Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am observat ca daca este putin mai rece nu mai sta asa turat. Cand este frig am inteles dar la caldura cred totusi ca este o anomalie. Este doar o parere

    Comment


    • Originally posted by sandero-ro View Post
      ...dar la caldura cred totusi ca este o anomalie.
      Pentru motor o temperatura mai mica de 90 de grade este pornire la rece!

      Comment


      • 60 grade, sub 60.
        sigpic

        Comment


        • set curele transmisie logan 2 benzina 1.2 16V





          buna,
          va rog daca stie cineva sa confirme daca este singura curea de pe fulia alternator,avand doua canale de curea.
          Mai in detaliu stand in parcare cu motorul pornit am auzit un zgomot suspect ca si de curea deteriorata care prin rotatie loveste cu fisiile in caroserie, dupa care am constatat ca cea de pe alternator are semne vizibile de rupere,ca si cum o fasie ar fi desprinsa de restul curelei(sau e ceea ce a mai ramas din cea de pe canalul alaturat.Nu stiu daca e singura curea de pe fulia alternator,Logan 2motorizare benzina 1.2 16V achizitionat in 2013 cu aprox 48000km la bord,am incercat sa postez si niste poze pentru detalii.

          mutumesc anticipat

          scuze daca am postat aiurea
          Last edited by zbonyhai; 21 June 2016, 21:45. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Acum are 48000 km? Cam repede.
            Cureaua de distributie nu se vede (are capac peste pus). Teoretic trebuie sa fie bine protejata (cel putin la 1.4mpi)
            Aia este numita "curea accesorii". Antreneaza clima+alternatorul si la modelele mai vechi servodirectia

            Comment


            • in timpul saptamanii de lucru face 50 km pe zi,legat de curele e ciudat ca nu are nici un simptom,clima merge ,incarcarea la fel si la directie nu simt diferente

              Comment


              • Deci...masina are 48000 km? sau 48000 a avut cand a fost cumparata?
                Pai singurul simtom este cand se rupe...face un poc...se aprinde becul pt baterie in bord...ciuciu clima...si atat. Masina merge.

                Comment


                • a fost luata de noua in august 2013 si pana acum nu ma pot plange de nimic in afara de blocul de lumini schimbat pe garantie acum un an sin ceva(s-a mai discutat despre acest aspect pe forum),doresc sa stiu daca pe fulia altenator sunt doua curele dupa cum se vede si in poza,poate cea de pe canalul care se vede gol s-a rupt fara sa-mi dau seama iar ce a mai ramas din ea este calarita peste cealalta in partea dreapta dupa cum se vede in poza

                  Comment


                  • Mașină trebuie sa fie în garanție. Dai o fuga la service.
                    sigpic

                    Comment


                    • Masina este inca in garantie, mergi in reprezentanta, eventual cere si o platforma sa nu mai ai alte stricaciuni apoi.

                      Comment


                      • @zbonyhai - Ai mașină de noua?
                        sigpic

                        Comment


                        • asta urmeaza programare service pe garantie dar voiam sa ma documentez putin ca sa merg cu lectia invatata.
                          apropo ce sa inteleg prin"eventual cere si o platforma sa nu mai ai alte stricaciuni apoi."

                          da a fost noua acum trei ani
                          Last edited by zbonyhai; 21 June 2016, 22:19. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Sa nu ti se rupa in mers si cureaua de distributie, poate o fi crapata, ciudat ca asta a cedat asa repede.

                            Comment


                            • are toate reviziile la zi in reprezentanta,urmeaza in august urmatoarea,din cate se vede din exterior doar aici am observat problemele mentionate in momentul cand am auzit aceea bataie suspecta stand in parcare cu motorul pornit,distributia dupa carte ar trebui schimbata la 60000 sau patru ani,teoretic nu ar fi cazul inca,Garantia este 5 ani deci inca ar mai fi 2 ani.
                              totusi ce se intelege prin "eventual cere si o platforma sa nu mai ai alte stricaciuni apoi."
                              si daca lipseste vreon curea de pe fulia alternator conform pozeleor din primul post

                              Comment


                              • Iti spun eu sigur , ai exact 3 curele.

                                - Cureaua de distributie - protejata de acele protectii , pompa de apa este antrenata si de aceasta curea .
                                - dupa cureaua de distributie prima pe fulie este cea pentru alternator care este dedicata doar pentru el deci altceva nu mai antreneaza nici macar nu are intinzator/rola ghidaj.
                                - Si ultima de pe fulie adica cea de exterior care iti antreneaza pompa de servo-directie si compresorul AC , pe aceasta curea ai un intinzator automat si o rola de ghidaj.

                                @Aris86 are dreptate cu chemarea unei platforme , pentru ca exista riscul ca acea curea de la alternator sa se rupa complet si daca ai ghinionul de pe lume , sa-ti intre intre fulie si carcasa ce protejeaza cureaua de distributie si sunt sanse foarte mari sa-ti rupa SI cureaua de distributie => adio motor !!!!!
                                Last edited by prometheus; 21 June 2016, 22:43.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google