Masinile din clasa superioara au o sonda care masoara conductivitatea electrica a uleiului (ceva de genul picioruselor care sunt la filtrul de motorina). Asemenea sonde se mai gasesc si la lichidul de frana, lichidul antigel, uleiul servo... Toate astea la masinile de clasa superioara!!! Ati vazut cum se verifica lichidul de frana?
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
N-am informatii tehnice, doar presupuneri. Cred ca senzorii astia mai "low cost" masoara doar vascozitatea uleiului si/sau cantitatea de apa si, daca acesti doi parametri scad sub un anumit prag, trimite informatia necesara spre computerul de bord. Probabil, la alte marci mai rasarite, mai calculeaza si alte variabile...
Se poate sa fie si doar un simplu calcul matematic legat de nr. de porniri/opriri ale motorului, temperatura, etc...
Comment
-
Tester calitate lichid frana auto N21-0102 Se testeaza calitatea hidraulica a lichidului de frana la automobile, camioane, motociclete. Ledurile cu diferite coduri de culoare indica nivelul de umiditate din lichid si daca este necesar sa fie schimbat. Potrivit pentru lichid de frana DOT4. Lungime 150 mm. Include 1 buc baterie 1.5V AAA
Acesta e testerul pentru lichidul de frana. Noi pe masini avem doar sonde de nivel. Puteau sa puna si o astfel de jucarie, adica doi electrozi in borcan, electronica in calculatorul masinii si un martor in bord. Dar...toate astea inseamna bani.sigpic
Comment
-
eu zic ca au scos martoru de temp lichid racire pt ca la logan 1 invariabil, la un moment dat, aveai jocu ala de pavele 4-2-4 pe care nu-l puteai rezolva nicicum: nici cu sonde schimbate nici cu termostate. asa ca decat sa-si faca utilizatoru probleme inutile l-au scos si cu asta basta, nu mai esti stresat
legat de parametrii pe care ii ia in calcul ”senzoru” de calitate ulei, acestia ar fi nr de porniri/ temp motorului, turatii, viteza rulare, sarcina pe motor etc. daca vreti sa nu va uzati uleiu prematur dezactivati prostia aia de start-stop
C6 Corvette General Discussion - What does "Oil life remaining - XX%" really mean? - Hi Folks, Doing an oil change on my 2009 C6...the change oil message came on. I've read the excellent oil change pdf here. My question is, what does 100% remaining oil life typically mean? 10,000 miles? 5,000 miles? 3,000 miles? etc....
nu e nici un secret, info astea sunt deja fumate demult
”Algorithm-based oil indicators measure lots of factors and then plug the resulting numbers into a formula. Based on the answer to this complex, ongoing math problem, the indicator display will tell you whether the oil is OK, is close to requiring replacement or needs replacing immediately.
Interestingly, with these types of indicators, there are no sensors to detect the quality of the oil itself. Instead they combine data on how many miles you've driven, the temperature variations during that time and data about how much work the engine has performed. Typically, the indicator (monitoring system) will receive such data from the powertrain control module, or PCM, which is the main on-board computer. Engineers have figured out a fairly accurate and reliable way to calculate the remaining oil life this way, without having to actually sample the oil.
”
nu e masurare directa, e o estimare bazata pe un algoritm
on topic
mi se pare mie sau loganu asta 2 are mai multe probleme decat generatie precedenta?
mai merita asumat riscu cu noul model? intrebare adresata posesorilor de logan 2, in special celor cu motor de 1.2/0.9
de 0.9 n-am citit multe lucruri de rau, de 1.2 insa da
ca posesor de logan 1 sunt f multumit de fiabilitatea acestui model, insa citind threadu asta imi dau seama ca logan 2 e sub logan 1 la aspectu asta, de altfel cel mai imp la o masina din pct meu de vedere
Comment
-
Esti de belea!!! Pe mine m-ai lamurit! Logan ambiance cu CB (logan sau sandero ca nici asta nu e clara), experienta in curse de masini facuta pe karturi, algoritm de calcul a uzurii uleiului, toate demonstrate cu youtube, forumuri,...
Manuale ale autoturismelor ai citit? Carti si studii de specialitate ai citit? Permis la biblioteca ai?Last edited by MihaiiahiM; 15 May 2016, 23:00.sigpic
Comment
-
mno, vad ca esti Toma necredinciosu. nu ti le-am spus de la mine citire, ti le-am demonstrat faptic. tu tot nu si nu. c` est la vie monchere
legat de cb am scris dar am sters ca am zis sa nu mai stârnesc polemici dar...voi ati zis ca asta e senzor de masurare a calitatii, eu v-am aratat/demonstrat ca nu masoara calitatea propriu zis ci o deduce prin alte mijloace. asa cum am zis si cu cb de pe ambiance, chiar de nu o fi dotare standard eu am vazut-o activata. intelegi aluzia? )
doar pt ca voi sustineti ceva nu inseamna ca e si adevarat. in plus eu am adus de fiecare data dovezi in sustinerea punctului de vedere, mai putin poza buclucasa cu cb de pe versiunea inferioara de sandero/logan, din motive evidente. nu bat 260 de km doar sa-ti arat tie o poza
daca iti culegi informatiile/cunostiintele doar din propriile experiente....nu vei putea accede la o cunoastere superioara, rezultata din cunostiintele altora asimilate prin lecturi dar daca voi sunteti autosuficienti si considerati ca doar voi aveti dreptate, respingând din start orice alta opinie, e problema voastraLast edited by cristi....; 15 May 2016, 23:06.
Comment
-
Ai aratat un drac...
TCe și dCi au OCS(oil control sistem)* iar suplimentar TCe-urile au și senzor nivel de ulei(că nu e cablat pe Dacia e partea a2a).
*intervalul de revizie de pe TdB care lipseste la 1,2 16v și 1,6 16v(H4M Logan II)Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
MihaiiahiM logan 1 avea probleme cu termostatul. Dupa un timp mergea aiurea (deschidea la 84 grade in loc de 88). Si frecvent se intampla sa ai 2 linii la temperatura. Daca era motorul rece...si se incalzea stand pe loc...pica la un momnet dat de la 4 linii la doua linii...iar daca asta se intampla in timp ce mergeai cu oleaca de viteza (80-90 km/ora)...de regula ramanea la doua linii. Am schimbat doua termocuple...prima a inceput sa faca figuri dupa 30.000 km...si a doua pe la 150.000 km
Comment
-
eu merg cu 4-2-4 de 2 ani si ceva iar pe clip totul functioneaza in parametrii.
gmv-u nu mi-a mai pornit din motive de supraincalzire de vreo 4 ani încoace, ma refer la sezonul torid. in racire un rol important il joaca si uleiul. nici reprezentanta nu si-a putut explica jocul. am schimbat recent si sonda si la fel face. consum bv-sb-bv 6% , mers normal, nu la consum. eu suspectez o masa insuficienta pe undeva
Comment
-
t0rquemada pai daca au...atunci posibil sa fie cablat pe pinul general...si cand scade nivelul prea mult...sa nu se mai stinga la pornire.
@cristi motorul este in parametrii dupa 80 grade...pana la 102 grade (cel putin la 1.4 mpi). Deci asta nu reprezenta o problema. SI de inchis inchidea calumea...dar nu mai sub 86 grade...ci sub 82
Comment
-
Cunosc "problema" de la X90 dar fără diagnoză(laptop, ddt și cablu găsești peste tot, nu găsești îți meriți soarta) nu am umblat niciodată, mai ales că în urma consultației problema era de la masă/contacte imperfecte.
Senzorul de nivel de ulei e cablat în TdB, la x52 pini sunt neconectați pe placa TdB.Last edited by t0rquemada; 15 May 2016, 23:18.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostMihaiiahiM logan 1 avea probleme cu termostatul. Dupa un timp mergea aiurea (deschidea la 84 grade in loc de 88). Si frecvent se intampla sa ai 2 linii la temperatura. Daca era motorul rece...si se incalzea stand pe loc...pica la un momnet dat de la 4 linii la doua linii...iar daca asta se intampla in timp ce mergeai cu oleaca de viteza (80-90 km/ora)...de regula ramanea la doua linii. Am schimbat doua termocuple...prima a inceput sa faca figuri dupa 30.000 km...si a doua pe la 150.000 kmsigpic
Comment
Comment