazile, se umple tara de tacaniti cu Dacia. Astia de la Dacia ies in piata ca vor autostrada Sibiu-Pitesti. Guvernantii au grija de sanatatea noastra, si eu care voiam sa fac naveta......tot BMW e fruncea.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment