Dacă îți merge servodirectia și aerul e ok. Te duci la service și Îți schimba cureaua. Sa ai grija sa Îți verifice rolele, sa nu fie vre-o rola ciobit care sa fi ciupit cureaua. În rest e ok. Nu-ți fa griji. Sa ai grija ca nu cumva sa ți se rupă în mers și sa ți se întărească direcția, ăsta dacă mai mergi mult pana sa ajungi la service.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
@t0rquemada,ma bucur ca ai intervenit, parerea ta la posturile mele e diferita de a celorlalti colegi de forum?
as fi incantat sa o cunosc deoarece as fi mai bine informat referitor la ce mi s-a intamplat
modelul este printre primele produse cred in 2012 eu am luat masina in august 2013
e un laureat
exact ca cel din semnatura
Comment
-
Ce treabă are distribuția cu accesoriile? Drobul de sare.
Mâine poimâine o citesc pe aici că TCe-ul are 2 curele(greșit e acceași curea cu sau fără AC) și 1 lanț(dar are 2)
@zbonyhai : Dă-mi VIN-ul pe PM și îți zic când e făcută. În 2012 sunt slabe șanse, primele au fost TCe-uriLast edited by t0rquemada; 21 June 2016, 23:13.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Deci asta e noua cu 2 curele de accesorii
Cum a spus si t0rquemada 0.9 tce are o singura curea de transmisie si doua lanuri
Unul pentru arbore si axe iar altul pentru pompa de ulei
1.2 16V tot 2 (curele) Una pentru accesorii (alternator ac si servo)
Si una pentru distribuie (arbore axe si pompa de apa )
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
@t0rquemada,an de fabricatie gasit pa cartea de identitate 2013 intradevar,dar referitor la cureaua rupta sau lipsa din posturile anterioare cu poze atasate ce parere ai
maine la ziua am sa incerc sa mai fac cateva poze mai in detaliu
motor D4F-F7
Comment
-
Originally posted by stoicanu View Post1.2 16V tot 2 (curele) Una pentru accesorii (alternator ac si servo)
Si una pentru distribuie (arbore axe si pompa de apa )
Sent from my iPhone using TapatalkAttached FilessigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Atenție cureaua de accesorii e una, cureaua/lanțul de distribuție e altceva
Hai să numărămLast edited by t0rquemada; 21 June 2016, 23:44.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Pai hai sa numaram.....sunt 3 curele ????? DA......
1. Cureaua de distributie ca e din cauciuc si din acest motiv o numesc curea si nu lant!!!
2. Cureaua de la alternator
3.Cureaua de la accesori in cazul de fata care antreneaza doar o pompa de servo-directie!!!
Vorbesc strict pentru D4F nu si alte motoare!!!
Am avut dreptate ??sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
În poze se observă și alte detalii
-filtrul de ulei la D4F
-senzorul de ulei cablat la TCe
-planetara dreaptă cu prindere pe motor. etc
Ai probleme cu ochii. Unde vezi tu cureaua de distribuție la D4F73x montat pe X52 (că tot e secțiune de X52)
Last edited by t0rquemada; 21 June 2016, 23:50.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment