Dacă ai scule îl poți monta și tu, că tot urlai că reprezentața e scumpă
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Nu inteleg prea mult diferendul de mai sus. Daca buba apare in perioada de garantie atunci e minunat ca se rezolva pe spatele fabricii Pana la urma asa a fost si cu injectoarele la diesel. Si nu s a intamplat doar la Dacia. Sa ne aducem aminte de celebrul Passat 2.0 diesel facut in Turcia. 8 injectoare a schimbat in 200 000 km un prieten la el. Primele 4 le a schimbat p banii lui dupa ce iesise masina din garantie, urmatoarele s au simtit cei de la reprezentanta. Totusi o masina cu pret de lista de 30k. Ideea e ca se poate intampla nefericirea dar sa fim optimisti si sa speram ca 0,9 tce va fi un succes in final
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Fac haz de necaz, din moment cei de la Dacia nu vor sa-mi rezolve problema cu vapori ulei sau scapari cum vreti sa-i spuneti, la motor. Vreti sa o laud, ca voi nu aveti probleme. Asta e masina, lowcost in adevaratul sens al cuvântului si trebuie sa ma descurc. Chiar daca va pica ceva la masina, nu o sa spuneti ca sa nu va faceti de ras. Treaba voastra, sunt banii vostrii in joc si va place sa va imbatati cu apa rece.
Comment
-
Reperul 130C12345R se montează pe modelele:
Captur
Clio2
Clio3
Clio4
Dokker
Duster
Fluence Megane generation
Kadjar
Kadjar China
Kangoo
Kangoo2
Laguna2
Lodgy
Logan Sandero 1
Logan Sandero 2
Modus
Megane2
Megane3
Megane4
Pulse
Scala
Scenic2
Scenic3
Symbol thalia
Talisman XFD
Twingo3
Wind
și al dracu doar la Dacia crapă.
Problema de la D4F cu vaporii de ulei, e prezentă și la Clio4, chiar în cantități mai mariLast edited by t0rquemada; 27 April 2016, 22:22.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostReperul 130C12345R se montează pe modelele:
Captur
Clio2
Clio3
Clio4
Dokker
Duster
Fluence Megane generation
Kadjar
Kadjar China
Kangoo
Kangoo2
Laguna2
Lodgy
Logan Sandero 1
Logan Sandero 2
Modus
Megane2
Megane3
Megane4
Pulse
Scala
Scenic2
Scenic3
Symbol thalia
Talisman XFD
Twingo3
Wind
și al dracu doar la Dacia crapă.
Comment
-
Probleme Tehnice Logan II
Vai de mine
Deci
Bnuiesc ca are aceeai problema care am avut-o si eu
Lantul s-a întins mai mult decât poate împinge intinzatorul hidraulic
Eu cand am schimbat lantul patinele erau neatinse de uzura
Singurul loc unde era lovit era o portiune unde lovea lantul datorit neintinderii acestuia
Eu nu l-am schimbat in garantie, cu toate ca erau ceva sunete la motor chiar înainte de a face 100.000 km nestiind despre ce este vorba.
La prietenul meu am auzi aceleai sunete si l-am sfatuit ca la revizia de 100.000 km sa specifice acest lucru
Se pare ca a fost benefic daca tinem cont ca tot pe garanie se schimba si setul de accesorii (curea +role transmisie)
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostKitul de distribuție la TCe
130C12345R
328e adică 1465 RON
Ca sa nu mai stai cu teama, te duci la reprezentanta la fiecare 90k si faci schimbul de distributie ca si cand ai avea curea. Deci, ~2000 lei un schimb de distributie (TVA + manopera).sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Probleme Tehnice Logan II
@vitriol nu e neaparat nevoie sa te duci la fiecare 90.000 km sa schimbi distribuia te anuna singura cand trebuie
Linitit stai ca pana acum nu am avut lant de distributie rupt , numai întins
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
Comment