Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Am auzit..." e ceva relativ.
    Eu cred ca producatorul stie mai bine, de ex, la 1.5 dCi recomanda schimbarea uleiului la 30.000 km sau 2 ani (On Renault vehicles under West Europe market conditions). http://www.powertrain.renault.com/ou...nge/1.5-dcik9k

    Asa ca, daca pentru RO nu m-ar fi conditionat garantia, nici prin cap nu mi-ar fi trecut sa schimb uleiul mai repede, ca doar nu mor cu masina asta de gat. Asta e, sunt bunuri de folosinta limitata, piata evolueaza, banu' trebe sa circule!

    Comment


    • Foarte tare si adevarat, motorul este scump, uleiul este ieftin, nu merita sa ne zgarcim la ulei si sa stricam motorul

      Comment


      • Romanii fac in medie 10.000 km/an. Din care 60-70% in oras (aici pe forum am vazut o groaza de persoane cu mai putin de 10.000 km/an). Reviziile sunt gandite pentru persoane care fac 20.000 km/an...din care 30-40% in oras. De asta taximetristii sunt nevoiti sa faca revizia la 10.000 km.
        Daca faci doar 30% din drumuri in oras...o faci la 20.000, altfel o faci la 10.000. Sa nu uitam, ca romanii folosesc masina doar pentru alternativa la transportul in comun. De asta in RO recomanda la 20.000 km si in UE la 30.000 km. Acelasi motor, acelasi ulei.

        Comment


        • Nu uita ca modelele mai recente au si senzor de calitate a uleiului care iti poate indica schimbarea lui intr-un timp mult mai scurt, functie de conditiile de exploatare ale masinii.

          La mine, de ex, dupa 15.000 km (65% extraurban/35% urban) imi indica 5000 de km ramasi, prin urmare ma incadrez in limita de 20000 sau un an. Probabil, daca as fi circulat preponderent urban, distanta indicata ar fi fost mai mica...

          Comment


          • Nu's daca logan-ul...care-i masina extrem de low cost...are senzor pentru calitatea uleului. Eu cred ca mai degraba face o aproximare dupa numarul de rotatii facute+variatia temperaturii. Ceea ce poate sa fie extrem de imprecis.

            P.S. Din ce an este masina ta?

            Comment


            • Originally posted by claudius_log View Post
              "Am auzit..." e ceva relativ.
              Eu cred ca producatorul stie mai bine, de ex, la 1.5 dCi recomanda schimbarea uleiului la 30.000 km sau 2 ani (On Renault vehicles under West Europe market conditions). http://www.powertrain.renault.com/ou...nge/1.5-dcik9k

              Asa ca, daca pentru RO nu m-ar fi conditionat garantia, nici prin cap nu mi-ar fi trecut sa schimb uleiul mai repede, ca doar nu mor cu masina asta de gat. Asta e, sunt bunuri de folosinta limitata, piata evolueaza, banu' trebe sa circule!
              pe principiu asta distrugi motorul inainte de 200.000km

              cauta pe net sa vezi cum arata internele motorului cu schimburi facute la 30 de mii. praf si pulbere: depuneri, mal. luati-va voi dupa ”recomandarile” constructorului...eu nu dau 2 bani pe ce zice legat de intervale. eventual, in conditii atmosferice perfecte, fara nici un fir de praf, nu mai mult de 20 de grade, umiditate potrivita, mers calupuri de cateva sute de km odata, la viteze constante, fara multe porniri-opriri/zi, fara start stop, fara drumuri scurte, probabil ca sunt rezonabili si termenii lor. dar nu e cazu nostru
              Last edited by cristi....; 15 May 2016, 20:33.

              Comment


              • Stiati ca Dusterul nu are senzor pentru nivelul uleiului? Cu ce ma incanta ca are pentru calitate...?
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • Originally posted by bolovan View Post
                  Nu's daca logan-ul...care-i masina extrem de low cost...are senzor pentru calitatea uleului. Eu cred ca mai degraba face o aproximare dupa numarul de rotatii facute+variatia temperaturii. Ceea ce poate sa fie extrem de imprecis.

                  P.S. Din ce an este masina ta?
                  11.2015
                  SI da, are senzor de calitate a uleiului, oricat de incredibil ar parea!
                  Informatia respectiva apare in manualul de utilizare.

                  Originally posted by cristi.... View Post
                  pe principiu asta distrugi motorul inainte de 200.000km
                  luati-va voi dupa ”recomandarile” constructorului...eu nu dau 2 bani pe ce zice legat de intervale.
                  Pai daca nu ne luam dupa recomandarile lui dupa care sa ne luam? Dupa ale tale? Ce expertiza ai tu in industria auto? Niste filme de pe youtube?
                  Tu chiar crezi ca si-ar permite un constructor de motoare de pe planeta asta sa recomande un schimb de ulei la o anumita periodicitate daca n-ar fi 100% convins ca nu apar probleme ulterioare, la zeci de mii de utilizatori, ce i-ar afecta imaginea?

                  Ca, intr-adevar, e "mai bine" sa schimbi uleiul inainte de termenul recomandat, nu neg! Dar nu e obligatoriu si fii sigur ca respectivul constructor si-a luat toate marjele de siguranta necesare.

                  Originally posted by micutzu666 View Post
                  Stiati ca Dusterul nu are senzor pentru nivelul uleiului? Cu ce ma incanta ca are pentru calitate...?
                  Pai ce senzor de nivel de ulei iti trebuie? Joja ce mai e in cazul acesta?
                  Last edited by claudius_log; 15 May 2016, 21:00. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Toate au..sau aveau ..skoda din 2008 are..chiar trebuie verificata joja zilnic??

                    Daca tot te pricepi spune de ce nu au montat senzor de nivel?sau are si nu e cablat..
                    Last edited by micutzu666; 15 May 2016, 21:11. Reason: Automerged Doublepost
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • sa nu faceti confuzie cu senzor presiune ulei oricum, când se aprinde ala e deja prea tarziu

                      senzorul ala nu face nici o analiza a calitatii uleiului, se foloseste de alti parametrii pt a face o ”aproximare” a duratei de viata dar in nici un caz nu face analiza de laborator a uleiului ”in house”
                      Last edited by cristi....; 15 May 2016, 21:15.

                      Comment


                      • Producatorul doreste sa "protejeze mediul". De-aia o sa vezi in manual ca iti recomanda sa nu mai astepti incalzirea motorului. Trebuie retinut faptul ca producatorul nu traieste din asamblarea si vanzarea masinilor, ci din adaosul practicat la piesele de schimb. Toate aceste lucruri reies si din eliminarea ceasurilor de bord care iti indica parametri de functionare ai motorului.
                        sigpic

                        Comment


                        • Pai sigur ca nu trebe verificata zilnic!
                          Dar, daca ai o problema, ti se aprinde becul rosu din bord cu presiunea la ulei, presiune care poate fi cauzata si de cantitatea insuficienta de ulei din baie. Atunci vei sti ca e cazul sa ridici capota si sa te uiti la joja, inainte de a ajunge la service. ;)

                          Comment


                          • Eu din cate stiu...nu are senzor de nivel...dar are senzor de presiune. Ca nivelul este cam greu de masurat in functionare. Stiu ca Renault Megane are senzor de nivel. Dar vehciul logan de ex, nu are, dare doar senzor de presiune (de asta se si stinge DUPA ce a pornit motorul).
                            claudius_log asta nu stiam. Deh...eu inca astept rabla...ca teoretic saptamana viitoare vine masinuta...dar ramane in depozit.

                            Comment


                            • Senzorul ala de calitate a uleiului nu are un "martor" in bord similar cu cel rosu de presiune scazuta.
                              Pur si simplu iti arata, prin computerul de bord, ca trebuie sa mergi la service sa schimbi uleiul mai repede decat perioada standard de un an/20000 km.

                              Dar poate ne lumineaza @cristi... ce parametri ia in calcul, se pare ca are niste informatii tehnice pe care le tine doar pentru el
                              Originally posted by cristi.... View Post
                              senzorul ala nu face nici o analiza a calitatii uleiului, se foloseste de alti parametrii pt a face o ”aproximare” a duratei de viata dar in nici un caz nu face analiza de laborator a uleiului ”in house”

                              Comment


                              • Eu zic ca...calculatorul ala (scuzati cacofonia) ...face oleaca mai simplu:
                                El presupune asa: pentru fiecare km...motorul trebuie sa se invarta de 1500 ori (aka tr a V-a).
                                El numara sa vada de cate ori s-a invartit motorul. La 30000k rotatii...trebuie schimbat uleiul...iar la numarul de rotatii facute...aplica factori de corectie: gen...temperatura motorului este la 100 grade (specific cand se merge in oras...sau in sarcini mari/viteze mici)? atunci nu mai considera 1500 rotatii/km...ci 2500 rotatii/km. SI el aduna...pana ajunge aproape de 30.000k.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google